• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • Pe tema "cine de la cine se inspira si cu ce?", putem sa sporovaim la nesfarsit......De pilda, Audi a inceput din anii '70 sa capteze atentia cu un gen de design care deja se remarcase la masinile englezesti si la Opel (executive car). Si daca tot ai pomenit de Golf, foarte original a fost intotdeauna, nu contest, dar Toyota Publica P30 a aparut cu vreo 5 ani inaintea lui Golf 1 si am impresia ca ambele masini seamana destul de mult......
    General Motors şi PSA renunţă la ideea unei alianţe Opel şi Peugeot
  • Injuraturi in Suedia ?!? Criminal in masa in Norvegia......Tari care altadata iti imaginai ca se identifica cu niste campuri de flori superbe, peste care se aseaza roiuri de fluturi policromati si zburda mielusei voiosi. Cumplite vremuri...... Acum o sa va redau un citat despre prezent, care se refera si la tineri: "Lumea sociala este caracterizata tot mai mult de 'nimic'. Tot mai multi oameni isi cauta satisfactia in consum, insa a devenit evident ca acesta nu poate oferi sensurile si recompensele care pana acum erau obtinute prin munca. Dimpotriva, indiferent cat consumam, indiferent cat de mult ajungem sa cumparam, nu facem decat sa ne adancim si mai mult intr-o spirala fara sfarsit a frustrarii. Caci obiectul consumului nostru este tocmai nimicul produs in serie, o masa amorfa de lucruri care vin de nicaieri si sunt produse oriunde. Nu mai avem timp. Acesta este paradoxul: suntem atat de ocupati, incat ne-am descotorosit de tot ceea ce ne umplea timpul intr-un mod semnificativ, iar ceea ce am pus in loc nu ne va oferi satisfactiile pe care le obtineam din toate acele lucruri pe care le-am lasat deoparte. Ne-am aruncat cu capul inainte spre nimic. Dar ce vom face atunci cand aceasta epoca a prosperitatii va lua sfarsit, asa cum se intrevede deja? " (text scris in 2004 de George Ritzer, sociolog si scriitor american). PS: "Y" ar putea simboliza cumva niste picioare departate indreptate in sus si un creier in (la) pamant?......
    Studiu Goodyear: Şoferii tineri îşi varsă nervii la volan
  • Oricum, Capitala arata ca o mahala infecta, napadita de cearceafuri cu reclame si de locuitori ciufuti, dispretuitori si animalici in trafic......Regele Mihai a marturisit sincer: "Nu acesta este Bucuresti pe care l-am lasat eu !" (pai cum sa fie, Maiestate, daca bolsevicii l-au umplut cu blocuri utilitariste, anihiland arhitectura modernista si avangardista a anilor '30). Cat despre tentativa, recunosc, rezonabila a Primariei de a aerisi putin furnicarul de masini prin implementarea sensurilor unice, eu intuiesc ca, totusi, nu va avea un efect palpabil (in plus, Oprescu a stricat peisajul traditional al Pietei Universitatii pentru un scop inutil, basca adio liniste de acum incolo pentru locuitorii blocului Continental, accesul in noul pasaj subteran efectuandu-se de pe strada lor, care, de obicei, nu era prea frecventata de masini), fiindca, asa cum am mai precizat, acest hiperfluu auto instaurat "spontan" la scara globala inseamna un fenomen incontrolabil, fata de care autoritatile politienesti si rutiere n-au decat sa fluiere a paguba sau sa-si dea unele altora cu caschetele in cap. Si nu intotdeauna politicienii poarta vina unor diverse forme de haos "organizat" (bara la bara, perfect aliniat, carevasazica). PS: Specialistii si chiar studentii la Arhitectura s-au declarat recent uluiti in sens negativ in privinta proiectului de reamenajare a Pietei Universitatii (la suprafata), preconizata a incepe imediat dupa ce s-a ispravit cu parcarea subterana. "Hidos!" - asa au reactionat oamenii. Dar opozitia lor, oricat ar fi de ferma, tot nu va duce la stoparea incetatenirii, la nivel politico-administrativ, a lipsei de imaginatie si a prostului gust. Na, i-am acuzat pe comunisti cu sistematizarea lor urbana......
    Lista viitoarelor străzi cu sens unic din Bucureşti
  • Cine ar fi anticipat, mai ales judecand dupa absurditatea cu care a fost tratat EV-1, ca GM va fi cuprinsa iarasi de frenezia "electricelor"?...Hm, se pare ca numai eu si kumite nu le putem inghiti! Logica este foarte simpla: automobilul se identifica in ansamblu cu carburantii (fosili sau bio), iar in principiu cu ideea de "ardere interna". In momentul in care ai pus un motor electric pe el, nu se mai poate numi automobil, autoturism sau autovehicul, ci electromobil, electroturism sau electrovehicul, chiar daca prefixul "auto" ar ramane viabil semantic, referindu-se tot la propulsie autonoma si in cazul "electricelor". Mie, unul, imi surade "arhitectura" lui Volt, dar este vorba despre o semi-admiratie......Nu cred ca voi mai citi vreodata vreo informatie despre "masini" electrice. Eu raman fan al biocarburantilor, a caror tehnologie de obtinere este si mai sanatoasa pentru mediu, si mai putin costisitoare pentru bugetul clientelei, dar probabil nu aduce alcoolul ce aduce bateria in cardasie cu priza......
    GM vrea să vândă 500.000 de maşini electrice pe an în 2017
  • La cata reclama si "suspans" i se atribuie noului Corvette, n-ar trebui sa scoatem vreun murmur a dezaprobare cand va fi expusa efectiv ochilor nostri. "Every line matters", sigur ca da, dar sa vedem cum anume au conceput liniile si cum le-au contopit intr-un tot unitar, ca asa oricine poate mazgali pe hartie, dar nu inseamna ca se numeste grafician.
    Chevrolet Corvette - primul trailer video pentru noul model sport
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău