Stellantis (și nu doar Stellantis), are nevoie de oameni capabili să ia decizii, să reducă etapele de dezvoltare, să forțeze optimizări și colaborări etc. Eu sper ca Filosa să nu fie responsabil de harababura din Americi. Pare un om cu experiență operațională, dar cu acest gen de alianță unde se bat cap în cap multe orgolii stupide nu este o treabă simplă.
Cam rar suntem de admirat, așa ca felicitări din nou lui Ţiriac. Cred ca in munte cazuri valoarea exponatelor creste și prin simplu fapt ca sunt in colecția lui. Chiar daca pentru Ţiriac nu mai reprezintă un punct de interes, aceasta expoziție este nu în ultimul rând o investiție.
Nu am avut intru totul dreptate, și era doar o estimare, o opinie. Pe de altă parte în categoria “gadgeturilor” la vremea respectivă aveam: Tesla, EQ-urile, E-tron etc. Deci, ce nu a fost corect? Între timp au apărut și oferte mai ancorate în realitate, dar chiar și așa vânzările sunt foarte slabe, creșterea per total nu înseamnă succes la nivel de model.
PS dacă ai avea mai multă rațiune decât frustrare, ți-ai folosi nick-ul… dar dacă nu-i, nu-i ;).
Eu sunt ok și dacă greșesc.
Mie îmi pare rău ca si Volvo are probleme, asta înseamnă că mai devreme sau mai târziu într-un fel sau altul cam toți vom fi afectați. Asta înseamnă vremuri nasoale. Când “te uiți” la 1,6 miliarde înseamnă că-i bubu mare. Cu toți banii din lume și acces la tehnologii pe care unii nici nu le visează, BYD vinde sub 30% BEV-uri. Ca să ajungi 100% electric întâi trebuie să supraviețuiești. Nu va fi nici simplu nici ușor.
PS oare ce treaba are diesel gate cu cazul de la Volvo?
Vă rog nu răspundeți, ați atins penibilitatea maximă deja ;)
Ultimele comentarii
3482 in total