• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • Astept momentul cand cineva din industrie (sper sa nu fie chinezii totusi) va spune: "am redus marimea si greutatea bateriilor cu 20%, dar am marit autonomia cu 30% in timp ce costurile de productie s-au diminuat cu 50%". Astfel de momente cred ca pot crea suficient interes pentru potentialii cumparatori pentru a-si achizitiona o electrica si a trece cu adevarat de la ICE la BEV. Pana atunci, frectie la picior de lemn.
    Noul Mercedes-Benz EQS facelift: grilă nouă și autonomie mai mare cu 82 de kilometri
  • Pt cei mai putini initiati (inclusiv eu): Operating profit and net profit are two different measures of a company's profitability. Operating profit is a company's profit after all expenses are taken out except for the cost of debt, taxes, and certain one-off items.Net profit is the profit remaining after all costs incurred in the period have been subtracted from revenue generated from sales. Differences between operating profit and net profit: - Net profit is often used by investors and analysts to evaluate a company’s overall financial performance, while operating profit is often used by managers to identify areas for improvement in a company’s operations. - Net profit is affected by a company’s financial decisions, such as borrowing money or paying dividends. - Operating profit is a company’s income minus operating expenses like administration costs, rent, insurance and employee salaries. - Gross profit is the amount a business has earned minus the direct costs of manufacturing or the cost of goods sold. Operating profit is the amount of the gross profit minus operational costs.
    Stellantis, cea mai profitabilă marcă auto din lume în 2023
  • O veste trista pentru industria auto. Precum spune si @dan_grc, SUV-mania + lupta impotriva ICE-urilor dor duce la o industrie auto de-a dreptul plictisitoare si lipsita de farmec. @Automarket - chiar merita modelul francez ceva mai mult decat un simplu articol, pentru ca acest model a setat anumite standarde in materie de siguranta in clasa compacta, modelele Megane RS sunt si in ziua de astazi foarte apreciate, de aceea sunt rare si scumpe. In competitiile auto de pe plan local din diferite tari, Megane RS sunt folosite inca intens.
    Renault Megane nu va mai primi o generație nouă. Producția va lua sfârșit în această lună
  • Pt mine Golf II rămâne cel mai bun. Mi-e teamă că din cauza obsesiei pt SUV-uri (pe care tot nu reușesc să o înțeleg), și acest model va dispărea în curând
    Volkswagen Golf la 50 de ani: cum a evoluat cel mai bine vândut model al mărcii germane
  • Ce fumeaza astia de la divizia de design din cadrul BMW? Intreb pentru un prieten.
    Noul BMW Vision Neue Klasse X: conceptul care anunță noua față a modelelor BMW
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău