Corsa Edition 1.2 MHEV 100 CP e 21.950 euro preț de listă.
Pe acolo e și Renault Clio Evolution E-Tech hibrid 145 CP, la 20.800 euro.
Și ca să-ți răspund parțial, DS, la costuri mai bune și de rulare și de achiziție este doar Sandero Expression ECO-G 100 CP la 14.700 euro.
Cu propaganda ai dreptate, în ultima vreme pare că aurarii au ordin să-mprăștie cât mai multe comentarii având ca pseudonim ori numele lor cel mai greu, ori ceva șef de galerie.
Promovare cu orice preț, doar vin alegerile...
Doar aurarii se vor prezenta la alegeri cu ”Bigster”-ul lor, hipopotamul care rage.
Bigsterul cu adevărat util va fi prezentat mai târziu, poate la anul.
Creierul pate de pe capul de pod (care a ales o vechitură premium) visează casolete.
Chiar dacă marketing-ul cu sperieturi mincinoase încă vinde, mă-ntreb cât de ignorant poate fi cineva care să creadă asemenea dejecții de samsar, fix după luna în care Dacia a vândut în Europa mai mult decât Renault, Citroen, Mercedes, Opel, Kia, Hyundai, Ford și aproape dublu față de Volvo sau Nissan.
Fraierii, n-au și ei ”băeți” d-ăștia descurcăreți de se plimbă cu platforma să le explice cum e cu ”stelele” și unde să găsească piese bune și ieftine.
Poluarea din orașe este accentuată de către congestie, care prelungește timpii de tranzit.
În plus, dacă o parte din participanții la acest trafic o fac de nevoie (angajați ai unor instituții sau firme, curieri sau alții) alții destul de mulți ar putea folosi transportul public sau alternativ.
În cazul ăsta electrica devine doar soluția prin care unii își scuză comoditatea și/sau snobismul și pozează în salvatorii planetei în timp ce aglomerează și mai mult orașele cu mașini mai scumpe și mai grele.
Ultimele comentarii
883 in total