Suzuki Ignis: primele imagini neoficiale ale noii generații

de Sebastian Toma
Miercuri, 30.09.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Primele imagini ale noii generații Suzuki Ignis au fost publicate înainte de prezentarea oficială de la Salonul Auto de la Tokyo.

Esential 2015 este anul în care a fost prezentat la Geneva conceptul Suzuki iM4, care l-a anticipat pe noul Ignis.
Suzuki Ignis a primit un înlocuitor, iar acesta va debuta la Salonul Auto de la Tokyo. Modelul a fost deconspirat pe internet înaintea prezentării oficiale, iar rezultatul este un automobil care seamănă foarte mult cu conceptul iM4, care l-a și anticipat. Pentru că seamănă cu iM4, noua generație a lui Ignis urmărește și ideea din spatele acestui concept: un model cu forme îndrăznețe, care are o gardă la sol ușor ridicată, dar încă nu este crossover în toată regula. Singura diferența marcantă de design între conceptul iM4 și Ignis-ul de serie este eliminarea celor trei ornamente de la nivelul montantului C și folosirea unor jante mai mici.

La momentul dezvăluirii primelor imagini ale noii generații Suzuki Baleno, nu au fost publicate informații despre motorizările care vor echipa acest model.

Din cadrele de interior, remarcăm un sistem multimedia cu ecran tactil și o transmisie automată, dotări care ar trebui să fie regăsite în lista de opționale a modelului nipon. Varianta europeană a noii generații Ignis este așteptată să fie prezentată pe Bătrânul Continent în martie 2016, în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Urmareste Automarket
Spre deosebire de noul Baleno, remarcăm un design diferit aplicat lui Ignis, cele două modele neavând o asemănare puternică, așa cum se întâmplă la alți constructori de automobile.
Presa internațională anunță utilizarea platformei lui Baleno pentru noul crossover de segment A al mărcii japoneze. Indiferent dacă preia sau nu platforma lui Baleno sau componente ale acestuia, ar fi interesant ca noul Ignis să preia marea noutate de pe Baleno, un motor turbo cu trei cilindri. Unitatea de un litru dezvoltă 110 CP și 170 Nm, propulsorul făcând parte din familia de motoare turbo denumită de Suzuki Boosterjet.

Via Alvolante | L'Argus  | Indianautosblog

Comentarii (5)

  • Domane fereste!!Ce au cu noi astia!!
    5 25
  • Ca posesor de Ignis 2 1.5 varianta 4x4, sunt dezamăgit de noul Ignis.
    L-au retrogradat (acum este de calibrul lui Fiat Panda) și a cam dispărut latura practică a mașinii. Dar na, după ce a încetat producția lui Ignis 2, a apărut SX-4, apoi S-Cross, care e un fel de Ignis mai mare și mai modern, au rămas descoperiți în clasa supermini și a trebuit să umple golul, cu o mașină mai mică însă.
    Designul nu îmi place, spatele fiind nereușit după părerea mea.
    Nu are nimic în comun cu vechiul Ignis, aduce mai mult cu un Matiz mai pătrățos și mai modernizat.
    Vechiul Ignis 2 chiar are alură de SUV, este practic și are capabilități adevărate de crossover, nu atât pentru off-road, cât pentru mersul pe zăpadă.
    Un înlocuitor ideal pentru vechiul meu Ignis 2, care a făcut 10 ani, ar fi un Sandero Stepway 4x4 cu motor turbo pe benzină în jurul a 100 cp la un preț în jur de 14.000 EUR inclusiv TVA. Însă nu există... încă (deși eu sper).
    Aștept o mașină 4x4 clasa B la nivelul ăsta de preț.
    M-am săturat de făcături: mașini clasă B de oraș, la care se adaugă niște bandouri și niște bare pe plafon, se mai înalță 2 cm și gata, uite crossover-ul.
    10 3
  • Japo Paco
    Cu adevarat arata low cost. Suzuki cam asta produce, dar nu ma mira la japonezi. Mult junk preluat din masinile lor mici dedicate piesei nipone si adaptat pentru alte piete.
    0 7
  • citizen
    Mda...vezi Kia Soul...
    0 6
  • imi place suzuki, dar dracia asta e uratica foc, fata mai e cum e, ceva intre swift si grand vitara, dar spatele, parca-s doua masini diferite sudate la mijloc, sper totusi ca varianta oficiala sa fie mai digerabila
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru