• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 196 in total
  • Urata poate sa mai fie masina asta...
    Prețuri BMW i7 M70 în România: cea mai puternică electrică a mărcii pornește de la 173.000 euro
  • Ca fan si admirator devotat al Mercedes-Benz, sunt dezamagit de drumul luat de catre constructorul din Stuttgart. Nu neg evolutia necesara pentru a fi cat mai conectati si mai integrati, dar unele trenduri sunt cat se poate de absurde. Adica camera pt selfie??? FML! Disparitia butoanelor fizice mi se pare una dintre cele mai gresite trenduri. Butoanele fizice ajuta foarte mult soferul sa opereze diferite comenzi fara a-si lua ochii de la drum si fara a trebui sa-si abata atentia de la trafic. Cu toate tehnologiile lui peste, accesarea meniurilor (extrem de complicate si intortocheate) ale noilor sisteme software nu se poate face fara a nu-ti distrage atentia de la drum si trafic. O prostie mare, care se bate cap in cap cu toata filozofia MB de siguranta maxima. Poti construi tot felul de ranforsari si airbaguri si sisteme de siguranta active si pasive, ca daca faci accident fiindca ai vrut sa opresti aerul conditionat sau ai vrut sa schimbi postul de radio ceva da mare virgula.
    Viitorul Mercedes-Benz Clasa E: imagini noi
  • Bagati fratilor sa se faca toate Made in China, iar apoi va mirati cand sunt probleme cu aprovizionarea, sa nu mai spun de furtul de tehnologie si spionaj industrial. Cand dracu' o sa ne invatam minte ca RPChineza la fel ca si curva de mama Ruzzie sunt niste dictaturi si ar trebui sa incetam sa mai avem de-a face cu ele?
    Imagini „scurse” cu noul crossover electric Smart #3. Va fi prezentat în aprilie
  • Fiind facut de Netflix sunt curios daca vor baga si ceva cu lgbtq+
    Netflix va lansa o mini-serie despre legendarul Ayrton Senna
  • Desi sustin 100% ca hidrogenul este solutia pe termen lung, problema succesului masinilor echipate cu aceasta tehnologie este pretul! O Toyota Mirai incepe de la 60K €, ceea ce pentru o Toyota e foarte mult. Am mai spus-o si cu alta ocazie...nu stiu de ce producatorii auto, cu puterea lor financiara, nu doresc sa mearga pe strategia cu hidrogen si o tot tin langa cu electricele pe baterii desi se stie ca nu acesta este viitorul.
    Toyota nu renunță la hidrogen: "Vrem să ne asigurăm că rămâne o alternativă viabilă"
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău