• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CatalinF1

  • Membru din 06.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 115 in total
  • 1. Buemi Toro Rosso 1'17"591 143 2. Kovalainen McLaren 1'20''799 110 3. Webber Red Bull 1'21''321 83 4. Nakajima Red Bull 1'21''451 5. Piquet Renault 1'21''908 49 Fuente : F1-live Source: F1-live
    Webber revine cu succes pe circuit
  • Dar cu siguranta au loc pentru balast acolo mai mult decat oricare alta masina. Alonso e recunoscut pentru reglarile mai ciudate de balans comparativ cu ceilalti piloti, prefera multa greutate pe puntea fata care-i asigura un caracter supravirator. Este exact opusul la ceea ce are Ferrari la masina.
    Galerie foto: Prima zi de teste la Jerez
  • Tot Coulthard a declarat ca pilotul anului 2008 este Alonso, deci ce sa inteleg?... ca Hamilton e bun ca Shumy, dar Alonso e si mai bun? De fapt nu imi place ca isi schimba declaratia in functie de trustul de presa care-i ia interviul.
    Coulthard: "Hamilton, un Schumacher al erei moderne"
  • Newey are darul de-a creea sasiuri foarte bune sau proaste. Aflam in cateva saptamani cum i-a reusit "aluatul" anul asta.
    Galerie foto: Noul monopost Red Bull la Jerez
  • Bourdais a fost revelatie in America ani la rand si in combinatie cu pneurile slick, cu care este obisnuit, cred ca e peste [Sato (+ cateva milioane)].
    OFICIAL: Bourdais, confirmat la Toro Rosso pentru 2009
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău