Feedback

Versiunea de serie a SUV-ului electric de oraș Renault K-ZE se lansează în aprilie: modelul, vândut în China înainte de lansarea globală

Publicat Vineri, 08.02.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 11
Versiunea de serie a SUV-ului electric de oraș Renault K-ZE se lansează în aprilie: modelul, vândut în China înainte de lansarea globală - Poza 1
Renault va prezenta versiunea de serie a SUV-ului electric de oraș K-ZE la Salonul Auto de la Shanghai din aprilie. Inițial, modelul va fi comercialiat în China înainte de lansarea globală.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a prezentat la Salonul Auto de la Paris conceptul K-ZE, un SUV electric de oraș cu autonomie estimată la circa 250 de kilometri conform vechiului standard NEDC. La vremea respectivă, constructorul francez a precizat că SUV-ul va primi o versiune de serie care în faza inițială va fi comercializată doar pe piața din China.

Iată că oficialii mărcii din Hexagon au confirmat acum că versiunea de serie va fi prezentată oficial la Salonul Auto de la Snaghai, care va avea loc în luna aprilie.

"Următorul nostru model electric va fi SUV-ul de segment A K-ZE, pe care îl vom prezenta în aprilie la Shanghai și care va fi produs și vândut în China în cursul acestui an. 70% dintre mașinile electrice vândute la nivel global s-au comercializat în China, dintre care 45% în segmentul A, așa că era urgent să intrăm pe această piață", a declarat Gilles Normand, directorul diviziei de modele electrice Renault.

De asemenea, acesta a dezvăluit că Renault a avut dificultăți în aprovizionarea cu baterii, însă în prezent are contract cu LG Chem pentru doi ani.

"În prima parte a anului 2018 am rămas fără baterii. Am recuperat cu o creștere de 62% în a doua jumătate a anului. Ne-am asigurat bateriile pentru următorii doi ani de la LG și acum putem produce la capacitate normală motoarele electrice", a adăugat el.

Via Autoactu


Comentarii (11)

  • S-a tampit lumea cu suvurile. Suv electric,suv sport,suv decapotabil,suv sedan,suv hibrid,peste tot suv.
    14 3
  • Sfat prietenesc: sa va feriti in trafic de doua modele: KAMIQ+KZE de la Skoda + Renault...
    11 11
  • Marin Boldeanu: Cand este preconizata aparitia unui Opel Grandland X cu tractiune integrala... Raspunde
  • S-a saturat lumea de gropi, de-aia vrea garda la sol mai inalta. Si de borduri prea inalte. Peste tot sunt probleme cu drumurile. La noi mai mult ca la altii.
    11 15
  • @verde,Google maps imagini,spune.mi cate gropi gasesti prin orasele vest europene.Vezi ca la aia nu se parcheaza pe trotuare cum fac la noi mioriticii.
    9 3
  • @Verde.Si mai arunca un ochi la rotile suvurilor de "oras",90% dintre ele au gume pe min 17.Am vazut si de 20inchi,fix de gropi li se rupe lor.
    9 3
  • 1) Dacă ai o maşină berlină, ai prins o groapă sau vrei să urci o bordură, sau să cobori o bordură sau ajungi pe un drum cu denivelări .... BAFTĂ în cel mai bun caz radiatorul de răcire motor, dacă nu radiator răcire AC, altfel chiar chiulasa motorului și te costă o grămadă de timp şi bani !!!

    SUV nu are această problemă.

    2) Oamenii sunt mai graşi, mai puţin sportivi şi vor să se urce, să coboare din maşină cu mai puţin efort şi chiar poziţia corpului în SUV este mai bună pentru cei.... obezi sau cu hemoroizi

    3) Fiind mai înalte vezi traficul mai bine şi ai şansa ca bara ta să fie în parbrizul unei berline ce înseamnă că trăieşti tu, moare el (din păcate sau nu, unii i-au în considerare şi acest factor)

    Deci SUV mai ales clasa A sunt foarte bune.

    Modelul este foarte reuşit şi este bazat pe un Renault care se vinde deja în India !!!

    Dar ce facem cu Europa la care vacii???
    70% electrice se vând în China. Ruşine Europa.
    10 10
  • @Edikk.1Ca posesor de masina cu garda la sol mica,iti spun sincer ca eu n-am avut niciodata probleme cu spartul radiatoarelor,compresoarelor sau al baii de ulei plus ca e 500 lei un scut de duraluminiu.2M-am urcat si eu in suvuri,le-am condus,nu mi s-au parut deloc mai spatioase iar la marimea portbagajelor cam toate erau penibile.3In niciun caz nu aveau vizibilitate mai buna,mai ales alea cu parbrizul plonjat,cu toate imi era destul de greu sa parchez lateral sau sa ma strecor printre masini,vizibilitate slaba spre spate,zone de vizibilitate moarte in laterale la greu.Suv-ul mi se pare o basina in trend .Am mai auzit-o p'asta cu siguranta la alti posesori de suv-uri.Ca e mai putin stabila in curbe,frane mai slabe sau ca daca te imbratisezi cu un copac te faci la fel de praf nu mai zice nici un sofer de suv.As taxa la sange orice masina care circula prin oras si care depaseste 1600kg,numa' asa de-al dracu'.
    12 8
  • ...+ ca mi se par toti posesorii de masini de teren super aroganti,cica pentru siguranta lor,de parca ei nu gresesc niciodata si fac accident din vina lor, un Range Rover putin mai vechi are 2700kg la gol,ala face prapad daca intra in ceva,d'aia mi se par inutile testele de pietoni de la euroncap,cica le pasa de ei,pui capse pirotehnice la capotele noilor masini dar ii lasi sa circule cu dulapurile de 3000kg
    prin orase.
    10 8
  • Dle Tata Rus aceste SUV uri sunt cele city nu vorbesc de SUV veritabile ţărăneşti.

    SUV urile moderne au aceiaşi greutate cu berlinele,
    se parchează mai uşor, au camere video 360* multe din ele sau cele clasă A sunt mai mici decât berlinele.
    6 7
  • @Dle Edikk.Fiecare cu parerea lui dar mie mi se pare ca nu e asa.Toate suvurile sunt taranesti nu doar unele.Cred ca e un complex de inferioritate pe undeva,toti vor sa iasa in evidenta cu ele sau e gandirea de masa,cumpara toti ce li se vara pe gat cu ajutorul marketingului sau vad la altii ca se poarta si-si iau cumpara si ei.Daca totusi clientii suvurilor si le cumpara pentru siguranta si nu de altceva,ii rog din suflet sa se gandeasca si la un tab sau daca e problema de gropi/borduri,sa se gandeasca chiar la o senilata.
    8 6
  • E caroseria low-costului Kwid toată ziua (vândut în India, de la 3.500 €)... dar ce NU mă surprinde de fapt e că pe niciun site auto de pe planeta asta de kko nu se spune nimic, absolut everybadea limitându-se la bullshit-urile comunicatelor de presă.

    E-Kwid-ul nu va fi oricum low-cost în suprataxata Europă, deși prețul real ar trebui să fie sub 10-12K € (după mine, evident.)
    12 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru