• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • Aceasta explozie necontrolata de cereri de masini ar trebui stopata preventiv inca de la......sursa :D Originea organica a lumii, carevasazica. In tarile subdezvoltate, saracii toarna copii cu nemiluita din lipsa de alte placeri, neintuind sau ignorand complet consecintele aferente. Situatia se schimba insa in tarile dezvoltate sau in curs de dezvoltare, unde, pe fondul insertiei educationale superioare zonelor defavorizate de pe Glob, plebea nu prea isi mai permite sa se joace de-a parintii, de-abia reusind sa supravietuiasca adultii, daramite si urmasii; aici, doar bogatanii (elitistii) sunt "ciumegi" si cu prioritate de bilute (la propriu si la figurat), iar motivatia lor reala nu este intotdeauna dezvaluita prostimii, insa, de fapt, au nevoie de multi urmasi ca sa aiba cine toca, din postura "fericita" dpdv probabilistic (asa s-au nascut, nu-i vina lor, de!) de odrasle de bani-gata, cisternele cu miliarde de euroi rapite prin "inginerii financiare" si cu bulan politic de la gura nenumaratilor "fraierilor" care ii slugaresc obligat-fortat si de care au grija, prin intermediul televiziunilor lor aservite, sa le inoculeze brainwashing zilnic, astfel incat acestia sa ajunga sa creada ca "Asa vrea Dumnezeu, sa ne supunem orbeste inaltelor stapaniri" !? Ca sa facem conexiunea cu subiectul in cauza, evident ca numarul masinilor ar putea sa se tripleze, nu doar sa se dubleze in urmatorii 20 de ani, insa se cuvin retinute doua observatii importante: 1) Rata de crestere demografica va fi tot mai dezechilibrata de la regiune la regiune, deci nu va fi uniforma, rezultand conjuncturi grotesti in care unele tari (recte Politichia, pardon, Romania) vor suferi depopulari masive (sub forma de exoduri si reducerea natalitatii concomitent cu sporirea mortalitatii - iar locul celor plecati sau disparuti va fi luat de toate natiile pamantului pe care lumea "nu putea sa le mai incapa" , dupa cum scria Eminescu), in timp ce altele se vor confrunta cu megapolisuri gen Tokyo sau Shanghai, deoarece toate putorile cu alergie la munca, fara deosebire de nivel de educatie sau avere, vor migra nu atat spre orase, cat spre metropole, unde vor prosti cu usurinta populatia locala ca "muncesc" si ei "cumva" (dandu-ne tepe prin piete ca samsari de alimente - am dat doar un exemplu), fenomen ingrat care se manifesta, din pacate, si la noi; 2) Se asteapta, intr-adevar, acea cota ametitoare de autovehicule produse mentionata in articol, nu-i bai, dar se intreaba cineva daca vor fi chiar......masini, in sensul plenitudinal al cuvantului?......Avea dreptate Cuantic cand anticipa o panorama globala ca in Total Recall, in care toate vehiculele vor fi 'trase la indigo" si vor semnala un fiasco al notiunii de estetica, singurul punct forte acceptabil pentru mentalitatea viitorului fiind utilitarismul lor brut......Toate tendintele ne indreapta intr-acolo, in mod accelerat si inevitabil...... PS: Ati urmarit acele reportaje interesante, dar si alarmante totodata, despre conceptul de Intunecare Globala (in antiteza cu Incalzirea Globala), de care tot poluarea industriala este responsabila, nedand semne ca se va opri aici?
    STUDIU: În 2035 vor exista 1.7 miliarde maşini pe străzile din întreaga lume
  • Opel este cel mai vechi ca brand dintre toti producatorii de automobile, desi si-a inceput aventura istorica cu masini de cusut. @mntsn, eu, totusi, nu-mi doresc disparitia lui Opel; cred ca ar fi indicat ca firma germana sa popularizeze noua Astra intr-un mod putin fortat, fiindca piata nu reactioneaza chiar pozitiv din proprie initiativa, desi ma indoiesc sa existe cineva, chiar si vreun mare fan VAG, care sa fie convins in sinea lui ca Golf atrage mai mult privirile decat Astra. De asemenea, nu lipsesc dotarile de baza pentru un condus sigur, usor si confortabil. Eu chiar am fost plimbat cu un asemenea exemplar si m-am recunoscut frapat de la o singura tura. Da, este adevarat ca preturile cu care este oferita, cel putin la noi, nu prea te incurajeaza s-o achizitionezi in conditiile actuale, cand piata europeana cunoaste cel mai scazut nivel de vanzari din 1993 incoace, dar eu ii rog pe cei care n-au incercat-o inca sa se inscrie la un drive-test si sa-si dea cu parerea dupa aceea. Un singur inconvenient am remarcat: luneta......Nu prea iti permite un camp vizual larg in spate, dar un sofer destept este acela care se descurca la manevre, de obicei, "numai din oglinzi" :) Despre volanul preluat de la Insignia nu ma pronunt :D , deoarece am mai pomenit eu in trecutul recent despre hiperstandardizare in lumea auto: pur si simplu nu va putea fi evitata de nimeni.
    General Motors şi PSA renunţă la ideea unei alianţe Opel şi Peugeot
  • Eu cred ca, de fapt, americanii au pus piciorul in prag: "Bai frantujilor, nu putem sa ne dedam la talmes-balmes-ul preconizat, nu de alta, dar nu vrem sa-i sara capacele lui Giga ! Pe urma, tot ca sa nu-l suparam pe bietul de el, ar mai trebui sa renuntam la Diesel-ul de Fiat, la downsizing si la tot ce miroase a Opel in Buick, dar tare ne este teama sa nu-i crape omului inima de atatea bucurii......La naiba, daca am proceda asa cum vrea el, ar trebui sa ne schimbam eticheta in Gingaş Motors ! " :D Radem, glumim, dar nu parasim incinta: @mntsn, inca o data certific faptul ca ai dreptate in privinta necesitatii de a restructura puternic GM, dar, totusi, nu crezi ca esti radical avansand ideea radierii totale si rapide a lui Opel?......De exemplu, maniera in care AM a vrut sa ne reaprinda pasiunea pentru modelele clasice, recte Kadett, mi-a intarit convingerea ca trebuie sa existe si o alta cale (nicidecum "combinatia" cu PSA, bleah !), care sa nu starneasca regrete ulterioare......Multi ar plange dupa cea mai veche marca din lume, chiar si aceia care n-au agreat-o vreodata, crede-ma ! Traim niste vremuri foarte tulburi la scara planetara, din toate punctele de vedere, este just, dar mie mi se pare ca bagajul emotional al omenirii este inca voluminos si sensibil......Am acceptat o data, cu chiu, cu vai, ca trebuiau sacrificate Oldsmobile, Pontiac si Hummer. Daca lumea auto s-ar apuca acum, invocand principiul preventiei economico-financiare, sa rascheteze toate marcile care intampina probleme cat de mici, cu ce am mai ramane in final? ("cu Hyundai si Kia" - imi sopteste un dracusor la ureche). Asadar, eu iti propun sa asteptam in liniste desfasurarea planului de revigorare a lui Opel promis de grangurii din Renaissance Center, estimat a fi gata pana in 2022......Daca nu va merge, atunci gagiii sa-si calce pe inima si sa ia securea ad labam. Dar sa apeleze la aceasta solutie extrema doar daca nu se va gasi un cumparator credibil si serios dupa o eventuala perioada de gratie. Deci eu sunt ferm convins ca trebuie avuta rabdare pana la capat......Clientii cu adevarat isteti isi vor da seama cu timpul ca puful de papadie purtat de vantul trendului global de pe plaiuri coreene se va risipi pana la urma, de aceea vor pricepe ca are mai mult sens sa mizeze pe farmecul unui design spumos si pe fiabilitatea unui Ecotec ;)
    General Motors şi PSA renunţă la ideea unei alianţe Opel şi Peugeot
  • AM, mai bine v-ati abtine sa mai rememorati acel trecut irepetabil; pe mine, unul, retrospectivele ma afunda in nostalgie, asa ca, pe viitor, voi evita sa mai citesc astfel de invitatii la deprimare voluntara...... Evident, nu trebuie sa ma luati in seama ! Era doar o ironie amara la adresa vremurilor noastre. Eu chiar imi doresc o masina specifica epocii romantice a automobilului (anii '50-'90) si o voi avea. Vedeti daca puteti sa faceti rost si de un Opel Rekord, model pe care eu il consider cel mai reprezentativ din intreaga istorie a lui Opel !
    Am condus Maşina Timpului: test cu Opel Kadett B (1970)
  • Salut, ztele. Speram sa spui ca ultima generatie de 9-5 este cea mai sigura masina din lume......Nu ca n-ar fi ! La un moment dat, Giulietta era declarata cea mai sigura masina din lume, nu numai din clasa ei, dar, cand am derulat in paralel pe monitor clipurile EuroNCAP cu Giulietta si 9-5, soc ! "Suedeza" sufera mai putine avarii in aceleasi conditii de impact. Si nu cred ca greutatea masinii constituie un atu in acest sens. Pana la urma, mai face si GM cate ceva bun :) Dar nu mai vorbim despre trecut, nu? :)
    Şeful Fiat: "Am interes zero să vând Alfa Romeo. Punct"
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău