• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3482 in total
  • Din păcate nu Musk e vai de capul lui (este dus cu pluta de mult sau dintotdeauna), necazul ca la Tesla lucrează zeci de mii de oameni care cel mai probabil încearcă să facă o treabă bună și să-și primească banii pentru asta. Ca orice îngâmfat, Musk s-a implicat în situații care generează conflicte iar opiniile lui (o chestie la fel veche), sunt de multe ori nu doar greșite ci chiar denigratoare, xenofobe, rasiste, etc. Probabil el o să fie ok, în schimb cu Tesla… greu de spus :( Am văzut și penibilitatea de video în care Mr. Trump îl promovează, greață este puțin spus. https://youtu.be/LxI1yLXhQh4?si=5arhnv3hc_RfLVtq
    Producția auto din România a scăzut în februarie
  • Aveam mai demult mai multe cupe-uri cu 2 uși (uneori 4) și portbagaj simbolic, acum avem aceste cross-uri (nu găsesc ceva mai potrivit), dar pentru fâța-fâța prin oraș nu văd nici o problemă. În spate stau de obicei copii, iar pentru cumpărăturile zilnice/săptămânale are suficient portbagaj, cu un aceas de cele mai multe ori mult Clar sunt fan coupe-uri clasice, dar înțeleg de ce avem acum acest gen de abordare. Aceste cross-uri sunt mai practice și unele arată suficient de ok. Nu sunt mașini pentru concedii cu familia, clar, dar pentru una sau două persoane se pot folosii fără probleme și la distanțe ceva mai lungi. Bănuiesc ca doamnele care folosesc frecvent fuste, au ceva motive în plus pentru a alege acest gen de caroserie. În concluzie zic ca Toyota știe ce face, mai rămâne prețul!!!
    Noua Toyota C-HR+: SUV exclusiv electric cu autonomie de 600 km
  • La cat curent furi, nu ai prins nimic… citește la ce m-am referit și lasă vraja. Câți la suta de posesorii de electrice nu au încărcător “acasă”? Câți la suta din șoferi au unde să-și instaleze un încărcător la locul de parcare? Posibil ca 50% din șoferi să nu aibă nici măcar un loc de parcare “proprietate privată”… dar recunosc am dat-o așa la plesneală. Prin Mexic am treabă frecvent, ferească sfinți și arhangheli să ai de făcut sute de km cu o electrică. Poate tu nu ai înțeles, nu am nici o problemă cu deținerea unei electrice și cel mai probabil în următorii 5 ani o să am așa ceva, dar doar ca și a 2-a mașină pentru utilizarea strict în oraș, adică maxim o mașină de segment B. Nu în uimim rând am așa o presimțire că vandalizarea acestor stații este o problemă tot mai mare din păcate. Nu m-aș mira să văd ca vor apărea cabluri cu care să te conectezi la stație în dotarea mașini, iar stația să aibă doar priză. Este de nedorit, dar nu imposibil.
    Porsche SE, principalul acționar Volkswagen, se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro
  • De acord ca situația este complexă și trebuie să ne obișnuim cu mai multe soluții, dar exemplele tale cred sunt din păcate excepții, acolo unde s-a reușit cu adevărat este unde omul își poate încărca mașina la domiciliu peste noapte indiferent că vorbim de casă sau apartament. La acest gen de rețele mă refeream… cele publice nu cred că pot susține o implementare a BEV-urilor, aceste stații sunt și vor fi folosite în situații excepționale. Similar și pentru carburanți sintetici, da, face un producător auto cercetare-dezvoltare, dar nu o să facă agricultură, prelucrare, transport, depozitare etc… sau cel puțin așa văd eu situația.
    Porsche SE, principalul acționar Volkswagen, se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro
  • Dle electrocutat, matale “vorbești” cu un producător auto și “îi ceri” să investească sau să dezvolte infrastructura de încărcare din nu știu care țări? Tu (poporul) și Georgescu ar trebui să faceți asta nu un producător auto. Te-ai cristalizat și tu în inteligență și țac pac, ce cugetare din străfundul istorie dacice, să facă dle. VW prize și ștechere, să întindă cabluri, să facă centrale nucleare… nu-i așa că-i floare la ureche? Dă-le un e-mail ;)
    Porsche SE, principalul acționar Volkswagen, se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău