• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • Automarket, ma nedumireste urmatoarea informatie pe care ati inserat-o despre modelul Super Mercedes din anii '30: "motor cu opt cilindri supraalimentat" !? La prima vedere, ar reiesi ca ar fi vorba de turbo......De unde ati preluat aceste date, caci eu stiu ca primul sistem turbocharge pe un automobil a aparut abia in 1962, la Oldsmobile.
    Istoria modelelor de lux Mercedes-Benz
  • Si "afaceristul" nu putea fi direct filantrop?......Ei nu, ce pampersii lui, "ca doar o viata traieste omul"......In plus, exista Corvette, Viper, dar na ! omul n-a vrut sa fie perceput in public ca un "naspet" cu "de-astea locale, ieftinache"; ei da, astia sunt nationalistii si/sau bogatasii care-mi plac la nebunie......din cauza lor se suprapopuleaza Raiul ;)
    Primul Ferrari F12 Berlinetta din SUA s-a vândut cu 1.12 milioane de dolari
  • @LauCalin, "NICIODATA"?! Dar Phaeton ce-a vrut sa fie?......Desi piata a refuzat-o in general si desi a declarat ca aceasta limuzina n-are nici o tangenta cu Audi A8, VW se indaratniceste s-o produca in continuare, ba inca cu acelasi interior de A8. Parerea mea sincera este ca Audi ar trebui sa incerce sa se desprinda de conglomerat, mai ales ca sefii celor patru inele dau semne ca s-au saturat de politica de hiperstandardizare specifica VAG ("vrem ca modelele noastre sa nu mai semene intre ele in ochii clientilor", remember?). Numai ca le-ar fi teribil de greu sa supravietuiasca fara fondurile structurale ale celor din Wolfsburg, deoarece autofinantarea bazata doar pe rata proprie de profit nu este o optiune viabila in ziua de azi. Dar hai sa consideram ca eu fac parte din categoria a 6-a, pe care n-a mentionat-o Cocalaru Sef, si anume "vorbesc si eu aiurea ca n-am somn la ora asta" :D Legat de Golf in general, nu voi spune decat ca mi se pare o masina perfect adaptata traficului de zi cu zi, ca cine mizeaza pe un pic de nuantare estetica, fara sa-si "tradeze" principiile utilitariste, poate alege A3 fara ezitare, si ca bordul generatiei 7 n-ar fi mai grozav decat al altor modele din breasla [ ba panoul de comanda, cel putin in viziunea mea, bate spre......Saab 9-3, dar chiar trebuie sa ma culc, ca incep sa am vedenii :) ]
    Volkswagen: "Tehnologia de la bordul lui Golf 7 va atrage clienţi noi"
  • Baieti, ia scutiti-ma de Mercedes S-Klasse......Ati auzit de Eterniti S-Plasse? (cu "S" de la Stupid). Aia adevaraciune de masina :D @BaditzaEx, las-o si tu mai moale cu adevarul, ca incepe sa-mi placa de tine :) @ztele, Nash a fost o marca minora (preluase la un moment dat design de Buick si motoare plus transmisii de la GM), care a incercat sa se faca cunoscuta printr-un patent deja brevetat, insa Ford a fost cea care a introdus centura de siguranta ca dotare optionala. Iar Mercedes s-a concentrat pe sisteme de siguranta inca din anii '30 (ca si pe limuzine blindate), deoarece era marca preferata a elitei naziste, pe care nu-si permitea s-o dezamageasca. Cat oi fi eu de fan GM, nu voi contesta niciodata suprematia Mercedes pe plan auto, chiar daca nu mai scoate masini tot atat de bune ca odinioara. Iar cand persiflam cu ceva timp in urma "triada germana", nu vizam aceste branduri ca atare, ci mentalitatea anormala cu care sunt privite de multe suflete mioritice, care cred ca ciumegareala lor "de cartier" se reflecta fidel in expresivitatea sobra, de tip prusac, a siglelor germane.
    Lista tehnologiilor de siguranţă pe care le va oferi viitorul Mercedes S-Klasse
  • Wow, apreciez uneori glumele insipide, care, cu cat sunt mai "reusite", cu atat te fac sa razi de ele si de autorii lor, dar asta......m-a lesinat de uluire :D Acum orice snoava de gradinita se trezeste sa poarte "Motors" la coada, pentru a parea mai convingatoare (si cine ia prima plasa de la EM? galbejitii ! hm, de ce nu ma mira?). Pana acum, am crezut ca englezii sunt niste tipi plictisitori de seriosi, dar vad ca unii dintre ei aleg sa fie doar plictisitori. Cica cutia asta cu scule din talcioc "rupe asfaltul" cu 600 de armasari si trece vijelios pe langa tine cu aproape 300 de chiftelute la ora (261 000 de diri-dari?! de, prostu' nu-i prost destul daca nu-i si......) Daca tu, cititorule platitor constiincios de biruri la stat, te caznesti intr-un Logan pe sosea si simti ca te-a depasit supersonic ceva "hot" de nici n-ai apucat sa conturezi cu ochii mintii silueta acelei bestii nemaipomenite, apoi nu te gandi la vreun Bugatti al vreunui evazionist, monser, fiindca te asigur eu ca tocmai ai fost facut praf de un Eterniti......Nu, nu este numele unei tonete de kebab de la coltul blocului tau si, in plus, stai linistit, se scrie cum se aude. PS: Lumea tinde sa se tampeasca de tot......Mare minune sa ramana doar o tendinta.
    Eterniti Motors a deschis primul showroom şi a lansat primul său model de serie
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău