• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3482 in total
  • Era doar o chestiune de timp pentru Tesla, cu modele limitate, în afară de Y și 3 restul nu contează. Abordarea de gadget cu ergonomie spre zero. Opțiuni doar 100% electrice, fiind în fapt ceea mai mare problemă și ca dovadă BYD a adus la vânzare mai multe hibride fără de care nu ar face volume. Despre uglytruck nu mai are sens, mi-am expus opinia despre hidoșenie în urmă cu mult timp iar vânzările penibile și problemele de calitate sunt deja realitate. Nu în ultimul rând implicarea lui Musk în tot și toate. Una este să te faci remarcat când prezinți produsele și avantajele lor și alta când face ce face. Ziceam ca aș fi uimit dacă o “scoate” și de data asta… m-am răzgândit (este aproape imposibil), pentru ca pur și simplu nu are opțiuni. Cybercab și Optimus nu sunt ceea ce trebuie. Oricum capitalizarea Tesla a fost o bulă și ca orice bulă… face poc.
    Tesla continuă să scadă în Europa: scădere de 44% a vânzărilor în primele 2 luni
  • Plus multă falsitate, ipocrizie, lașitate și lipsa de caracter din partea celor care nu au și folosesc un singur “user” ;)
    Tesla continuă să scadă în Europa: scădere de 44% a vânzărilor în primele 2 luni
  • Zi drept Jean-e… își lasă De Meo câinele să facă pipi pe gazonul tău? :) Revenind la Espace, nu mai are nimic din ce avea vechiul. Dacă calitatea ar fi fost mai bună, cel mai probabil aș fi achiziționat un Espace în urmă cu ceva ani. Acum este un SUV care arată doar trist și cu “gura lăsată”. Spatele este OK.
    Noul Renault Espace facelift: design revizuit și sistem de recunoaștere a șoferului
  • Așa-i când ești șoarece de laborator, îți iei uglytruck.
    Tesla: toate exemplarele Cybertruck rechemate în service. Se desprind elemente de caroserie
  • Fostul G01, G05, G11, F11… pe lângă ce ai spus tu. Pot fi de acord ca design-ul este subiectiv, dar atâta vreme cât există mașini ca Giulia sau Volvo V60, înseamnă că putem critica mai ales pe cei care se cred și pretind prin preț ca sunt premium. Cam tot ce scoate BMW model nou este ceva greu de înțeles, cel puțin pentru mine. Referitor la celelalte favorite de la Kia, este la fel, după ceed și ceed sportwagon… cam dezastru, dar măcar Kia nu se pretind premium.
    Mașina Anului 2025 în Lume: BMW X3, Kia EV3 și Hyundai Inster sunt finaliști
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău