• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • 1.0 turbo......Stramosilor care ati fondat si ati conferit glorie lui GM, treziti-va din morti si beliti bine ochii acilea: 1.0 ! Nu mai merge asa, trebuie sa-mi depun CV-ul pentru functia de CEO al GM :D Glumesc, desigur, dar, daca, prin absurd, as deveni liderul concernului, inca de la prima sedinta a Comitetului Executiv le-as pune in vedere membrilor, fara menajamente: "Pa downsizing, pa Buick by Opel, pa Diesel via Fiat, pa imbarligatura cu PSA ! "......"Vai, dar noi vrem sa reducem cheltuielile !" / "Las' c-o rezolvam pe loc ! Vreau imediat balanta de venituri si cheltuieli si fisele de salarizare ! Ia uite cu ce placinte va lingeati pe bot: prime, bonusuri, diurne...Pa si cu astea ! Salarii reduse cu 50% pentru toata elita din sediul central si pentru directorii si managerii care conduc marcile din portofoliu, numai cercetatorii, inginerii, designerii si muncitorii nu vor fi amendati, cu conditia sa obtina calificative de la acceptabil la exceptional la evaluarea profesionala care, de acum inainte, va fi des exersata, in functie strict de care vor fi platiti ! N-o sa moara nimeni de foame la propriu, nu dramatizati. Adio concedii platite pentru toata lumea ! Inclusiv eu voi fi vizat de masurile mele restrictive. Sa operam si ciuntiri de efectiv: v-ati bagat rubedeniile si amicii prin toate departamentele, nefiind decat prea putini calificati sau trebuinciosi, valea si cu ei ! Votati schimbarea adevarata si astfel vom face rost de bani......pentru investitiile care trebuie si pentru angajarea de oameni noi, tineri, dinamici, integri, neinfluentabili, specialisti, cu spirit de initiativa, prolifici si mai ales dedicati cauzei corporatiei, nu pentru sufletele noastre !!! Nu-mi pasa de si ce anume ne impun ele ! va fi interzis cu desavarsire aici chiar si ca simpla pronuntie ! Mai bine ne intindem pe podea si crapam efectiv de foame decat sa solicitam macar un dolar de la guvern......Eu vreau sa-mi desfasor si sa-mi dezvolt propria mea strategie de performanta ! Nu ma intereseaza daca voi fi popular sau contestat, simpatic sau antipatic, adulat sau hulit sau pur si simplu tratat cu indiferenta. Eu normalitatea o vad doar in acest mod. Cine nu este de acord cu viziunile si cerintele mele, la revedere si cale batuta, iar cine este si va dori sa colaboram fructuos pana la capat, musai pentru beneficiul si imaginea entitatii juridice pe care o vom sluji cu credinta, se va bucura de toate privilegiile cuvenite, atat la palier socioprofesional, cat si de ordin personal ! ". Mmm, am stofa de manager au ba? :))
    Opel: "Nu vom mai realiza o versiune electrică a lui Adam"
  • Pardon, 64 km/h la EuroNCAP, corectez.
    Qoros, o marcă din China, va debuta în Europa în 2013
  • @Misa, stii si tu ca a fost o perioada, pe la sfarsitul secolului trecut, in care foarte multe marci ieseau sifonate la testele EuroNCAP, unele modele neobtinand mai mult de 2-2,5 stele (ba pana si Mercedes, nota bene ! - doar Volvo batea spre 4), insa "chinezariile" astea de Chery si care or mai fi se dezarticuleaza destul de urat la impact frontal, dar si lateral. Poate lucrurile vor sta altfel in viitor, insa cel mai elocvent crash-test se practica la ADAC; acolo se verifica siguranta pur-sange (la 80 km/h se releva mai bine capacitatea unei masini de a rezista la coliziunea cu zidul decat la 56 km/h, ca in cazul EuroNCAP).
    Qoros, o marcă din China, va debuta în Europa în 2013
  • @mntsn, sa stii ca ai dreptate in fond, cum ca GM a fost vinovata per ansamblu: trebuia sa stea in banca ei cand i-a venit nefericita idee sa preia Saab. Nu existau nici un fel de motive temeinice care s-o determine sa recurga la acest gest pentru care inca este dezavuata de catre saabisti si ma tem ca va tot fi de acum incolo: americanii aveau treaba cu V6 si V8 si preponderent cu capacitati de la 3.8 in sus, suedezii cu 2.0 si 2.3 cu dispozitie 4 cil. in linie, americanii mizau pe arhitectura lor celebra "lata si plata", suedezii pe hatchback-uri sport si sedane medium size, americanii cu "supercharged", suedezii cu "turbocharged", deci zero puncte ideologice comune, asa ca nu vom pricepe niciodata ce-a fost atat in mintea GM, cat si a lui Saab-Scania. @ztele, faza cu "porcariile" echivaleaza cu pozitia ta personala, ai uitat sa precizezi :) Lincoln n-a fost niciodata in portofoliul GM, dar, daca tii neaparat, o includem, in schimb ar trebui sa scapam de balastul Holden si Vauxhall. Cat despre cine de la cine a luat tehnologie, n-o sa ajungem niciodata la un consens in aceasta privinta - imi dau seama ca vizezi turbocharge in primul rand, dar eu cred ca iti este evident ca GM si Saab au fost deservite intotdeauna de meseriasii de la Garrett, number one in domeniu. Daca tu ai inteles ca eu sustin orbeste GM, ar fi cazul sa te asigur ca nu. In rest, GM n-a adoptat inventiile specifice ale lui Saab, nu si-a pus "Direct Ignition" pe nici o masina, nici "Black Panel", nici tetierele lor "active", nici stergatoarele de faruri, contactul intre scaune nici pomeneala, XWD l-a lasat sa fie trademark Saab. Despre electronica nu poate fi vorba, primul computer de bord tot la GM a aparut, in '78 (primul din istorie, dar de sorginte mecanica, Saab l-a introdus, ce-i drept). Si mai ales sa nu uiti cat a investit in suedezi, mai ales dupa 2000, dar pierderile sistematice au fost cauzate, in principal, de lipsa de interes comercial a publicului larg; n-a fost vina GM ca n-a fost initiata o companie sustinuta de publicitate, ceea ce ar fi trebuit sa fie sarcina exclusiva a suedezilor, care poate or fi preferat sa acorde salarii prea mari angajatilor, ignorand conditiile de eficienta si de profit reduse......Atat despre Saab. Si eu admir pasiunea ta pentru Lancia si Saab, dar mi se pare ca amandoi suntem inclinati spre partizanate puternice cu ceea ce iubim, deci este preferabil sa ne oprim aici cu "polemica" :) Adevarul poate fi, ca de obicei, undeva la mijloc. In concluzie, ca si in viata, cand vorbim despre un mariaj esuat, atat pot sa afirm despre relatia GM-Saab: n-a fost sa fie !!
    15 lucruri pe care nu le ştiai despre Lancia
  • @ztele, doar GM i-ar mai putea reda Saab-ului adevarata identitate (este doar parerea mea, deci sa nu-mi sara nimeni la gatlej !), dar ma tem ca nu mai este posibil......Da, au gresit enorm cei din Detroit cu 9-7X si 9-2X, dar sa nu uitam ca, fara platformele si motorizarile GM, Saab ar fi fost demult istorie......Sau ce alta corporatie le-ar mai fi permis suedezilor sa mizeze pe propriile motoare (alea de origine Triumph) chiar si la mult timp dupa achizitie? Chinezoii aia electrici ar trebui sa-i pupe talpile lui GM, fiindca aceasta a inzestrat fabrica suedeza cu tehnologie la standarde foarte inalte de calitate profesionala, ceea ce nu poate nimeni sa conteste. De fapt, am impresia ca la Trollhattan este cea mai moderna fabrica auto din Europa ! Iar acum va fi transformata intr-o caverna cu baterii......Ce deznodamant jalnic ! Chiar deplang soarta Saab-ului (dar si pe a Lanciei), insa cred cu tarie ca adevaratul vinovat nu poate fi decat unul: statul suedez (autoritatile judiciare au negociat prost predarea brandului).
    15 lucruri pe care nu le ştiai despre Lancia
Pagina
12345...141516
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău