Matei da-o naibii, ca și “eu” muncesc și “mie” îmi vine “specificații”, totuși sunt multe lucruri care se pot face pentru a verifica ce efecte generează o anumită soluție tehnică. Faptul ca a apărut posibilitate de a utiliza ecrane (tehnologic mă refer), faptul că sunt plusuri în utilizarea acestora în multe aplicații (TV-uri, telefoane, computere, echipamente etc.), nu înseamnă că merg oriunde și mai ales în lumea auto. Eu personal practic diferite tipuri de sporturi (unele care implică interacțiunea cu apă, mănuși, frig, căldură etc) și nu pot (am încercat) să utilizez un ceas cu ecran tactil amoled sau ce-o fi, folosesc un dispozitiv cu MIP, autonomia bateriei fiind un alt motiv… foarte important.
Un designer șef are multe de spus și are pârghii pentru a genera informații care să ajute la luarea unei decizii eficiente. Dacă nu, ajunge unde au ajuns mulți, să plângă că pupincuriștii l-au sabotat.
Pentru moment este doar imoral… dar asta este, motorul pentru multi este pasiune, un hobby obsesiv, o încântare și de ce nu un scop așa cum este și crescutul animalelor în ferme și măcelărirea lor pentru a avea ce “pune” pe masă să ne umflăm burțile cu cadavre și apoi să ne dăm afectați că poluarea de la mașini ne omoară copiii și urșii polari, dar copiii nu au nimic de la tot ceea ce mănâncă, văd, aud, experimentează etc. Dacă nu suntem în culmea ipocriziei, spuneți voi unde suntem, iar ceea ce se întâmplă cam reflectă ceea ce am spus. Cu toată tehnologia și bla, bla devenim tot mai prosti, incapabili să gândim (critic, ca este un termen pe care mai nou dacă nu-l folosești nu-i clar ce-i gândirea), să analizăm singuri bazat pe ceea ce noi alegem să folosim ca sursă de informare și învățare.
Na ce să vezi… Cine ar fi zis așa ceva???Decizia de a planta ecrane peste tot, a distrus ceea ce Porsche a construit zeci de ani (BRAVO), individualism, personalitate, emoție etc., am spus și repet, lemn, piele (evident și cea artificială-mai ales), aluminiu, cristale, carbon (pentru declinațiile sportive). Nu-s de acord cu afirmația ca luminile ambientale distrug luxul, chiar din contră… dar trebuie să fie ambientale nu aurora boreală. Valabil și pentru utilizarea în casă, scări, alei etc… sunt mare fan lumini ambientale :)
PS dacă designer-ul șef cred ce crede, la ce naiba le pun?
Haos și dezorganizare mai mare ca la Stellantis (JEEP mai exact) nu am văzut în viața mea… amână cu peste jumate de an aproape orice, nu știu ce vor, schimba modificarea ca la balamuc… dar ei visează nivel 3. Sunt grupul cu cele mai mari scăderi de volume pe anul trecut și 2025 a început “în forță” cu fabrici sau modele oprite cu săptămânile. Am luat în calcul achiziția unui Grand Cherokee, dar varianta 4X4 este disponibile doar cu vestitul motor HEMI și costă peste 85 KUSD. Arată OK… dar totuși, pas!!!
Un 3 litri de aproape 400 CP, este ceva mai mult decât decent, nu te baga în insulte de tot rahatul și asta penteu a nu deveni unul (nu mai repet comentariul de mai sus), pentru o imagine completă în ecuație este și un CX-90 (Mazda) cu un sublim 6 in linie… dar pe unde locuiesc nu oferă versiune cu 3 locuri în rândul 2 și fără cele 2 locuri pe rândul 3, încă un minus la Mazda are zero lumini ambientale, cam peșteră noaptea. Am nevoie de spațiu nu de randul 3 de locuri. La fel și VW atlas cross sport… dar care din păcate are doar un 2 litri (aprox 270 CP), în rest cred că-i cea mai ok variantă și cu cele mai multe opționale, cu o singură chestie ciudată pentru cu nu menține mijlocul benzi ci “reacționează” doar la apropierea de una de liniile de demarcație. Nu-s disperat după BMW, doar ca X5-ul încă arată super bine. Cum spuneam X3 este un dezastru.
S-ar putea să “câștige” sport cross-ul.
Ultimele comentarii
3482 in total