• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 883 in total
  • 1. Extremiști sunteți doar voi cei care trollați pe-aici cu interziceri și alte exagerări, cei care vă atragem atenția s-o lăsați mai moale nu vrem decât să existe alternative, din care cea mai viabilă să fie aleasă de majoritate; 2. Mai mult sau mai puțin, poluatori suntem toți utilizatorii de mașini, unii prin emisii la țeavă, alții prin emisii la coșul termocentralei sau deșeurile bateriei; 3. Placa asta ipocrită cu salvatul omenirii poate ține la șoferițe naive care-și caută mașină, de fapt o parte din cumpărătorii de electrice sunt snobi cu mai multe mașini sau întreprinzători care au găsit o utilizare practică locală - restul care dau din gură probabil au interese sau n-au referințe reale despre mașini, dovada maximă sunt vânzările prăbușite în lipsa bonusurilor. Unde sunt salvatorii planetei? Până una alta piața auto e la nivelul LALALAnd, iar voi vă-ntoarceți în lumea virtuală și visați la coerciție, interziceri și forțare. Asta după ce-i trimiteți în Rusia pe cei care vă contrazic, nu?
    Vânzările de mașini electrice au scăzut cu 55% în Germania, în luna ianuarie
  • 39.000 din peste 8 milioane, adică spre 0,48% electrice. Nici măcar jumătate de procent, și câte din ele or mai fi și ale firmelor...sau folosite la transport de către persoane fizice. Asta este dimensiunea reală a ”adopției”.
    Câte mașini electrice sunt înmatriculate în România: cele mai multe sunt în București și Cluj
  • N-am nimic împotriva acestui Fiesta umflat dar mă deranjează prezentarea ca revoluționară a acelui spațiu meschin de sub portbagaj. Este doar dovada că nu vor pune niciodată 4x4 pe el, iar în locul care trebuia ocupat de diferențialul spate au refuzat și locașul pentru o roată de rezervă normală. Iar roata de rezervă mai mică vine ca dotare suplimentară, extra, caz în care volumul portbagajului devine 410l.
    Am văzut pe viu noul Ford Puma: 5 lucruri pe care trebuie să le știi
  • Era vorba de argumente pentru care o electrică dublă ca preț nu face acum nici pe departe ce face o mașină cu motor pe combustie. Numai că ori ai sindromul tiktok (ai citit în diagonală) ori ești analfabet funcțional și n-ai priceput. Poluarea în afara orașului nu servește argumentația pro electrice, de aici supărarea?
    Directorul financiar Porsche declară că Europa ar putea amâna interzicerea motoarelor termice
  • Primo, propagandă e doar PRO electrice, noi ăștia ”normali la cap” care avem o referință despre ce poate și ce trebuie să facă o mașină suntem reticenți PE ARGUMENTE, știi tu, alea pe care tot încercați să le aruncați în derizoriu cu exemplele voastre personale nereprezentative. Și am mai zis-o, extremiști sunt cei care vor interziceri, nu cei care stau strâmb și judecă drept de mai multe ori înainte de a ”adopta” o gogoriță de-asta cu baterie care să le schimbe viața și să le golească portofelul. Segundo, poluarea cea mai mare nu este nicicum în oraș, e doar cea pe care o avem sub nas. Dar dacă nu vă spoiți pasiunea sau interesele pentru electrice și chiar sunteți (nu vă dați) ecologiști, păi atunci militați pentru transport urban în comun electric, trenuri periurbane și un stil de viață sănătos, care să includă biciclitul sau mersul pe jos. Că doar să-nlocuim aglomerația actuală cu una formată din electrice care să țină blocate în continuare autobuzele sau troleibuzele, asta rezolvă doar parțial problema gazelor de eșapament, nu și congestia. Poluarea globală, nici pe departe.
    Directorul financiar Porsche declară că Europa ar putea amâna interzicerea motoarelor termice
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău