• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • Iata cum super birocratizarea f*** meciul in occident! In acelasi timp, nu stiu de ce a venit Porsche cu scuza asta, pt ca noua reglementare invocata de Porsche este publica din 23 iunie 2020, iar acum este 2024. Stiu, pentru lansarea unui nou model este nevoie de 4-5-6 ani (depinde), dar mi se pare ca Porsche ar fi avut la dispozitie mult timp pentru a face modificarile necesare. Pe langa asta, cei de la Porsche nu s-au trezit peste noapte cu noua reglementare. Sunt 100% sigur ca diferite departamente de la ei stiau de noile reglementari cu mult inainte de a fi facute publice, iar mai departe sunt sigur ca in sedintele de proiect, inginerii fusesera instiintati de ce urma sa vina. Scuza asta este penibila, venind din partea Porsche.
    Versiunea cu motoare termice a lui Porsche Macan va fi retrasă din Europa
  • @Octavian - asa ne trebuie, daca tot occidentul si-a deschis fabrici si mutat tehnologie in China. Au fost "chinejii" prosti sa nu se apuce sa "spioneze" (a se citi a fura)? Acum, e cam tarziu. Au furat technologie si know-how la greu, iar acum se folosesc de ele impotriva noastra. Nu as avea nimic impotriva sa fie competitie pe piata, insa stiu ca PCC este in spatele tuturor firmelor din China, si singurul lor scop este sa ajunga China cea mai mare putere din lume. Si stim cum e viata in China. Multumesc, dar raman cu americanii si europenii. Nu sunt ei perfecti, dar mult mai bine decat cu comunistii.
    Honda critică mașinile electrice din China: „Au un design superficial”
  • @Tavi - la fel Mitsubishi si Subaru. Te uiti la ele si nu iti vine sa crezi ce au in oferta. La Mitsubishi imi aduc aminte de Pajero, iar acum... La Subaru e jale, piata lor principala ramane SUA, dar modelele sunt urate/ciudate. Pt Europa motorizarile sunt foarte limitate. Nu mai gasesti un model peste 170 CP, ceea ce pt un nume ca Subaru este pacat.
    Honda critică mașinile electrice din China: „Au un design superficial”
  • Total de acord cu Nico! Sa lasam piata sa dicteze trendurile si nu politicienii. Si fara atatea subentii pt cumparat BEVuri, ca nu platim taxe si impozite ca sa isi cumpere oamenii masini!!! Daca este un domeniu "auto" unde as fi total de acord pentru subventii, acela este domeniul agricol, tot mai important odata cu cresterea populatiei globale. Acolo subventiile se vor intoarce in piata economica, pe cand la BEVuri sunt doar bani aruncati in bratele celor care oricum o duc bine.
    Cel mai mare partid politic din Uniunea Europeană se opune interzicerii motoarelor termice
  • Asa e cand sarmalele si salata de boef nu s-au asezat inca iar urechile inca iti tiuie de la artificiile si petardele din noaptea de revelion. Ce i-a scarpinat sa dea un raport incomplet in data de 3 ianuarie!? Nici departamentele financiar-contabile din marile corporatii nu dau rezultatele lunii precedente dupa o zi de munca. Niste amatori!
    Peste 2.000 de mașini noi înmatriculate nu au apărut în statisticile DGCPI
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău