• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CatalinF1

  • Membru din 06.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 115 in total
  • Nu va lasati pacaliti de timpi din teste pentru ca nu sti in ce conditii ruleaza fiecare masina. Uni doar testeaza diferite sisteme, alti pun mai multa/putina bezina, kers on/off, setari diferite pentru testari diferite, afara sunt 10 grade si unii functioneaza mai bine acum dar in situatiile de 20-35 grade se schimba totul. Nici macar ultimul test inainte de prima cursa, unde probabil o sa participe toate echipele nu o sa ne arate un clasament real. Dupa primele 4 curse ne putem face o idee pentru intre cursa 3 si 4 toti aduc un update major care inca poate influenta pozitiile.
    Buemi, cel mai rapid la Algarve
  • Si nu spun ca asta ar fi ceva rau pentru ca il apreciez pentru lipsa falsitatii. Cand nu-i place ceva o spune direct si fara ocolisuri, iar pe Michael Schumacher nu-l place. Cativa ani in urma la un interviu dupa cursa a fost intrebat de ce nu s-a vazut cu Schumacher la un moment dat si Kimi raspunde fara nici o retinere: " eram sa ma c__a__c".
    Detalii inedite despre lansarea Ferrari F60
  • Glock nu are nici o contributie voita, intentionata in numirea campionului. Din pozitia in care era, echipa a considerat ca ramanand pe pista cu pneuri de uscat poate intra in puncte ceea ce a si facut intrucat toti cei din fata lui au intrat la standuri pentru schimbarea anvelopelor, iar Glock a reusit sa castige un loc cu manevra asta. In ultimul tur - pista era foarte uda si aici a pierdut foarte mult timp, exact aceiasi loterie s-a intamplat si in Belgia cand intre ultimul viraj si linia de sosire(practic vreo 200m) Alonso cu pneuri de ploaie a recuperat 2 pozitii pentru ca cei din fata lui, echipati cu pneuri de uscat, nu reuseau sa se urneasca din loc pierzand aderenta. Massa a pierdut campionatul din cauza fiabilitatii precare a monopostului Ferrari. Intrun fel ar fi fost mai corect ca Massa si Mclaren sa castige campionatele.
    Glock dezvaluie momentele dificile de la Interlagos
  • Pe site-ul oficial Ferrari scrie, in dreptul acestei poze, ca luni 12 ianuarie va fi prezentat pe website un preview (deci nu azi, 5 ianuarie cand a aparut stirea). Repet, conform noului regulament nu cred ca sunt permise aripioarele care apar in imagine.
    Iata (o parte din) monopostul Ferrari 2009!
  • Am mai vazut poza asta si acum 1 an. In noul regulament nu cred ca mai sunt permise aripioarele de sus.
    Iata (o parte din) monopostul Ferrari 2009!
Pagina
12345...2223
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău