• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • Cand am chef de relaxare ma uit la un episod din TGT sau TG si ma destind imediat. Greu va fi ca vreo emisiune auto sa mai ajunga vreodata la succesul celor 3 idioti, dar vorba lui JR Ewing: "niciodata sa nu spui niciodata"
    The Grand Tour Sand Job: premiera penultimului episod va avea loc în 16 februarie
  • Am fost un fan Hamilton de cand a intrat in F1, insa mai mult sunt un fan Mercedes. Eu raman mai departe fanul sagetilor argintii. Ii doresc mult succes lui HAM, insa pana in 2025 sper sa reuseasca un sezon mult mai bun in acest an. Nu cred ca sunt sanse la un nou titlu, in schimb o victorie sau doua ar fi frumoase, ca sa avem o despartire dulce. Ramane uriasa intrebare: de ce a ales Ferrari aducerea unui pilot de 39 ani??? Este total necaracteristic acestei echipe. Anul viitor, cand va urca la volanul monospostului rosu, HAM va avea 40 ani!!! Sunt sigur ca nu va mai fi la fel de competitiv ca la 30 ani, dar banuiesc ca Ferrari vor sa aiba aportul lui HAM pentru dezvoltarea urmatoarei generatii de monoposturi (á la Schumacher in 1995). Diferenta este insa uriasa, fiindca MSC avea inca o foame de trofee, pe cand HAM deja e la final de cariera. Cred ca colaborarea intre Frederic Vasseur si HAM in era GP2 a ramas puternica si poate asta l-a facut pe britanic sa accepte o mutare pe care multi nu o vedeau posibila (inclusiv eu).
    Mutare surpriză în Formula 1: Lewis Hamilton, pilot Ferrari din 2025
  • @CetateanulTurmentat - tu ce faci in cazul in care in fata ta trece un pieton printr-un loc nepermis? Daca instinctul tau este sa calci si mai tare acceleratia atunci nu ai ce cauta la volan. Ai spus ca nu e treaba ta sa le porti de grija. Oh, BA DA!!! Este obligatia noastra ca soferi sa evitam accidentele, chiar daca asta este din vina noastra sau nu (citeste art 1, alin 2 din Codul Rutier). Noi soferii trebuie tot timpul sa fim atenti la ce se intampla in jurul nostru si sa facem tot posibilul sa evitam accidentele, mai ales cele in care pot sa fie vatamari corporale. Imi pun mari semne de intrebare cum ai trecut examenul psihologic. Vorbesti de educatie (ma gandesc ca te referi la cea rutiera), dar daca ma iau dupa comentariul tau cred ca tu ar trebui sa incepi primul.
    UE ar putea limita și mai mult dimensiunile mașinilor vândute în Europa
  • @CetateanulTurmentat - trebuie luate in seama si cazurile (nu putine) in care o persoana trece neregulamentar strada, sau o bicicleta intra intr-o intersectie fara se se asigure (uita-te la trotinetisti ce zapaciti sunt). Asta nu inseamna ca trebuie sa ii omoram cu orice pret. Dimensiunea masinii conteaza ENORM, iar sa spui ca acest lucru este irelevant intr-un accident cu un pieton, o bicicleta sau o trotineta denota o ignoranta totala fata de semenii tai.
    UE ar putea limita și mai mult dimensiunile mașinilor vândute în Europa
  • Las asta aici, da' de se potolesc odata e-xtremistii BEV-urilor. https://www.theguardian.com/environment/2024/jan/26/icon-of-the-seas-largest-cruise-ship-human-lasagne-climate-fuel-lng-greenwashing La un radio austriac, cand am auzit stirea despre monstrul asta au incheiat cu faptul ca polueaza cat 500.000 de masini!!!!!!!!! (https://gizmodo.com.au/2024/01/the-icon-of-the-seas-is-250000-tons-of-floating-carbon-emissions-horror/) Interziceti ICE-urile, acolo e problema omenirii. As fi vrut sa vad si activistii lu' peste prajit ca merg sa se lipeasca cu super glue pe santierul naval unde a fost construita nava.
    Directorul financiar Porsche declară că Europa ar putea amâna interzicerea motoarelor termice
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău