• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • @Alin - perfect de acord. @automarket - Ca jurnalisti, ar trebui sa verificati mai in detaliu stirile de pe alte site-uri, nu doar sa fie un copy-paste usor adaptat. Nu este clar, ce % din aceste vanzari prezentate in articol au fost doar BEV si cat au fost HPEV. Detaliile fac diferenta, iar ca jurnalisti ar trebui sa stiti acest lucru. In ziua de astazi, cand aveti access la atatea informatii, noi cititorii suntem nevoiti sa intram in detalii pentru a gasi informatii mai clare si mai detaliate. Pt US, JD Power: https://www.jdpower.com/sites/default/files/file/2024-01/2024003%20January%20Forecast.pdf#:~:text=Total%20new-vehicle%20sales%20for%20January%202024%2C%20including%20retail,25%20selling%20days%2C%20one%20more%20than%20January%202023. Pt Germania, VDA: https://www.vda.de/en/press/press-releases/2024/240205_Car-production-in-Germany-in-2023_Significant-increase-compared-to-previous-year Si sunt multe alte institutii, site-uri, care ofera informatii detaliate. Ar cam trebui sa va suflecati manecile si sa deveniti jurnalisti, nu doar traducatori de stiri.
    Vânzările de mașini electrice și PHEV, scădere de 26% în ianuarie
  • Ce este un SUV? Definitia SUV este "Sport Utility Vehicle". Nu prea inteleg ce este asa Sport la multe modele de pe piata, si nu vad ce este utilitar la ele, multe avand portbaje mult mai mici decat modelele clasice hatchback, berlina. De combi nici nu mai zic. SUV-urile au facut sa dispara multe modele faine din portofoliile companiilor auto, fara sa aduca nimic ca beneficiu. Am condus si eu "SUV"-uri (ca masini inchiriate) si le-am detestat. In ultimele luni am refuzat de la firmele de inchiriat modele SUV. Sunt grele, n-ai confort la rulare, consuma mult, instabile la viteze mari pe autostrada, instabile la vant puternic...bleah, nu, merci! Am condus in Germania Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in hybrid - viteza maxima pe Autobahn 163 km/h! Maxim, mai mult nu o mers. In schimb, un consum de te doare mintea. Plug-in hybrid, mai cara si bateria goala dupa ea. Poate se face o campanie "Spune NU SUV-urilor" :)))
    Peste jumătate din mașinile vândute în Europa în 2023 au fost SUV-uri
  • @Alin - inteleg de unde vii cu propunerea limitarii numarului de soferi, insa consider abordarea ta ca fiind gresita. A impune o limita a numarului de soferi nu se poate implementa. Pe ce baza deduci ca numarul de soferi este prea mare? Te bazezi pe date demografice, pe infrastructura disponibila? Se aplica asta la nivel national sau la nivel local/regional? Pentru limitarea numarului de soferi cea mai buna solutie este inasprirea conditiilor de luare a permisului de conducere. Sunt multe persoane care pur si simplu nu au ce sa caute la volan, ii vezi in trafic zi de zi - nu au nicio regula, nu constientizeaza ca mai sunt si alti soferi in jurul lor, merg prea incet (limita e 50 dar ei merg cu 30 ca le e frica), nu stiu sa foloseasca autostrazile etc. etc. Daca examenul pt permisul de conducere s-ar inaspri astfel incat sa fie codus pe zi, pe noapte, poligon (pornire in rampa, parcare laterala, parcare cu spatele) etc. sunt sigur ca multi nu ar mai lua permisul de conducere. Ah, si sa nu uit. Nu ai ce sa cauti la examenul pt permisul de conducere daca nu ai facut cursuri de conducere defensiva. Cu asemenea conditii, cred ca poti tine in frau numarul de soferi din trafic.
    Proiect de lege: permisul anulat pe viață pentru șoferii care produc accidente mortale
  • *sorry, nu amenzii ci a taxelor de parcare
    Prețurile parcărilor din Paris, triplate pentru proprietarii de SUV-uri
  • Ciudate legi dau socialistii astia. Pt a bucura clasa muncitoare, dau cu barosul in tot. Asta cu greutatea de 1,6 tone este ridicola. La categoria asta intra si VW Passat, A4, Peugeot 508 si multe alte masini, care nu sunt nici SUV, nici electrice. Sunt curios daca nu vor fi reclamate aceste legi in justitie, deoarece referendumul nu poate fi reprezentativ, atata timp cat doar 5,8% au votat. Nu stiu cum sunt legile in Franta, dar din cate stiu un referendum pt a putea fi transformat intr-o lege sau ce au ei pe-acolo, are nevoie de minim 50% prezenta la vot. Pe langa asta, rezultatele sunt stranse: 54,55% pro vs 45,45% contra este un scor strans pentru un referendum. Extrapoland, reiese ca doar 3,17% au votat pentru marirea acestor amenzi!!! Nu este reprezentatitv in niciun fel. Ar putea cineva care cunoaste legislatia franceza sa dea mai multe detalii? PS: nu imi plac SUV-urile, dar nu imi place nici socialismul asta desantat francez
    Prețurile parcărilor din Paris, triplate pentru proprietarii de SUV-uri
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău