• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CatalinF1

  • Membru din 06.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 115 in total
  • In 2008 Ferrari a "reusit" performanta de a creea o masina subviratoare in conditii de setari de cursa ceea ce a convenit stilului lui Massa si nu a convenit stilului lui Kimi, care prefera masina putin supraviratoare sau cat mai neutra pe intrare/iesire in/din curba. Kimi nu are nici o vina ca Ferrari a facut un sasiu prea lung in 2008 - la indicatiile lui Schumacher care are oricum alt stil de condus.
    Massa: "Sunt un punct de referinta pentru Ferrari"
  • Faptul ca Force India a fost la mai putin de 1 sec de prima pozitie ma face sa cred ca mai toti, dintre cei cu pretentii, folosesc turatii reduse sau masini mai grele decat de obicei pentru a observa degradarea pneurilor.
    Glock, cel mai rapid in a treia zi de teste
  • Interesanta aripa spate de la Mclaren.
    Vettel incepe cu dreptul testele de la Jerez
  • Daca cumparam un proxy din Anglia o functiona?
    BBC revolutioneaza transmisiile online
  • S. BourdaisToro RossoSTR3 1:18.493 67 vueltas (Configuración 2008) HamiltonMcLarenMP4-24 1: 20737 2244 44 v VettelRed Bull RacingRB5 1: 20738 2245 40 v NakajimaWilliamsFW31 1: 20898 2405 35 v AlonsoRenaultR29 1: 21307 2814 105 v
    Bourdais, cel mai rapid la Jerez
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău