La o lungime de peste 4,7 nu mai este clasa A…, design exterior ok, se pară că au vrut să-l facă “nervos”, dar a ieșit mai mult “trist”, la interior este absolut abominabil în special cockpit-ul, bănuiesc că la face lift o să introducă lumini ambientale și în cusăturile scaunelor. Autonomia VS capacitate baterie mi se pare cam exagerată, dar nu este singurul caz și la ICE-uri este la fel.
Că și Nortvolt, o să-i umple de bani. Sper să se trezească și să pună pe pauză restul tâmpeniilor. Auzi tu SUV electric de 7 locuri. Magăoaia a fost hotărâtă în urmă cu 2 ani, sper că acei cretinii care au hotărât așa ceva nu mai sunt la butoane.
Se văd rezultatele rahaților care au condus “ofensiva verde” în Europa. Să construiești o asemenea fabrică în Suedia (una din cele mai scumpe soluții din Europa), este nu doar o aroganță ci chiar prostie pură. Nici în Excel nu au reușit să ajungă la un rezultat pozitiv, dar după cum vedem la focile electrocutate de pe aici… ele găsesc scuze. Scuzele și explicațiile eșecului unui asemenea proiect este că și cum Georgescu încearcă să-și explice inepțiile, și anume inutil!!! Doar ratați pot să caute motive și scuze la ceva ce nu trebuia să existe. Eu personal sunt sătul de rezolvat probleme care nu trebuiau să existe și asta doar pentru că unii au vrut să fie mai catolici decât papa, și încă se mai întâmplă… tocmai s-au cheltuit peste 10 mil de euro pentru o problemă de calitate imaginată și ghici unde? La Stellantis!!!
La electrocutat smucește totul pentru ca nu-și poate coordona membrele. Acuma înțeleg de ce vrea electrică, gestionarea celor 4 membre care să fie utilizate în același scop coordonat și sincronizat este imposibil. Te salut “Mircea Badea”.
Ultimele comentarii
3482 in total