• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3482 in total
  • Rămânem la partea în care recunoști ca ești prost, și pot să confirm… restul nu-i valabil ca prostul este doar prost ;)
    Vești bune pentru industria auto din Europa: vor fi relaxate regulile privind emisiile de CO2
  • “Furnizorul meu, eu setez”… unii nu-și pot debloca telefonul… poi alții “99,9% au altă treabă”, da n-ai cum să înțelegi ști tu treaba cu neuronul
    Vești bune pentru industria auto din Europa: vor fi relaxate regulile privind emisiile de CO2
  • Simioane du-te omule și fă orice altceva… stai tu de pază la intrarea în “cartier”, ar fi frumos nu? Cu țeava de la aspirator? Să aperi tu cartierul de țevile de eșapament… parca erai la pupat fundul lui Georgescu, a da, este coada și atunci prinzi un un moment de respiro… la propriu. Cine-i acuma la rând? Mihai, Matei, Edikk, Electrikkk… hai fuga ca urmezi.
    Vești bune pentru industria auto din Europa: vor fi relaxate regulile privind emisiile de CO2
  • Vezi de treaba ignis, neuronul le este ocupat cu aplaudatul. 60% din poluare mondială vine din încălzirea/răcirea locuințelor, clădiri administrative, fabrici etc și asta pentru că se utilizează fosili să se producă electricitate… ce au făcut “deștepți”, hai să băgăm sute de miliarde în BEV-uri care ghici, vor consuma și mai multă electricitate… logic nu? Nu era simplu să dezvolte tehnologie pentru producerea de electricitate verde și să asigurăm 100% consumul de electricitate din surse verzi, reducând astfel 60% din poluare? Evident că în paralel se putea lucra și la BEV-uri, dar la unele care chiar să fie vandabile inclusiv infrastructura de încărcare care în Europa este mult mai complicat de implementat decât cred focile. Da știu aerul în orașe… poi nu s-a rezolvat așa cum am anticipat. Chiar din contră, parcul auto învechește, deci în loc să avem mai multe euro 6D, oamenii sunt nevoiți să utilizeze mașini mai vechi, cele noi fiind peste ce pot plăti. În concluzie “vestea” este proastă, foarte proastă!!! Arată eșecul unei clase politice slabe, care nu au coloană vertebrală și au crezut că stau pe un purcoi de bani. Cât de lovit în cap să fi să spui că este o veste bună. S-au cheltuit miliarde, s-au “consumat” 5 ani (cel puțin), industria este vraiște, concedierile sunt la ordinea zilei… dar avem “vești bune”, care sunt acelea?
    Vești bune pentru industria auto din Europa: vor fi relaxate regulile privind emisiile de CO2
  • Andrei faci o asociere total nepotrivită (amice), nu se compară nimic din ce spui cu situația actuală. O să vezi condițiile în care se va închide războiul și din păcate unii vor hotărî pentru alții așa cum a fost tot timpul. Dacă Japonia capitula mai repede nu cădea prima bombă nucleară, dacă Japonia capitula imediat după prima nu cădea a 2-a. Ce vreau să spun este că liderii trebuia să ia decizia corectă într-un anumit context care nu este nici drept și nici moral. Un lider care nu recunoaște că a greșit poate fi acuzat că își distruge propria țară.
    UE investește 100 de miliarde de euro pentru susținerea dezvoltării de vehicule electrice
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău