• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 196 in total
  • Inconsistenta articolelor AM referitoare la Formula 1 a dus la disparitia multor comentatori. Cu ceva ani in urma, articolele cu si despre F1 erau mai dese si mai cuprinzatoare. Articolele apareau in aceeasi zi cu cursa, sau cel tarziu ziua urmatoare pentru cursele din Americi. Acum, din cand in cand, cate-un articol razlet. Asta a facut multi cititori AM sa paraseasca site-ul stiind ca oricum articolele despre curse sau calificari poate apar, poate nu, iar daca apar si atunci doar peste doua zile. In rest, o cursa interesanta, nu extraordinara. Albon a facut o treaba absolut fantastica cu materialul disponibil. A crescut mult in calitate. Si cum spunea si Dutz, un podium "greu", cu 11 titluri! Sper ca in anii care vin, odata cu urmatoarele schimbari de regulament, masinile sa devina mai usoare, mai inguste si mai scurte, pentru ca asta va ajuta enorm de mult la spectacol. In acest moment monoposturile sunt atat de mari incat orice tentativa de depasire in alte locuri decat in linie dreapta sunt de cele mai multe ori imposibile.
    F1 Canada: Victorie pentru Max Verstappen. Alonso și Hamilton pe podium
  • Analizand informatiile istorice provenite de la Musk cu referinta la alte lansari de produse, a rezultat ca Tesla Semi se va produce cel mai devreme la sfarsit de 2025 - inceput de 2026. Asa a fost cu toate modelele: ba peste 6 luni, ba la anu', ba la Craciun...
    Producția în masă a primului camion Tesla va începe la sfârșitul lui 2024
  • @Dutz - din pacate articolul este doar un copy-paste tradus al unui comunicat de presa facut de Renault. Jurnalistii Automarket nu prea depun eforturi sa se informeze mai mult pt a ne da niste informatii mai complete. Eu as vrea sa stiu, ce inseamna "consuma prea mult ulei". 100 ml, 0,5 L, 2 L, la cati kilometri. Adica pana mea, suntem pe un site unde informatiile tehnice pot sa circule fara teama de a pierde publicul cititor. Dar cum am spus, jurnalistii AM nu prea sunt interesati.
    Renault: Mai mulți clienți vor depune plângeri din cauza unui motor care consumă prea mult ulei
  • Eu nu inteleg modul de evaluare/punctare. Iau exemplu "Interior" evaluat la 5*. In schimb, in descriere sunt enuntate neajunsuri mari in ceea ce priveste ergonomia. Totusi, evaluarea este maxima. Ar putea sa ne explice autorul articolului de ce totusi punctaj maxim? A ajuns ergonomia ceva ce "trecem peste"? A ajuns bling-blingul mai important decat eficienta? In materie de design, unul dintre principiile de baza este "form follows function". Atunci cand aceste roluri se inverseaza, rezultatele sigur nu sunt de 5*.
    Norocosul număr 7
  • Un proverb vechi din vremea lui Burebista spune "Just because you can, doesn't mean you should"! Ce-i cu hidosenia asta? Cand vad astfel de tuninguri imi aduc aminte de anii 90 cand mai era cate-un posesor de Dacia 1310 care luase toate chiciurile de autocolante si stickere argintii ca sa-si impodobeasca utilajul. Si spoilerele alea ieftine, din plastic, care dupa 20 min de stat in soare se deformau singure. Ah, sa nu uit de geamurile "fumurii", adica folie ieftina prost montata, plina cu bule de aer. Cam asa arata si G-ul asta. Pfff...ce ridicol, dar vorba aia, nu te c**i in gustul omului.
    Mercedes-AMG G63, tunat de Mansory: vopsea specială aurie și motor de 911 CP
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău