1. Extremiști sunteți doar voi cei care trollați pe-aici cu interziceri și alte exagerări, cei care vă atragem atenția s-o lăsați mai moale nu vrem decât să existe alternative, din care cea mai viabilă să fie aleasă de majoritate;
2. Mai mult sau mai puțin, poluatori suntem toți utilizatorii de mașini, unii prin emisii la țeavă, alții prin emisii la coșul termocentralei sau deșeurile bateriei;
3. Placa asta ipocrită cu salvatul omenirii poate ține la șoferițe naive care-și caută mașină, de fapt o parte din cumpărătorii de electrice sunt snobi cu mai multe mașini sau întreprinzători care au găsit o utilizare practică locală - restul care dau din gură probabil au interese sau n-au referințe reale despre mașini, dovada maximă sunt vânzările prăbușite în lipsa bonusurilor. Unde sunt salvatorii planetei?
Până una alta piața auto e la nivelul LALALAnd, iar voi vă-ntoarceți în lumea virtuală și visați la coerciție, interziceri și forțare. Asta după ce-i trimiteți în Rusia pe cei care vă contrazic, nu?
39.000 din peste 8 milioane, adică spre 0,48% electrice.
Nici măcar jumătate de procent, și câte din ele or mai fi și ale firmelor...sau folosite la transport de către persoane fizice.
Asta este dimensiunea reală a ”adopției”.
N-am nimic împotriva acestui Fiesta umflat dar mă deranjează prezentarea ca revoluționară a acelui spațiu meschin de sub portbagaj.
Este doar dovada că nu vor pune niciodată 4x4 pe el, iar în locul care trebuia ocupat de diferențialul spate au refuzat și locașul pentru o roată de rezervă normală.
Iar roata de rezervă mai mică vine ca dotare suplimentară, extra, caz în care volumul portbagajului devine 410l.
Era vorba de argumente pentru care o electrică dublă ca preț nu face acum nici pe departe ce face o mașină cu motor pe combustie.
Numai că ori ai sindromul tiktok (ai citit în diagonală) ori ești analfabet funcțional și n-ai priceput.
Poluarea în afara orașului nu servește argumentația pro electrice, de aici supărarea?
Primo, propagandă e doar PRO electrice, noi ăștia ”normali la cap” care avem o referință despre ce poate și ce trebuie să facă o mașină suntem reticenți PE ARGUMENTE, știi tu, alea pe care tot încercați să le aruncați în derizoriu cu exemplele voastre personale nereprezentative.
Și am mai zis-o, extremiști sunt cei care vor interziceri, nu cei care stau strâmb și judecă drept de mai multe ori înainte de a ”adopta” o gogoriță de-asta cu baterie care să le schimbe viața și să le golească portofelul.
Segundo, poluarea cea mai mare nu este nicicum în oraș, e doar cea pe care o avem sub nas. Dar dacă nu vă spoiți pasiunea sau interesele pentru electrice și chiar sunteți (nu vă dați) ecologiști, păi atunci militați pentru transport urban în comun electric, trenuri periurbane și un stil de viață sănătos, care să includă biciclitul sau mersul pe jos.
Că doar să-nlocuim aglomerația actuală cu una formată din electrice care să țină blocate în continuare autobuzele sau troleibuzele, asta rezolvă doar parțial problema gazelor de eșapament, nu și congestia.
Poluarea globală, nici pe departe.
Ultimele comentarii
883 in total