• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 825 in total
  • Așa s-a pus eticheta pe GPL și-n trecut, când toți cârpacii mermeleau la instalații până apăreau situații nedorite. Dezastrul ăla are la cauză niște Dorei inconștienți care s-au jucat cu focul până a făcut bum. Plus niște autorități adormite-n corupție, care 3 ani i-au lăsat să facă ce-au vrut. Dacă mâine răstoarnă unul o cisternă de benzină și apoi ia foc gata, blamăm și benzina? Sau renunțăm toți la telefoane cu baterii pe litiu de când a luat foc vaporul ăla cu electrice?
    Toyota a construit un prototip Hilux alimentat cu hidrogen: 600 km autonomie
  • Dacă te referi la voturi Andrei, nu e decât unul, gunoiul Vitanului, care votează multiplu cu degetul de scărpinat lipsa activității. Pentru el nu e motiv de bucurie că pentru cea mai vândută mașină a Europei se lucrează multe subansambluri și pe-aici prin țară. E normal, cum să aprecieze munca cinstită un scărpinător din târgul de vechituri...
    Dacia Sandero recucerește primul loc în Europa. A depășit Tesla Model Y după primele 7 luni
  • Taximetriștii s-au convins de multe sute de mii de km ce poate Loganul. Vocea Vitanului cred că plimbă cel mult roaba pe la dezmembrări sau atelajul cu fiare vechi. Ce contează vânzările din ce în ce mai mari din UE dacă nu vine câte-un terminat din ăsta să se dea în stambă cu termeni auziți la alții ca el. Cine plânge că s-ar fi scumpit Duster la 24.000 poate n-a aflat că există încă de la 18.000 în sus, mai dotat decât cel chel din trecut. Low cost sau nu, la modelul actual nimeni nu mai poate plânge după dotări și airbaguri, și poate veni c-un motor fiabil folosit și pe modele Mercedes și Renault, cu un tren 4x4 de pe X-Trail sau cu o cutie cu dublu ambreiaj. Aș zice că între 18 și 25 de mii nu sună așa rău, dovadă cifrele.
    Dacia Duster, al treilea cel mai vândut SUV din Europa, în prima jumătate a lui 2023
  • ”U.S. driving conditions (!!!), including: [...] The cost to drive to a fueling station (deadhead miles)”. Deci au calculat inclusiv costuri cu ocolitul pentru încărcare. ”Calculations for each segment reflect the cost per 100 purposeful miles, after considering the cost of driving to a commercial gasoline or electric charging station if not charging at home.” Deci NU ACASĂ! Degeaba face bulbuci trollul electrocutat cu mii de fețe (Edică-Mike și alte dedublări), comparația se face ÎN GENERAL, nu luând cea mai favorabilă situație, fără a ține cont cât costă casa, panourile și cine nu le are. Și nu generalizând la situația navetiștilor cu mașină proprie, ci testând cât de INutilă e electrica celorlalți, care nu-și trăiesc viața între birou și suburbia unde îi mănâncă rata la casă. ”These results underline the importance of considering real-world costs before making a buying decision” ! https://www.andersoneconomicgroup.com/many-gas-powered-cars-cheaper-to-fuel-than-electric-in-2023/ Cine face asta NU ia electrică, de-asta majoritatea electricelor se vând COMPANIILOR (”private EV registrations, which are down about 20% year on year and now account for less than half of the total number of new car registrations”) https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/industry-calls-urgent-support-electric-car-uptake-slows
    SUA: Încărcarea unei electrice, mai scumpă decât alimentarea unei termice
  • Gunoaie sunt comentariile astea de expertul târgului, e plin AM ca țara asta de ele. Ai găsit opțiunile alea comparabile, sau mai scotocești încă pe unde se scurge Dâmbovița din oraș?
    SURSE: Noi detalii despre viitorul Dacia Bigster. Motor hibrid de 1.8 litri și preț de 22.000 de euro
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău