• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • Ce bijuterii auto! Din pacate acum sunt atat de multe norme si criterii de omologare ca astfel de modele nu vor mai aparea. Plus ca (din pacate) toata lumea vrea SUV-uri :(
    Rămas bun, Marcello Gandini. Omul care a desenat Lamborghini Miura, Countach și Lancia Stratos a murit la 85 de ani
  • @Ion - te anunt ca eu de ani de zile folosesc doar transportul in comun in timpul saptamanii. Masina o folosesc cand merg si fac cumparaturile saptamanale. Iar greva nu prea inteleg cum ajuta. Eu lucrez intr-un domeniu total diferit de cel auto. Ce fel de greva ar trebui sa fac pt a fi luat in seama?
    STUDIU: Mașinile electrice vor avea costuri de producție mai mici decât cele cu motoare termice până în 2027
  • Stirea asta e ca Radio Erevan: - Este adevarat ca Ivan Ivanovici a primit o masina din partea partidului comunist? - Da, este adevarat, cu doua mici corectii. Nu era o masina ci o bicicleta si nu i s-a dat, ci i s-a luat! @alex_cu_a_mic - ai perfecta dreptate. Imi pot imagina problemele pt firme cu flote mari de masini, care de fapt sunt adevaratii cumparatori ai masinilor. Gigacastingul suna foarte interesant dpdv ingineresc, dar daca reparatia unei daune ajunge sa coste cat o masina intreaga, cine va avea de suferit pana la urma? Asigurarile vor mari politele la niste sume astronomice, potentialii clienti nu isi vor mai permite o masina noua, piata va merge in jos, marii producatori vor merge la guverne cu mana intinsa sa ceara ajutoare!!! din banii cetatenilor bineinteles. Este un cerc vicios, care pleaca de fapt din lacomia producatorilor auto. Cred ca nu ne ramane decat sa urmarim ce se va intampla, ca de schimbat ceva nu prea avem cum :(
    STUDIU: Mașinile electrice vor avea costuri de producție mai mici decât cele cu motoare termice până în 2027
  • Daca esti un fan infocat Formula 1, abonamentul F1 TV Pro, care costa doar 70 € / an, ofera cea mai buna experienta. Daca acum 4 ani era plin de bugguri si aveau probleme cu streamingul, in ultimii 2 ani experienta s-a imbunatatit substantial. Contentul este foarte mare, ai acces la informatii si detalii tehnice pe care sunt sigur ca un post generalist nu are posibilitatea sa le ofere. Sa nu mai pomenesc de campionatele de Formula 2, Formula 3 si Porsche Supercup, care ofera niste curse absolut superbe, disponibile in acelasi abonament, cu mult dramatism, mult peste ceea ce putem vedea in cursele de F1. Un alt avantaj foarte mare este ca daca ratezi startul live, poti vedea transmisia in delay, sau daca nu poti vedea deloc antrenamentele, calificarile sau cursele live, le poti vedea in reluare oricand, la orice ora, de oriunde. PS: nu sunt platit pentru acest comentariu :)) dar pt mine experienta F1 TV Pro este foarte buna, asa ca vreau sa o impartasesc mai departe
    Formula 1 se vede la Antena 1 pentru următorii 3 ani
  • Tocmai am citit un articol fain ca e debandada pe piata de electrice. Companiile de leasing cer producatorilor compensatii, pentru ca preturile masinilor second-hand se depreciaza mult mai repede decat modelele clasice. Pe langa asta, disparitia subventiilor arata exact care este cererea reala si nu cea artificiala a electricelor. Si de-aici si cercul vicios: daca scade cererea, atunci trebuie sa faci ceva pentru a putea totusi sa stimulezi. Si atunci reduci preturile. Insa daca reduci preturile la masinile noi, cele second-hand se depreciaza si mai tare, iar atunci potentialii cumparatori de electrice noi nu mai cumpara pentru pana la urma este o investitie foarte proasta. Pana la urma, nu binele planetei primeaza, ci ce iti ramane in buzunar. Pragmatism maxim. Hertz si Sixt au renuntat la modelele Tesla din portofoliu, tocmai pentru ca preturile Tesla au fluctuat exagerat de mult si atunci planificarile financiare erau exagerat de volatile. SAP de asemenea nu mai ofera angajatilor modele Tesla tocmai din acelasi motiv de risk management.
    Mercedes-Benz nu renunță la motoarele termice nici după 2030. Așteptările pentru electrice, micșorate
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău