• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 825 in total
  • Matei-Mike-Edikkk, pentru voi performanța s-o traduce în accelerația fulminantă și conducerea ”smooth” prin oraș, dar probabil ea se referă mai bine la economicitatea cu care o termică se conduce (”smooth”!) la viteze de 80-100-140 kmh pe distanțe lungi și fără încărcare. A propos, atributul ”tractorașe” generalizat la termice e hilar și sugerează că n-ai fost nici măcar pasager într-o mașină pe benzină modernă. Agresivitate e să nu acceptați contraargumente valide când exagerați în lăudarea unor mașini de 2 tone, minim 40.000 de euro, care se încarcă greu și se descarcă foarte repede la rularea în condiții de temperaturi spre limite și sunt ”relativ” utile doar în aglomerări. Aș zice că asta denotă habarnism și lipsă de repere auto ca referință, și probabil aș nimeri-o pentru majoritatea voastră. Așteptați voi stațiile gratis peste tot și bateriile chilipir, vedeți să nu vă topească încălzirea globală bulgărele ăla.
    Lege adoptată: Stații rapide, instalate la fiecare 60 km de-a lungul principalelor rute din UE
  • Corect alex, o mașină nouă sub 20.000 euro (fără pomeni de la stat) parcurge București - Galați cu GPL de 70 de lei și 5 minute pierdute alimentând la una din foarte multele stații de pe ORICARE traseu. UE obligă statele să existe acele stații pe drumurile din rețeaua TEN-T. Cum zice și Fast&Curious, dacă statele nu iau măsuri astfel încât antreprenori particulari să le dezvolte și să aibă profit, acele stații vor rămâne pe hârtie sau vor fi făcute direct de către stat, plătite apoi abandonate în lipsa unei activități care să genereze inclusiv banii de întreținere. Eu nu văd actualul guvern capabil să ia măsurile astea, deci cel mai probabil nu vor fi deschise acele stații iar noi vom plăti taxe mai mari ca să acoperim amenzile către UE. Asta votăm asta avem.
    Lege adoptată: Stații rapide, instalate la fiecare 60 km de-a lungul principalelor rute din UE
  • Mă bucur că te-ai liniștit pe final deși la-nceput..... Hai să nu ne-mpiedicăm de una care poate a zis o prostie fără să-i luăm la ochi întâi pe sabotorii cu vina principală pentru care stadiul A8 e încă SF. Pyun aici, să se vadă cât se poate de clar, cum a venit la putere partidul care a stat cel mai mult, cum s-a deprioritizat A8, și nu numai! https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/alerta-guvernul-a-busestea-dur-autostrada-unirii-zece-ani-in-plus-pusi-din-pix--308026.html
    Autostrada Unirii: A fost desemnat constructorul pentru tronsonul Leghin - Târgu Neamț
  • DS, ăștia cu discurs de Vitan Bârzești cred că oricine ia de bune clișeele obosite cu care-și mint unii clienții de gioarse. Câți d-ăștia care vorbesc de ”stele” și siguranță dar se plâng apoi cât dau pe anvelope sh și piese din dezmembrări......mă mir c-a-nvățat să-și dea plusuri singur, că aici nu se-aud aprobările semințarilor lui, trebuie să-i valideze cineva pseudoironiile de doi bani.
    Ambițios
  • Iar s-a trezit din stele verzi amuzantul cu înțelegere care se oprește la stele care-NCAP și la cmc dar nu mai ajunge la cuplu și alte ”detalii”. Dacia e o problemă pentru vânzătorii de sh-uri obosite prin Europa, dar cu Peugeot oare ce să aibă? Sau a devenit penibil să cârcotească la Dacia de când Sandero bate Golf la vânzările în UE?
    Ambițios
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău