• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3544 in total
  • Știi tu ce-i omul… tu ești în curs de dezvoltare. Unde am spus ca mă doare? Mi se rupe… era doar o chestie de ipocrizie maximă. Mănâncă ce vrei, pe tine te doare dacă alegi greșit ;)
    Viitorul Mercedes-AMG CLE 63 va primi un motor V8. Ar putea fi preluat și de C 63 în 2026
  • Mihai este desprins de realitate, visător, naiv etc, în schimb cu link-urile de tip tik-tok sau antena 3 tu dovedești ca ești un prostovan. Aici nu ne interesează ce fac cocalarii, nesimțiți si prost crescuții. Ai ceva ce putem folosii astăzi și să ne ajute la ceva? Dacă nu… pune link-uri unde am spus, aici nu primești like-uri pentru așa ceva. Sunt mulți nebuni pe drumuri și cu electrice de 400 de CP care se “conduc” singure ehe…, dacă vrei stai în casă… așa verde în față!!!
    Dacia Sandero, preferata europenilor: a fost cea mai vândută mașină în ianuarie
  • Matei da-o naibii, ca și “eu” muncesc și “mie” îmi vine “specificații”, totuși sunt multe lucruri care se pot face pentru a verifica ce efecte generează o anumită soluție tehnică. Faptul ca a apărut posibilitate de a utiliza ecrane (tehnologic mă refer), faptul că sunt plusuri în utilizarea acestora în multe aplicații (TV-uri, telefoane, computere, echipamente etc.), nu înseamnă că merg oriunde și mai ales în lumea auto. Eu personal practic diferite tipuri de sporturi (unele care implică interacțiunea cu apă, mănuși, frig, căldură etc) și nu pot (am încercat) să utilizez un ceas cu ecran tactil amoled sau ce-o fi, folosesc un dispozitiv cu MIP, autonomia bateriei fiind un alt motiv… foarte important. Un designer șef are multe de spus și are pârghii pentru a genera informații care să ajute la luarea unei decizii eficiente. Dacă nu, ajunge unde au ajuns mulți, să plângă că pupincuriștii l-au sabotat.
    Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
  • Pentru moment este doar imoral… dar asta este, motorul pentru multi este pasiune, un hobby obsesiv, o încântare și de ce nu un scop așa cum este și crescutul animalelor în ferme și măcelărirea lor pentru a avea ce “pune” pe masă să ne umflăm burțile cu cadavre și apoi să ne dăm afectați că poluarea de la mașini ne omoară copiii și urșii polari, dar copiii nu au nimic de la tot ceea ce mănâncă, văd, aud, experimentează etc. Dacă nu suntem în culmea ipocriziei, spuneți voi unde suntem, iar ceea ce se întâmplă cam reflectă ceea ce am spus. Cu toată tehnologia și bla, bla devenim tot mai prosti, incapabili să gândim (critic, ca este un termen pe care mai nou dacă nu-l folosești nu-i clar ce-i gândirea), să analizăm singuri bazat pe ceea ce noi alegem să folosim ca sursă de informare și învățare.
    Viitorul Mercedes-AMG CLE 63 va primi un motor V8. Ar putea fi preluat și de C 63 în 2026
  • Na ce să vezi… Cine ar fi zis așa ceva???Decizia de a planta ecrane peste tot, a distrus ceea ce Porsche a construit zeci de ani (BRAVO), individualism, personalitate, emoție etc., am spus și repet, lemn, piele (evident și cea artificială-mai ales), aluminiu, cristale, carbon (pentru declinațiile sportive). Nu-s de acord cu afirmația ca luminile ambientale distrug luxul, chiar din contră… dar trebuie să fie ambientale nu aurora boreală. Valabil și pentru utilizarea în casă, scări, alei etc… sunt mare fan lumini ambientale :) PS dacă designer-ul șef cred ce crede, la ce naiba le pun?
    Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău