In primul rand, felicitari Max Verstappen si Red Bull pentru un sezon de neimaginat (chiar si pentru ei).
In al doilea rand, WTF is wrong with Max? Nu ii contest calitatile de mare pilot. Avem sansa sa urmarim unul dintre marii piloti ai motorsportului in actiune, iar asta nu e putin lucru. Da dovada de un pilotaj perfect: fara erori, fara sa isi distruga pneurile, stie sa gestioneze foarte bine momentele critice, foarte bun pe ploaie.
In schimb, caracterul acestuia imi repugna de-a dreptul. Lipsa de respect fata de ceilalti piloti, chiar si fata de coechipierul sau, este extrem de urata. La el nu mai este vorba de egoism ci de egotism. Depasirea in Abu Dhabi a masinilor Mercedes in tunel la iesirea de la standuri in FP2 mi s-a parut inadmisibila, si din punct de vedere sportiv si din punct de vedere al integritatii monoposturilor, deoarece marjele de eroare au fost milimetrice, apoi depasindu-l pe exit lane pe Ocon. Aroganta acestui Max este o rusine pentru orice sportiv. Stim ca pilotii F1 au un sindrom de a arunca tot timpul vina pe altcineva si a se crede deasupra tuturor, dar Max e la un alt nivel. Iar asta vine si din cauza ca atunci cand ar fi trebuit sa ia masuri, oficialii F1 doar i-au batut obrazul, insa fara repercusiuni. Incidentul de care am amintit e si mai ciudat, pt ca la 30 sec. dupa ce a riscat un acrosaj cu pilotii Mercedes, Russell il depaseste pe Max pe pista, pilotul Red Bull incetinind. Pur si simplu nu si-a avut rostul acea faza din tunel.
Sa ne aducem aminte de Las Vegas, cum l-a depasit pe Leclerc iar apoi a primit 5 sec. penalizare. Trebuia 5 sec. penalizare + sa cedeze locul 1 lui Leclerc. Din nou, cand trebuiau sa ia o masura care sa ii faca pe piloti sa abuzeze de regulament, oficialii nu au facut-o.
Din cauza acestui caracter indoielnic, Max nu va fi iubit niciodata asa cum au fost Fangio, Jim Clark, Senna sau Schumacher. Dar cred ca oricum lui Max nu-i pasa...
@autor - "Potrivit unui studiu recent, Australia, Rusia, Turcia, Africa de Sud și India ar putea ajunge "gropi de gunoi" pentru mașinile poluante." - sa mori tu!
Imi place cum ai bagat-o asta cu "masinile poluante", de parca EV-urile apar din piatra seaca. Ce sa mai? Inelul Arabelei! (pentru cei mai tineri, Arabela a fost un serial din regretata Cehoslovacie, iar Arabela, avea un inel magic pe care il rotea pe deget si orice dorinta se implinea).
India sa se bucure daca isi va schimba parcul "auto" din sutele de milioane de mopede cu motoare in 2 timpi care duc poluarea la norme de mult uitate pe alte plaiuri europene.
Mai bine sa-l faca monster truck, nu doar SUV! Pentru cei care stiu ce inseamna Capri, a folosi numele Capri pentru un model SUV este o jignire, un afront adus unei masini care a facut istorie la vremea sa.
Ce naiba se intampla cu producatorii auto, ca doar SUV-uri plictisitoare si fara caracter mai fac. Auzi la ei? "Vor reinventa" noul Capri! WT actual F? Ce e de reinventat? Va fi un alt model de masina grea, cu coeficient aerodinamic al unei caramizi si cu autonomie cat sa poti merge la piata.
Din actuala oferta a industriei auto, putine modele vor deveni niste clasice peste cativa zeci de ani. Sunt sigur ca noul Capri nu va fi printre acestea.
"Clientii nostri cer asta" este sloganul unui corporatist care n-a mai iesit in lumea reala de ani buni. Il rog pe stimatul Oliver Hoffman sa mearga prin parcarile dealerilor Audi si sa ia la intrebari aleatoriu daca chiar vor clientii aceste optiuni de abonamente. Sunt sigur ca va avea un soc iar apoi va da vina pe lipsa de educatie a clientilor, nicidecum pe aroganta acestora.
De-abia astept cum si-o ia in barba de la piata. Oricum vanzarile Audi sunt slabute comparativ cu BMW si Mercedes, daca mai baga si gaselnita asta, nu-i vad prea bine. Time will tell.
@noname00 - m-am prins, dar frumos ar fi atunci sa apara un tag gen #advertorial
dar chiar si asa, articol reclama sau nu, titlul nu este detaliat in niciun fel, iar intrebarile adresate raman valabile
Foarte mult a scazut AM in ultimii ani...
Ultimele comentarii
208 in total