• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 196 in total
  • @Alin - inteleg de unde vii cu propunerea limitarii numarului de soferi, insa consider abordarea ta ca fiind gresita. A impune o limita a numarului de soferi nu se poate implementa. Pe ce baza deduci ca numarul de soferi este prea mare? Te bazezi pe date demografice, pe infrastructura disponibila? Se aplica asta la nivel national sau la nivel local/regional? Pentru limitarea numarului de soferi cea mai buna solutie este inasprirea conditiilor de luare a permisului de conducere. Sunt multe persoane care pur si simplu nu au ce sa caute la volan, ii vezi in trafic zi de zi - nu au nicio regula, nu constientizeaza ca mai sunt si alti soferi in jurul lor, merg prea incet (limita e 50 dar ei merg cu 30 ca le e frica), nu stiu sa foloseasca autostrazile etc. etc. Daca examenul pt permisul de conducere s-ar inaspri astfel incat sa fie codus pe zi, pe noapte, poligon (pornire in rampa, parcare laterala, parcare cu spatele) etc. sunt sigur ca multi nu ar mai lua permisul de conducere. Ah, si sa nu uit. Nu ai ce sa cauti la examenul pt permisul de conducere daca nu ai facut cursuri de conducere defensiva. Cu asemenea conditii, cred ca poti tine in frau numarul de soferi din trafic.
    Proiect de lege: permisul anulat pe viață pentru șoferii care produc accidente mortale
  • *sorry, nu amenzii ci a taxelor de parcare
    Prețurile parcărilor din Paris, triplate pentru proprietarii de SUV-uri
  • Ciudate legi dau socialistii astia. Pt a bucura clasa muncitoare, dau cu barosul in tot. Asta cu greutatea de 1,6 tone este ridicola. La categoria asta intra si VW Passat, A4, Peugeot 508 si multe alte masini, care nu sunt nici SUV, nici electrice. Sunt curios daca nu vor fi reclamate aceste legi in justitie, deoarece referendumul nu poate fi reprezentativ, atata timp cat doar 5,8% au votat. Nu stiu cum sunt legile in Franta, dar din cate stiu un referendum pt a putea fi transformat intr-o lege sau ce au ei pe-acolo, are nevoie de minim 50% prezenta la vot. Pe langa asta, rezultatele sunt stranse: 54,55% pro vs 45,45% contra este un scor strans pentru un referendum. Extrapoland, reiese ca doar 3,17% au votat pentru marirea acestor amenzi!!! Nu este reprezentatitv in niciun fel. Ar putea cineva care cunoaste legislatia franceza sa dea mai multe detalii? PS: nu imi plac SUV-urile, dar nu imi place nici socialismul asta desantat francez
    Prețurile parcărilor din Paris, triplate pentru proprietarii de SUV-uri
  • Cand am chef de relaxare ma uit la un episod din TGT sau TG si ma destind imediat. Greu va fi ca vreo emisiune auto sa mai ajunga vreodata la succesul celor 3 idioti, dar vorba lui JR Ewing: "niciodata sa nu spui niciodata"
    The Grand Tour Sand Job: premiera penultimului episod va avea loc în 16 februarie
  • Am fost un fan Hamilton de cand a intrat in F1, insa mai mult sunt un fan Mercedes. Eu raman mai departe fanul sagetilor argintii. Ii doresc mult succes lui HAM, insa pana in 2025 sper sa reuseasca un sezon mult mai bun in acest an. Nu cred ca sunt sanse la un nou titlu, in schimb o victorie sau doua ar fi frumoase, ca sa avem o despartire dulce. Ramane uriasa intrebare: de ce a ales Ferrari aducerea unui pilot de 39 ani??? Este total necaracteristic acestei echipe. Anul viitor, cand va urca la volanul monospostului rosu, HAM va avea 40 ani!!! Sunt sigur ca nu va mai fi la fel de competitiv ca la 30 ani, dar banuiesc ca Ferrari vor sa aiba aportul lui HAM pentru dezvoltarea urmatoarei generatii de monoposturi (á la Schumacher in 1995). Diferenta este insa uriasa, fiindca MSC avea inca o foame de trofee, pe cand HAM deja e la final de cariera. Cred ca colaborarea intre Frederic Vasseur si HAM in era GP2 a ramas puternica si poate asta l-a facut pe britanic sa accepte o mutare pe care multi nu o vedeau posibila (inclusiv eu).
    Mutare surpriză în Formula 1: Lewis Hamilton, pilot Ferrari din 2025
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău