În București circulă aproape toate din cele 100 de tramvaie noi, o parte din autobuzele electrice comandate și urmează începând cu ianuarie să vină 100 de troleibuze noi.
Tot anul acesta încep lucrările pentru reabilitarea a 50 km de linie de tramvai, în timp ce sunt deja în curs studii pentru îmbunătățirea și extinderea rețelei.
Până acum 5 ani s-au luat sporadic autobuze diesel, deci uneori contează și ce se votează.
La nivel local, ca și la nivel național.
Sărac ești tu samsarule, dar cu duhul.
Clișee false și minciuni despre Dacia, glume căznite despre ce nu e aspirație premium pentru adevărații săraci.
Mai bagă niște voturi multiple, să pară că-ți ia cineva de bune aberațiile.
Nu suntem nici la biserica lui Musk, informarea corectă despre subvenția din Țările de Jos (Olanda) este 2.950 de euro.
Nu 12.000, că atunci ar fi avut ei cea mai mare pomană pentru electrice, nu România, cu 11.400 EUR.
Atunci ”i-ați” pastilele și aruncă-le și să nu cumva să mai mergi la vreun doctor, că ipocrizia maximă ar fi ca unul care n-are încredere-n vaccin și medici să meargă la spital sau la clinică. Voi ăștia mergeți la vraci, nu?
Dacă asemenea valoroși n-ar crea probleme și altora n-aș zice nimic, numai că sunt mândri de prejudecățile (toți scrieți la fel de bine?) și-și exportă cu dărnicie gogomăniile și germenii inclusiv celor neavizați sau fără imunitate.
Nu doresc să pățească vreunul din turma aia de cunoscători nevaccinați ce a pățit familia acelor doi copii din Brașov, din păcate sunt convins că nici dacă pățește unul din voi nu înțelegeți nimic. O dați cu așa a vrut Dumnezo și faceți tot ca voi.
Ultimele comentarii
883 in total