• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 883 in total
  • Bandido, mai bine le propovăduiești japonezilor ”înapoiați” cum e cu electricele, de vreme ce la ei sursa de energie electrică din sursă fosilă sare de 80% iar cota de piață e sub 2% pentru electrocasnice în trimestrul 3 din 2023. Altfel, e amuzant ca trolling-ul cu (mai multe?) voci să menționeze propaganda, un termen care îi definește fix exagerările pro-baterii. Coincident sau nu, orice subiect care dezvăluie călcâiul lui Ahile pentru electrice (recte vremea extrem de rece) devine sare pe coada ”pasionaților”, care bat șaua cu pomana din România dar la nevoie cu exemple din țările cu apă caldă și stații mai multe. Unde nu îngheață catenara, pomi căzuți nu blochează șosele sau căi ferate și nu există pene de curent pe zile și localități, de nu se mai poate reîncărca rapid nici o minune a tehnologiei rămasă prin zăpezi. E mega relevantă comparația cu Japonia pentru amărâtul blocat de viscol prin Bărăgan cu electroaca inadecvată, la care îndeamnă toți ”umblații prin lume”.
    Înregistrările vehiculelor electrice le-au depășit pe cele diesel în Europa
  • Dintr-un comunicat de presă CFR: ”Pe linia electrificată București - Constanța trenurile circulă cu tracțiune diesel [...] adaptat la condițiile meteo nefavorabile”. Citând un clasic, ”iarna nu-i ca vara” și probabil nimic nu e ca experiența unui viscol de ăsta într-un vehicul electric, să nu mai spun dacă-i și cu baterie...
    Înregistrările vehiculelor electrice le-au depășit pe cele diesel în Europa
  • Electricele cu baterii de pe piață au în jur de 260-270 Wh/kg. Cu bateria asta ”revoluționară” densitatea de energie s-ar întoarce la 160 Wh/kg. Poate că ar merita la mașinuțe mici, dacă prețul bateriei va permite apropierea de scorul unei mașini clasice de aceeași mărime. Ar mai fi multe de lămurit, de la nr. de cicluri, cum rezistă în timp, ce rată de descărcare au stând (și la ce temperaturi) sau cât de greu se încarcă rapid, numai că multe din întrebările acestea nu au răspuns satisfăcător nici din partea bateriilor cu litiu, deci răbdare și tutun, că așa la vorbe stăm bine, ”crapă gheața” cu promisiuni inclusiv chinezii ăia de la universitatea din Beijing, care clamau peste 700 Wh / kg. Dar mi-e că-ngheață la loc după ce dispar sau scad subvențiile...
    Suedezii anunță o baterie revoluționară, alcătuită din celule din sodiu-ion. Va fi mai accesibilă
  • Neînțelegere e să se bage în seamă comentatori care aud prima dată de Ford Capri sau Mitsu Eclipse, și care habar n-au ce au însemnat acele modele. Și care n-au cum sesiza cât de nepotrivit e să lipești etichete legendare pe cutii pe roți care nu au nici o legătură cu spiritul sportiv sau agilitatea predecesoarelor. Dar e evident o părere băgătoare de seamă, au ajuns focile conformiste să creadă că sunt singurele care s-au prins de strategia de a monetiza inclusiv numele sportivelor de legendă, aceiași ”avansați” care ne spun că ”nu suntem pregătiți pentru electrice” la orice argument care nu le glorifică.
    Ford Capri va renaște sub forma unui crossover coupe electric. Va avea platformă Volkswagen
  • Alt producător mare care crede că un nume de legedă trivializat pe un SUVoi îi va ridica din groapa în care s-au aruncat după ce și-au sabotat modelele care se vindeau. Fix cum și-a bătut joc Mitsubishi de Eclipse. Alții au venit cu nume ca e:Ny1 sau Bz4X, care probabil exprimă mai bine impersonalitatea suv-ulețelor lansate ca din praștie, dar măcar nu le-au denumit S2000 sau Supra.
    Ford Capri va renaște sub forma unui crossover coupe electric. Va avea platformă Volkswagen
Pagina
12345...444546...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău