• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 883 in total
  • Ce dacă se chinuie oameni inteligenți de peste 140 de ani să ne scape de boli grave, de fapt toate maladiile astea fatale se rezolvă cu lumânarea-n mână, sus la Catedrală! Și cu telefonul în cealaltă, pentru ”lumina” de la facebuk și tiktok! Așa a făcut și familia aia de români adevărați din Brașov, în care fiul de 3 ani nevaccinat și-a îmbolnăvit fratele de 7 luni care a murit. Așa a vrut Dumnezeu, să aibă părinți imb=cili. Cine contestă vaccinarea în sine mai bine lasă invenții drăcești ca telefonul, mașina sau cardul cu CIP (pe care nu le înțelege, ca și vaccinul) și să se ducă direct în peșteră cu sacul pe el. Mă-ntreb cum pot susține oamenii ăștia argumentații despre mașini altora în timp ce contestă tratamente la care comunitatea medicală adună aproape două secole de evoluție. Poluarea devine desuetă rapid dacă nu ne mai vaccinăm, în stilul ăsta ne pasc molimele din evul mediu. Pentru că-n era informației cei ce le au pe toate acum sunt prea ocupați cu rețelele sociale ca să vadă-n istorie ce ne așteaptă dacă nu suntem atenți.
    Programul Rabla 2024: valoarea ecotichetului Rabla Plus scade la 2.000 de euro
  • Blasfemie, ”au sabotat” mașina electrică. De fapt ”tampenie monumentala” înseamnă să spui asta despre nr. 1 mondial, care promova hibrizii dinainte de 2000, când mentorul vostru sud-african alerga studentele prin Pennsylvania. Faptul că nu cunoașteți situația energetică a Japoniei, sau că mințiți cu nerușinare despre asta e irelevant, electrollilor, relevant e să fie considerate toate variantele (fosile, hidrogen din fosile sau din biomasă sau din ENERGIE VERDE). Nu să bateți câmpii toată ziua cu bazaconii mincinoase pentru câțiva firfirei împotriva a tot ce nu are baterie cu litiu.
    Toyota: hidrogenul poate salva mașinile sport cu motoare termice
  • Caz particular, am zis că Andrei cu două electrice (el și soția - presupunând că e persoană vie și nu o identitate fluturată ca exemplu pozitiv) poluează prin oraș mai mult decât cei ca mine. Și da, două electrice pe zi de familie poluează și aglomerează mai mult decât nici una orașul, mărind timpii în care ard combustibil TOATE autovehiculele angrenate în trafic. N-am cazan puturos, am o mașină în firea ei pe care o folosesc puțin în oraș, nicicum la navetă. Cu ipocrizia am stabilit mai sus cu StM cum rămâne și văd că se confirmă. Eu dacă debitez prostii generale despre subiect știe toată secțiunea care sunt ale mele și mă depunctează, în schimb care cutează să vă critice tigăile scumpe ”de oraș” e atacat la persoană în multiple comentarii anonime fără legătură unul cu altul - crezi tu / voi sau câți postaci veți fi. PS Felicitări pentru limbajul de licean bubos arogant care a scăpat la țigară, și a uitat acasă argumentele, ca tema nefăcută.
    Performant
  • S-au stârnit adepții cu mai multă pasiune decât rațiune, sau poate doar troll-ul cu o mie de ”postări” anonime. V-a zis-o bine colegul mai sus, e o ipocrizie fără seamăn să cauționați fița asta mega consumatoare de combustibil și să numiți fumegătoare mașinile de oameni normali. E chestiune și de principiu (ăla de ni-l tot fluturați la fiecare fier de călcat cu baterii de sute de kg), chit că poluarea cantitativă nu e de speriat. Și te rog nu mai presupune, dacă ce-ai spus nu ar fi vreun clișeu afișat aiurea și ar fi adevărul, tu poluezi mai mult cu electrica (particule la frânare și provocând congestie suplimentară în oraș) decât de cei ca mine, care nu sunt taximetriști comozi pentru propriile interese și mai fac și pe moraliștii.
    Performant
  • Micuță corecție, ”genul ăsta de mașini” ARE ”impact la mediu” dacă mediul e unul și e cel descris de tine, bulevardul și promenada. Adică fix zonele alea urbane pentru care spuneți că ar trebui să ne luăm toți electrice ca să nu ne asfixiem, de parcă aia și naveta sunt singurele utilizări ale unei mașini. Și a doua confuzie, asta e ”jucărie pentru” imaturi, aș zice că exact ceilalți își iau jucării clasice și cu adevărat frumoase, lăsând monstruozitățile astea arogante ”maturilor” din lumea ”civilizată”, ăia cu cearșaful la purtător.
    Performant
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău