• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 825 in total
  • Cocina era pe vremea duamnei, când erau angajați toți godeii să taie frunză la câini la companiile municipale. ND tocmai a anunțat reabilitarea a 12 km de linie de tramvai, urmează ceilalți. Țevile Radet se înlocuiesc de ceva timp, tot pe fonduri europene. Din 100 de tramvaie deja au venit jumătate, de la anul vor veni 100 de troleibuze noi. Cine are interese de construit haotic nu mai poate, și nici să se risipească banii pe iepurași monstruoși, vouchere biciclete sau excursii în Grecia. Evident că votez pentru infrastructură importantă pe fonduri europene, cui i-e dor de turcisme și șpăgi sau vrea să doarmă la vreo companie municipală înțeleg că o regretă sinistra anterioară, vedea-o-aș la ”brutărie”.
    OFICIAL: Pasajul Doamna Ghica de la București, deschis circulației, după o întârziere de 3 ani
  • https://www.viritech.co.uk/blog/why-refuelling-with-hydrogen-will-be-cheaper-than-filling-up-with-petrol
    Toyota a construit un prototip Hilux alimentat cu hidrogen: 600 km autonomie
  • Da, știm, e discursul agramat (repetat în ciuda contraargumentelor) al lui edică / mike / mihai: hidrogenul e rău, numai tonele voastre de baterii vor salva lumea....înainte s-o inunde în chimicale periculoase. Hidrogenul e produs și din biomasă ori prin hidroliză folosind energie eoliană sau solară. Sunt o grămadă de alternative: GPL, GNC, biocombustibili sau e-fuel de sinteză. Or fi bune și greoaiele cu baterii la ceva, dar nu sunt singurele, oricât ni le-ați răcni în creieri, electrollilor.
    Noi imagini cu BMW iX5 Hydrogen: a fost testat în deșert, la 45 de grade Celsius
  • Mai mafie e aia care vrea interzicerea concurenților. N-au decât să-ți subvenționeze producerea curată a energiei, nu să dea pomeni pentru măgăoi scumpe și bune doar în oraș. Iar apostolul vostru Muscoiul e doar un escroc pe bursă, nicidecum singurul patron de SRL care asamblează electrice, între mii de chinezi. Când Ford model T le-a dat fatala primelor electrice secolul trecut, tot ”mafia” a fost de vină? Sau ca și acum, modelele mai eficiente au prevalat natural?
    Stellantis: mașinile cu motoare termice vor putea circula pe șosele chiar și în 2050
  • E cel puțin hilar să-l denumiți Plicușor când licitația de tramvaie predată turcilor de duamna fifi a fost oficial denunțată de CNSC ca incorectă (șpaga n-o știm însă). Licitația a refăcut-o Nicușor Dan și-n loc de turcismele ministresei famigliei din Voluntari, acum deja putem circula cu tramvaie românești, achitate prin fonduri europene. Cât despre pasaj, pentru traficul auto este util parțial, utilitatea maximă o va avea când cu alți bani actualul primar va termina conexiunea liniei de tramvai între platforma Pipera și sectorul 3 (piața Delfinului). De ce tramvaiul lipsește și în 2020 nu erau fonduri pentru pasaj, întrebați-o tot pe duamna.
    OFICIAL: Pasajul Doamna Ghica de la București, deschis circulației, după o întârziere de 3 ani
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău