Vremurile bune aduc oameni slabi, iar oamenii slabi vopsesc gardul in verde ;)
In realitate doar au zis că-l vopsesc și a fost suficient pentru o isterie nefundamentată.
Da, am limite, BMW-urile ar trebui să fie frumoase (la fel și Volvo), pentru că sunt mașini premium. Mă bucur că tu nu ai nici limite la vorbit pe lângă și nici frustrări iodate ;)
… că tu nu poți, nu-i o regulă generală. Unora nu ne este frică să gândim și să decidem rațional atunci când situația o cere. Cu prinsul de fluturi sunt cei ca tine și politicienii. Europa nu putea să facă ce a făcut China pe parte de BEV-uri nici dacă avea cineva dorința asta. În consecință, dacă cu adevărat BEV-urile sunt viitorul, Europa are o problemă foarte complexă. Dar asta se poate întâmpla doar dacă bateriile vor primi “o revoluție” în materie de încărcare și atunci mai avem o șansă. În momentul de față ce poate schimba situația este propria lor lăcomie (a Chinei) care a dezvoltat (deci cheltuit în draci) capacități de producție care nu sunt necesare. Dacă tu consideri că acest SUV de la Skoda este o idee bună, asta este… dar nu trebuie să fim toți la fel, nu?
Wagoneer trebuia să ajungă la 750 pe zi, abia reușesc să vândă 100. Dacă ai putea înțelege ce costuri implică să dezvolți capacități pentru 750, furnizori, logistică etc, și să vinzi în realitate 100, probabil aș avea cu cine vorbi. Pentru moment ai replici de maxim clasa a 4-a și zero argumente, doar Georgisme.
La o lungime de peste 4,7 nu mai este clasa A…, design exterior ok, se pară că au vrut să-l facă “nervos”, dar a ieșit mai mult “trist”, la interior este absolut abominabil în special cockpit-ul, bănuiesc că la face lift o să introducă lumini ambientale și în cusăturile scaunelor. Autonomia VS capacitate baterie mi se pare cam exagerată, dar nu este singurul caz și la ICE-uri este la fel.
Ultimele comentarii
3351 in total