Ridicol! Cumparatorii motoarelor V8 cu semnatura AMG nu au facut-o doar din prisma puterii brute a agregatului ci si din cauza sunetului inconfundabil. Schimbarea brusca de la un V8 de 4.0 L la un L4 de 2.0 L nu poate fi acceptata de clienti, chiar daca puterea noilor modele C/E63 este mai mare.
Pe langa preturile marite, de care s-au plans chiar si dealerii, trecerea la downsizing nu este acceptata prea usor de clientii marcii, iar asta se vede in vanzari, care sunt cu mult sub prognozele sau asteptarile managementului. Pretul actiunilor este de peste o saptamana doar intr-un trend negativ. Nu se anunta vremuri usoare pentru Mercedes.
Update. Am gasit cuvantul "peaj" in dexonline: 1. Drept de a folosi o cale ferată străină pentru transportul de mărfuri cu vehicule proprii.
2. Vamă la trecerea peste un pod, pe un drum de acces într-un oraș sau la acostarea unei nave la un chei.
Dar atat CNAIR si Automarket au gresit cand au folosit forma plural articulat, deoarece peaj nu are forma de plural.
As avea nevoie de emoji ala cu tipul care-si da cu palma peste fata. Vine weekendul prelungit, o multime de oameni pleaca la drum si vor trebui sa isi cumpere viniete si/sau peaje (ce naiba sunt peajele? n-am auzit pana astazi de cuvantul asta, nici in dexonline nu l-am gasit), vazand doar ca tranzactia pe SMS nu merge!
ALO! Domnii si doamnele de la CNAIR, mentenanta la un sistem informatic PUBLIC se face intr-o perioada cand traficul este foarte redus, adica noaptea, intre 1 si 4. Sigur au informatiile prin care sa cunoasca valorile de trafic dintr-o saptamana, dae n-ai cu cine...
Dragi colegi, putem sa coboram tonul jignirilor si dintr-o parte si din cealalta, nu de alta, dar ceea ce se vrea o discutie civilizata cu opinii diferite ajunge atac la persoana si jigniri inutile care nu aduc nimic constructiv.
Eu nu-mi voi lua electrica pentru ca:
1. stau la bloc, fara garaj, asa ca nu as avea unde sa o incarc
2. pe distante mari, fiindca locuiesc in Austria si vin in Ro de cateva ori pe an, o electrica nu-mi poate fi utila. Cine crede ca totul se va rezolva daca se fac statii de incarcare de 100 ori mai multe decat sunt in prezent, se insala amarnic. Vara asta doar pt alimentare normala erau cozi la toate benzinariile. Ganditi-va cum va fi cand nr de electrice va creste si va trebui sa astepti sa iti incarci electrica: nu, multumesc!
3. pe termen lung, hidrogenul este viitorul, dar in afara de Toyota nu sunt prea multi care doresc sa ii urmeze
Iar ca acceptare a electricelor, cred ca fara mediatizarea agresiva a acestora si fara bonusurile platite din taxele si impozitele contribuabililor, masinile electrice s-ar zbate pentru supravietuire. Sa nu ma intelegeti gresit, nu contest evolutia tehnologica a electricelor, dar in dreptul meu consider ca mai au foarte mult de parcurs pentru a putea inlocui cu totul o masina cu combustie interna.
Din nou își arată inteligența aleșii UE. Am mai spus-o și cu alte ocazii, la alte aberații votate, hârtia suportă orice. Nu prea se înțelege cine va construi aceste stații? Producătorii, distribuitorii sau furnizorii de energie nu vor face nicio investiție dacă nu se justifică un profit substanțial sau un retorn of investment bun. Și atunci, sunt curios cine va face toate aceste investiții. Dacă li se păreau profitabile astfel de stații, astea erau de mult făcute, nu era necesară nicio lege aberantă. Economia de piață funcționează fără intervenția politicienilor. Aberații cu un foarte mare iz comunist: "să se dea la toți, cât cuprinde".
PS: sunt curios după incidentul din Atlantic cu vaporul plin de Mercedes uri aprinse din cauza unei electrice, dacă nu vor apărea norme de interzicere a parcării EV-urilor în parcări subterane sau parcări publice închise.
Ultimele comentarii
208 in total