• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CatalinF1

  • Membru din 06.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 115 in total
  • Aduc cateva argumente de ce nu sunt de acord cu ce a spus Hamilton si o sa sustine si afirmatia din titlu: - Alonso prin experienta sa si prin talentul de a comunica inginerilor un feedback foarte bun a reusit sa imbunatateasca masina McLaren cu circa 0.6 sec (asa scrie si e sustinut de specialisti din revistele de motorsport din Anglia) pana la prima cursa a sezonului. De aceasta imbunatatire au beneficiat amandoi pilotii insa numai Alonso a pus umarul la treaba. - Alonso s-a plans ca Hamilton avea acces la datele din testele sale dar nu si invers. - Episodul Hungaroring in care Hamilton a incalcat o intelegere din cadrul echipei cum ca la fiecare cursa se schimba cel care iesea primul in etapa a 3-a a calificarilor si automat avea si ultimul tur infaptuit - fapt ce creea un mic avantaj, iar la Hungaroring era randul lui Alonso - si acel pitstop prelungit si dictat de inginerii lui Alonso incerca doar sa contrabalanseze exact acea incalcare. - episodul China in care Alonso a avut timpi foarte buni in teste insa in calificari, inca inainte de terminarea lor, s-a plans ca presiunea in pneuri este alta decat cea dictata - lucur care cam pute pentru ca cu genul asta de setare nu o pui la nimerela sau feeling. - Hamilton a comis 2 greseli grosolane care l-au costat multe puncte, greseli care nu le-am regasit la ceilalti concurenti angajati in lupta pentru titlu. Genul asta de greseli cantaresc mai mult decat nu stiu care victorie obtinuta prin obstructionarea coechipierului.
    Hamilton se lauda ca l-a invins pe Alonso in 2007
  • Kimi va alege echipa care are potentialul de-ai oferi o masina mai buna la anul... La cum a tras anul acesta de o masina ff greu de condus nu pare sa se fi plictisit si cred ca vrea in continuare sa lupte la titlu. Nu a facut miscari gresite pana acum.. ii dau credit.
    Toyota: "Pretentiile lui Raikkonen sunt exagerate"
  • Efectele accidentului inca se vad: cu ochii sta bine, la cap mai trebuie sa se repare. Inginerii de la Ferrari vor avea mult de furca anul viitor - Alonso prefera masina usor supraviratoare, pe cand Massa una subviratoare. Daca reusesc sa construiasca un sasiu aproape neutru atunci din diferite setari ii va multumi pe amandoi, daca nu sa te tii. Pentru cei care considera ca Massa e aproape de nivelul lui Kimi - aflati ca nu e asa; rezultatele o demonstreaza dar Kimi inca nu a avut parte de o masina facuta pe stilul lui. Alonso va sti sa ceara asta mult mai bine - de aici si diferenta intre el si coechipierii sai cu mai putina personalitate.
    Massa: "Alonso stia despre accidentul din Singapore"
  • mai e afectat de regula utilizarii combustibilului din cursa. Deci vom reveni la cel mai bun timp obtinut in q3.
    Interzicerea realimentarilor, o provocare pentru pneuri
  • Pneurile fata se ingusteaza lucru foarte important, disparitia kers implica o regandire a sasiului pentru cei care anul acesta au gandit varianta cu kers, legalitatea difuzorului va implica o optimizare a ceea ce au bagat in mijlocul sezonului. Diferentele sunt mari dar nu asa mari ca acum 1 an.
    McLaren lupta cu Ferrari si Toyota pentru locul 3
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău