• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • @mip, nu sunt Cuantic, nu trebuie sa explic de o mie de ori ca n-am nici o tangenta cu marca Saab, implicit nici cu el......dar de unde sa stim ca n-ai fi tu, judecand dupa volumul de scris ? :P Din cate stiu eu, saabistii nu renunta nicicum la mania lor (exceptandu-i pe aia care doar ziceau din gura, dar, cum a disparut Saab, cum hop au trecut in masa in alte barci, recte multi dintre fanii americani). Probabil ca, daca as vorbi mai mult despre cifre, date, statistici si comparatii intre parametri, n-ar mai crede nimeni ca sunt Cuantic, care, coincidenta sau nu, avea si el oroare de acest stil "pragmatic". Sper sa fiu scutit, cu timpul, de o asemenea confuzie. In alta ordine de idei, sigur esti amator de "americane"?......OK, ai sau ai avut un Chrysler, dar felul cum admiri "europenele" pe considerentul "realist" ca "sunt excelente pentru circulatia de zi cu zi" imi starneste niste dubii pe care, sincer, n-as vrea sa le simt......OK, admit si eu ca grupul Chrysler are niste tinichele (conceptuale) care ii atarna de coada, cum ar fi maniera de design interior si lentoarea motoarelor Diesel de origine italiana, dar eu nu-i calific "vrednici de plans" si "mincinosi". Se perinda si pe la noi destule produse Chrysler, chiar daca multe sunt turnate in......Spania si Italia, dar ma crezi daca te asigur ca n-am vazut nici o "americana" prin service-uri (exceptand Ford, care nu stiu cata aroma "americana" mai raspandeste......) ? Ma rog, poate ma insel eu si tu chiar iubesti masinile de peste Ocean. Chiar si nedestinate "utilizarii zilnice".......
    General Motors prezintă a cincea generaţie de motoare V8
  • Eu o consider o masina demna de un supercar......american :D Alura externa pare realmente agresiva, iar butoanele sunt asezate asa cum trebuie pentru o manevrare comoda si prompta, fix "la dreapta imediata" a soferului. Intr-adevar, masinuta asta radiaza personalitate, neinspirandu-se cu nimic de la nimeni, urmandu-si fidel propria linie ideologica. Nu zic, or mai comite si ei greseli (eu, unul, am vaga impresie ca in S Klasse se simte "miros" de Audi......), dar Mercedes ramane Mercedes, n-avem cum sa negam, indiferent ca suntem fani GM, VAG, Daimler, BMW etc.
    Mercedes SLS AMG Black Series - versiune extremă de 622 CP
  • @Misa, iti marturisesc fara ezitare: ultimul tau text o sa-l printez, o sa-l inramez si o sa-l agat in cui in camera mea :) M-a impresionat cum rar mi-a fost dat pana acum, vorbesc foarte serios ! Dar nu ma surprinde ca nu te-au magulit prea multi cu culoarea cuvenita; adevarul pur, crud si motivat nu reprezinta o specie de atitudine primita cu bratele deschise in ziua de azi si in lumea noastra atat de comoda fata de ea insasi......Ne indreptam cu totii spre colaps, spre Judecata, spre pieire, dar inca putem sa scoatem pieptul in fata si sa fim capabili chiar a ne jertfi pentru ceea ce pretuim, valoram si - unii dintre noi - ingrijim ! Felicitari inca o data si ce sa mai adaug? - as vrea nespus sa existe o colectivitate aparte de amatori de "americane" in Romania, asa cum s-au constituit multe fan-cluburi ale unor diverse marci si masini, iar premisele sunt promitatoare in acest sens datorita faptului ca putem savura elocinta unui Misa, kumite, commodore, mntsn, AndreiRN, mip etc. [ lista ramane deschisa / oricum, cei insirati sunt pusi intr-o ordine pur aleatorie, ca sa nu se inteleaga ca ar fi vreun top al preferatilor mei :) ]. Adevaratii pasionati se recunosc chiar si dupa numai doua randuri scrise, dar care lasa o amprenta profunda pe retina mintii cititorului......Chiar si numai a unui singur cititor, daca ar fi sa fie asa.
    General Motors prezintă a cincea generaţie de motoare V8
  • Da, da, stiu, nu sunt "pe subiect", jap si jap ! palmute rosii la taticu', dar eu tot asa as proceda, cum am aratat mai sus. Sau i-as incredinta pe "coledzi" ca "Se pot termina resursele globale de petrol in 2050, foarte bine, asa a fost just profetit in ritmul actual si excesiv de exploatare, dar, chiar si in aceasta eventualitate sumbra, noi pe 'electrice' tot n-as vrea s-o dam, ci sa ne concentram pe biocarburanti, ca vorba aia, grau, porumb si rapita sa tot cultivi. Bioetanolul si mai ales Biodiesel-ul sunt vascoase si cu putere mai mica de ardere, sa vezi filtre infundate si conducte colmatate, asta e, avantaje si dezavantaje, dar sa-mi bag eu masina in priza de parca ar fi aparat de ras, no way, my friends !"......Acum sunt pe subiect au ba? :D
    Opel: "Nu vom mai realiza o versiune electrică a lui Adam"
  • Mi-au disparut din text doua expresii, nu stiu de ce - dupa "Nu-mi pasa de" era scris "vremurile in care traim",iar inainte de "va fi interzis" era scris "Ajutorul de la stat".
    Opel: "Nu vom mai realiza o versiune electrică a lui Adam"
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău