Buemi, cel mai rapid la Algarve

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 21.01.2009
Sebastien Buemi a stabilit cel mai bun timp in a doua zi de teste de la Algarve, circuitul fiind afectat de ploi si ulterior chiar si de grindina.

Echipele de Formula 1 nu au parte de foarte mult noroc in cadrul primei sesiuni oficiale de teste din acest an. La fel ca si luni, ploaia si-a facut aparitia si marti pe noul circuit de la Algarve, acolo unde sunt prezente 5 echipe.

Desi la orele pranzului circuitul s-a uscat, ploaia a revenit in cursul dupa-amiezii, iar spre finalul sesiunii a cazut grindina.

Scuderia Toro Rosso a fost singura echipa care a utilizat pe circuit monopostul de anul trecut, astfel ca Sebastien Buemi a reusit din nou sa stabileasca cel mai bun timp al zilei. Pilotul elvetian a fost cronometrat cu 1:34.429, fiind cu peste 3 secunde mai rapid decat pilotul de teste al echipei McLaren, Pedro de la Rosa.

Nici timpii realizati de ceilalti piloti la volanul noilor monoposturi nu au fost mai buni. Aflat in premiera in cockpit-ul lui TF109, Jarno Trulli a fost cronometrat cu 1:42.399, in timp ce Nelson Piquet Jr a inregistrat un timp de 1:45.860. Pilotul echipei Renault a pierdut timp pretios in urma unei defectiuni la motor, insa chiar si in aceste conditii a reusit sa se plaseze in fata lui Nico Rosberg, aflat la prima experienta cu noul monopost Williams FW31.

Iata clasamentul complet al celei de-a doua zile de teste de la Algarve:

 Loc  Pilot  Echipa  Timp  Tururi
 1  Buemi  Toro Rosso  1:34.429  48
 2  de la Rosa  McLaren  1:37.512  62
 3  Trulli  Toyota  1:42.399  30
 4  Piquet Jr  Renault  1:45.860  9
 5  Rosberg  Williams  1:51.580  31

Comentarii (5)

  • NeoGalaxy
    @Timpi slabi rau de tot
    Circ. Alegarde este similar cu cel Ferrari de la Mugello. Dar... intre 1.33 si... 1.37 este... impresionant de mult. Evident... de la Rosa si-a trait de mult zilele de pilot dar... sa vedem. Momentan F60 se arata foarte rapida. Daca in primele califacari din martie, vor avea probleme tehnice sau un crash ceva stim cine va castiga titlul la constructori. Mai ramane cel la piloti care avantajeaza oricum Ferrari. Macar ei au 2 piloti in comparatie cu BMW si McLaren care au doar unul bun si unul de forma. Parerea mea.
    0 0
  • Timpii nu sunt inca de referinta
    Timpii nu sunt inca de referinta. Toro Rosso ruleaza cu masina de anul trecut, care este mai rapida decat cele cu specificatiile din acest an. Prin asta se explica diferentele intre Toro Rosso si McLaren. Dar Diferentele dintre McLaren si celelalte masini sunt enorme, in caz ca au rulat toti in aceleasi conditii de circuit. Referitor la pilotii echipelor, in ansamblu Ferrari are cei mai buni piloti, dar nici pilotii secunzi de la BMW si McLaren nu sunt prea rai. Imi pare ca anul acesta va reveni si Kovalainen si daca vor avea o masina foarte performanta, sunt pretendenti si la titlul constructorilor.
    0 0
  • Poate la prima cursa o sa aflam mai mult
    Nu va lasati pacaliti de timpi din teste pentru ca nu sti in ce conditii ruleaza fiecare masina. Uni doar testeaza diferite sisteme, alti pun mai multa/putina bezina, kers on/off, setari diferite pentru testari diferite, afara sunt 10 grade si unii functioneaza mai bine acum dar in situatiile de 20-35 grade se schimba totul.
    Nici macar ultimul test inainte de prima cursa, unde probabil o sa participe toate echipele nu o sa ne arate un clasament real.
    Dupa primele 4 curse ne putem face o idee pentru intre cursa 3 si 4 toti aduc un update major care inca poate influenta pozitiile.
    0 0
  • Diferente majore intre masini din ani diferiti
    Daca Buemi a rulat cu configuratia de anul trecut are aerodinamic un avantaj foarte mare pentru partea centrala si spatele masinii, mai multa aderenta.
    Pe un circuit rece unde pneurile cu greu ajung la temperaturile optime conteaza mult un surplus de apasare aerodinamica.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Teste
    Deoacere km alocati testelor au scazut simtitor... inclind sa cred ca aceste teste sunt rulate la sange. Stiu ca se pot simula multe chestii dar... intre o cursa simulata si una reala... singura chestie comuna este faptul ca ambele sunt pe acelasi circuit :)))

    Deci... timpii sunt care sunt, dar testarea se face la sange. Singurele echipe care au testat serios sunt Ferrari cu cele vreo 100 de tururi si McLaren cu cele 62... restul probabil ca au avut problem... 9 tururi sunt cam de rusine... sau pilotii sint perfecti :)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru