• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3482 in total
  • Polestar erau oricum spre zero. De unde să se prăbușească? Este doar o întrebare retorică.
    Polestar încheie un nou acord de finanțare de 450 de milioane de dolari
  • Salvate de ICE-uri, asa-s bateriile la hibride… trist nu? La câte miliarde s-au aruncat la gunoi. Era foarte simplu să te prinzi, dar de aceea te comporți ca un copil de grădiniță, ca nu ai nici logică și nici argumente. ;)
    Polestar încheie un nou acord de finanțare de 450 de milioane de dolari
  • Matei nu-ți poți depăși situația nici când ți se oferă șansa. Doar frustrare și îngâmfarea mustești. Ai dat un exemplu foarte prost (părerea mea), chiar și pentru restul focilor (da, tu ești una chiar reprezentativă din păcate). Realimentarea (durata) în cazul unui ICE este deja realitate și infrastructura la fel. Tocmai din acest motiv tranziția la BEV-uri nu merge… ai priceput? Un BEV nu-l văd o alegere potrivită (încă, și piața a confirmat acest fapt) pentru cine face drumuri lungi în mod frecvent. Deci, ce sens au sute de kWh când acasă nu-mi servesc la nimic, iar la stațiile rapide am expus de ce cred ca 20 minute este mult, foarte mult și anume că trebuie să stai de pază. Când vom vedea BEV-uri de oraș care să coste sub 20.000 și care să aducă aer curat în orașe. Când vor putea fi încărcate și de cei care locuiesc la apartamente? Fără aceste premise nu văd cum BEV-urile pot fi o alegere. Cred că oamenii vor să-și simplifice viața, tu nu crezi?
    FOTOSPION: Noul Mercedes-Benz GLC electric. Autonomie de 650 kilometri
  • Varianta, “ferește-te de nebuni”, ce are? Puteau să stea pe “fundul” lor să adere liniștiți la UE și Ucraina cel mai probabil era ok. Să revenim la auto, când vezi un nebun în trafic cu un camion și tu ești într-un BMW diesel (glumesc) ce faci? Probabil tu alegi să te pui în față camionului? Dacă dintr-un calcul simplu nu pot să “elimin” nebunul, atunci mă feresc de el, chiar dacă egoul meu are de suferit. Restul familiei din mașină cred că ar aprecia mai degrabă dacă am ajunge ok la destinație, de nebuni nu scăpăm, trebuie să învățăm să trăim cu ei. Exemplul cu camionul din păcate este real și l-am experimentat personal acum mulți ani, noroc că am primit ajutor din “dreapta” altfel este posibil că aș fi făcut ceva ce aș fi regretat cu siguranță. Uneori pentru pace, trebuie să cedăm și când avem dreptate.
    UE investește 100 de miliarde de euro pentru susținerea dezvoltării de vehicule electrice
  • Andrei, părerea mea că un leader (președinte de țară) are principalul obiectiv de a-și proteja cetățenii în orice context. Când Zelensky a ajuns președinte era pace, și la graniță aveau RUSIA (un stat criminal și agresiv), deci un context știut. Din păcate cred ca el este vinovat (Zelensky), după cum știm nebunii nu răspund de acțiunile lor. Că o dam la întors și o privim din perspectiva umană, logică… da, criminalii ruși au făcut războiul… dar pentru că le-a fost ignorată nebunia. Să crezi că poți învinge Rusia este prostie și un test care nu ar fi trebui sa-l facă. Chiar și după invazie cred ca se putea rezolva situația cu mult, mult mai putine consecințe negative pentru Ucraina. Dacă Rusia nu era ignorată (în nebunia lor), acest război nu exista și da ai dreptate (repet) rușii sunt criminali, invadatori, violatori etc. Dovada a erorii lui Zelensky sunt cei trei ani de moarte și distrugere, și acum urmează (sper) o pace cu condiții și mai greu de acceptat pentru Ucraina. Știu că este trist, dar asta este situație de când lumea și se aplică peste tot (și în democrație), cel care are puterea face cam ce vrea… doar metodele diferă. Normal ca prefer democrația, consider ca are mai multe plusuri față de minusuri, dar să nu recunoaștem ca mare din timpul nostru și viața noastră suntem “prinși într-o capcană” nu cred ca ajuta prea mult. Suntem sclavi care o duc bine, unii foarte bine… dar toți cei care plătim impozitele, respectăm regulile și suntem cetățeni decenți, într-o formă sau alta suntem sclavi. În foarte puțin din timpul nostru facem cu adevărat ce vrem. Și totuși prefer acest scenariu VS orice altă formă de organizare și funcționare.
    UE investește 100 de miliarde de euro pentru susținerea dezvoltării de vehicule electrice
Pagina
12345...414243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău