• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 196 in total
  • As avea nevoie de emoji ala cu tipul care-si da cu palma peste fata. Vine weekendul prelungit, o multime de oameni pleaca la drum si vor trebui sa isi cumpere viniete si/sau peaje (ce naiba sunt peajele? n-am auzit pana astazi de cuvantul asta, nici in dexonline nu l-am gasit), vazand doar ca tranzactia pe SMS nu merge! ALO! Domnii si doamnele de la CNAIR, mentenanta la un sistem informatic PUBLIC se face intr-o perioada cand traficul este foarte redus, adica noaptea, intre 1 si 4. Sigur au informatiile prin care sa cunoasca valorile de trafic dintr-o saptamana, dae n-ai cu cine...
    CNAIR: Vineri ar putea fi întreruptă emiterea rovinietelor și peajelor prin SMS
  • Dragi colegi, putem sa coboram tonul jignirilor si dintr-o parte si din cealalta, nu de alta, dar ceea ce se vrea o discutie civilizata cu opinii diferite ajunge atac la persoana si jigniri inutile care nu aduc nimic constructiv. Eu nu-mi voi lua electrica pentru ca: 1. stau la bloc, fara garaj, asa ca nu as avea unde sa o incarc 2. pe distante mari, fiindca locuiesc in Austria si vin in Ro de cateva ori pe an, o electrica nu-mi poate fi utila. Cine crede ca totul se va rezolva daca se fac statii de incarcare de 100 ori mai multe decat sunt in prezent, se insala amarnic. Vara asta doar pt alimentare normala erau cozi la toate benzinariile. Ganditi-va cum va fi cand nr de electrice va creste si va trebui sa astepti sa iti incarci electrica: nu, multumesc! 3. pe termen lung, hidrogenul este viitorul, dar in afara de Toyota nu sunt prea multi care doresc sa ii urmeze Iar ca acceptare a electricelor, cred ca fara mediatizarea agresiva a acestora si fara bonusurile platite din taxele si impozitele contribuabililor, masinile electrice s-ar zbate pentru supravietuire. Sa nu ma intelegeti gresit, nu contest evolutia tehnologica a electricelor, dar in dreptul meu consider ca mai au foarte mult de parcurs pentru a putea inlocui cu totul o masina cu combustie interna.
    Lege adoptată: Stații rapide, instalate la fiecare 60 km de-a lungul principalelor rute din UE
  • Din nou își arată inteligența aleșii UE. Am mai spus-o și cu alte ocazii, la alte aberații votate, hârtia suportă orice. Nu prea se înțelege cine va construi aceste stații? Producătorii, distribuitorii sau furnizorii de energie nu vor face nicio investiție dacă nu se justifică un profit substanțial sau un retorn of investment bun. Și atunci, sunt curios cine va face toate aceste investiții. Dacă li se păreau profitabile astfel de stații, astea erau de mult făcute, nu era necesară nicio lege aberantă. Economia de piață funcționează fără intervenția politicienilor. Aberații cu un foarte mare iz comunist: "să se dea la toți, cât cuprinde". PS: sunt curios după incidentul din Atlantic cu vaporul plin de Mercedes uri aprinse din cauza unei electrice, dacă nu vor apărea norme de interzicere a parcării EV-urilor în parcări subterane sau parcări publice închise.
    Lege adoptată: Stații rapide, instalate la fiecare 60 km de-a lungul principalelor rute din UE
  • @Mircea Badea - cine a fost in China a vazut calitatea autostrazilor de-acolo. Intr-adevar, Europa nu are autrostrazi asa spectaculoase precum China, desi cand traversezi Alpii prin Austria, Italia, Franta ramai cu gura cascata, dar calitatea acestora este mult mai buna decat ale chinezilor. Ieftin si bun nu exista - cel putin in unele domenii, este doar un wishful thinking.
    A fost aprobat traseul final al Autostrăzii Ploiești - Brașov. Investiție de 5.5 miliarde de euro
  • In sfarsit! Toata aceasta inflatie de comenzi tactile este o prostie! Da, unele comenzi pot fi doar tactile, dar unele importante precum reglarea climatizarii, dezaburirea, volumul audio (si altele folosite mai des) trebuie sa ramana butoane fizice, pt ca soferul sa isi poata mentine atentia la drum, nu sa caute in ce zona a ecranului trebuie sa apese. Tot asa, tot asa. Nu tot ce este nou si bling-bling este si functional.
    Șeful Volkswagen recunoaște: comenzile tactile au fost o greșeală
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău