Aventour la feminin: Susținem producătorii locali marcați pe Waze cu Mastercard și proiectul „Piața la drum”

de Bogdan Mirică
Luni, 07.06.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Traseul nostru din „Aventour la feminin” ne va aduce în împrejurimile Sibiului, unde vom face cunoștință cu producători locali, marcați pe Waze în urma proiectului „Piața la drum”, inițiat de Mastercard.

„Aventour la feminin” ne va purta prin multe colțuri ale țării. Unele mai umblate, altele neumblate. Avem la dispoziție cinci SUV-uri gata să exploreze și drumuri neasfaltate, atunci când trebuie să ne abatem de la traseu, fie pentru o ședință foto, fie pentru un peisaj pitoresc.

OPRIM PE TRASEU ȘI PENTRU GUSTURI LOCALE

Însă, în „Aventour la feminin” nu vom urmări doar kilometrii de traseu, ci și experiențele speciale, gusturile locale și oamenii frumoși. Sunt sigur că fetelor li se va face poftă de mere proaspete, de miere de albine naturală sau de pâine de casă coaptă în cuptor. Și nu o să umplem și noi parcările supermarket-urilor pentru a căuta delicii locale. Vom merge direct la sursă, pentru a încuraja micii producători, care nu au acces la marile lanțuri comerciale.

Un kilogram de mere roșii, un borcan de miere de albine, caș proaspăt de oaie, ceapă, roșii, toate vor putea să ne răsfețe simțurile și să susțină afacerile rurale. Pentru a putea face asta, „Aventour la feminin” are alături un partener care s-a dedicat comerțului din mediul rural. Pentru că definiția e-commerce-ului poate fi completată.

Mastercard ne va ajuta să plătim gusturile locale, pofta de fructe, de pâine, de brânză proaspătă. Practic, cele cinci mașini nu ne vor duce în parcările unor supermarket-uri, dar ne vor duce în „Piața la drum”, un proiect special, pe care noi, toți cei din zonele urbane, ar trebui să-l îmbrățișăm, măcar de dragul gusturilor de altă dată.

CE ÎNSEAMNĂ PIAȚA LA DRUM?

Să zicem că ai ochit o grămadă uriașă de pepeni la un comerciant, pe marginea drumului. Dar știi că în portofel ai doar cardurile. Înghiți în sec și mergi mai departe? Nu.

Mulțumită proiectului „Piața la Drum”, consumatorii au posibilitatea de a plăti cu cardul pentru produsele cumpărate de pe marginea drumului.

Iar producătorii locali, care își comercializează astfel produsele, au posibilitatea de a fi integrați în sistemul de plăți electronice și de fiscalizare a tranzacțiilor.

Pentru eficientizarea tranzacțiilor, fiecare producător va beneficia de câte un POS, astfel încât posesorii de card să poată plăti electronic pentru produsele naturale, direct din grădina sătenilor, în timp ce călătoresc. Introducerea plății cu cardul are o componentă benefică atât pentru consumatori, cât și pentru mici întreprinzători locali, având un efect de creștere a vânzărilor de produse locale.

CUM GĂSIM PIAȚA LA DRUM?

Proiectul „Piața la drum” a pornit deja cu succes în zona Sibiului, acolo unde găsim o mulțime de produse protejate, dar și multă dragoste în produsele vândute la drum. Și cum „Aventour la feminin” va ajunge în Sibiu și chiar se va bucura de împrejurimi, nu puteam ocoli producătorii locali. Așa că, înarmați cu Mastercard-urile noastre vom opri să cunoaștem o parte dintre producătorii locali, care comercializează produse la marginea drumului.

Bine, bine, dar cum îi găsim pe oamenii aceștia? E mai simplu decât credeți. „Piața la drum” îmbogățește modul în care utilizatorii pot folosi aplicația Waze. Adica aplicația aia pe care o deschidem la fiecare plecare cu mașina. A devenit un gest reflex, asemeni cuplării centurii de siguranță. Sper!

Cu ajutorul inițiativei Mastercard, Waze a devenit un ghid pentru produse naturale, aduse direct din grădina micilor producători locali. Astfel, cei 10 producători din zona Sibiului incluși în prima fază a proiectului vor fi semnalizați printr-un pin dedicat și o scurtă prezentare, pentru a fi identificați cu ușurință și prezentați, odată cu produsele lor, direct in-app.

În plus, proiectul este promovat și prin panouri, amplasate în zona Sibiului, în apropierea locațiilor în care se află producătorii locali.

Și cum mașinile noastre proaspăt lansate în România sunt super tehnologizate, totul va fi la îndemână. Avem Apple CarPlay și Android Auto pe toate mașinile prezente în Aventour. Așa că fetele vor regăsi pe ecranul multimedia al mașinilor un Waze pe care sunt marcați și producătorii locali. Simplu și la îndemână.

Care va fi experiența noastră de plată? Ce bunătăți vom gusta atunci când suntem în împrejurimile Sibiului? Cum arată producătorii marcați pe Waze? Răspunsul la aceste întrebări îl aflați în perioada 8-11 iunie, urmărind Automarket și Eva, precum și hashtag-ul Aventour pe Facebook și Instagram.

***

Aventour va putea fi urmărit după hashtag-ul #Aventour, pe Facebook-ul Automarket și pe Instagram-ul Automarket, pe Facebook-ul Eva.ro și pe Instagram-ul Eva.ro. Veți găsi mereu imagini proaspete din timpul turului. Bineînțeles, Aventour la feminin va putea fi urmărit și pe conturile fetelor implicate în proiect.

Aventour la feminin este un proiect dedicat exclusiv femeilor, desfășurat alături de 4 dintre cele mai noi mașini lansate în România

8-11 iunie

Un proiect
AUTOMARKET ȘI EVA

Proiect prezentat de:

TEXTAR

Parteneri:

RENOVATIO E-CHARGE

SEPHORA

MASTERCARD

DAVIDOFF

tazz by eMag

CARDUL RADIO GUERILLA

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru