• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 826 in total
  • Ambițiile legislative ale UE sunt motivul principal al diferenței dintre Dongfeng și Spring. Și (dacă!) o să ieftinească, o vor face toți, nu numai Tesla, doar atunci când vor dispărea motivele de scumpire, mai ales pomana exagerată pentru electrice cu baterie. Și până să vorbim de volume, Tesla trebuie să reușească să vândă o mașină accesibilă punct, că la 45.000 e departe de așa ceva.
    Tesla vrea să construiască 4 milioane de mașini electrice accesibile pe an până în 2030
  • @duamna fifi Ai dreptate, că rezolvase obrăznicătura din Voluntari toate problemele, apa caldă, a făcut revoluție cu transportul în comun ..... probabil trebuie să acceptăm liniștiți gaura de 4 miliarde lăsată la buget odată cu grămada de autorizații date ”pe ochi frumoși” în ultimele zile de mandat pentru o droaie de grozăvii în zone protejate. Mai e o știre cu achiziția de către primărie a 20 de mini-centrale de cvartal plus centrala nouă din Pantelimon, asta pe lângă reparația țevilor din rețea. Pe-asta n-ai știut s-o buchisești, sau v-a promis că vă reangajează la parcări dacă trollați și iese iar ”duamna”?
    Google Maps arată acum unde se află mijloacele de transport public în timp real
  • Un șofer fără accidente în istoric plătește în cel mai bun caz 50% din primă (bonus B8). Un multiplu ”dăunat” din ăsta evidențiat de studiul de față plătește maximum 180% din primă (malus M8). Sistemul ăsta nu penalizează destul pe cei ce produc daune pe bandă rulantă, și în mod normal de la a 3-a daună în sus într-un anumit interval asigurarea ar trebui să crească exponențial. Dar nu, și tot datorită incompetenților corupți din ASF, care închid ochii la prețurile stabilite de cartelul austriac și la combinațiile unor asigurători cu service-uri care practică hoția la drumul mare, tarifele ajung să depășească noi limite.
    STUDIU: 6 mașini din 100 înmatriculate în România produc anual accidente rutiere
  • Nu țin neapărat să denigrez modele trecute mai mult sau puțin reușite, dar astea mai noi sunt ceva mai aduse la zi la cerințele pieței iar vânzările bune (evident, datorate și contextului scumpirilor) confirmă raportul prestații / preț bun. E normal să respectăm părerea fiecăruia, din păcate unii derapează în aberații trăncănite cu interes sau altfel.
    OFICIAL: Dacia Bigster și Duster 3 vor fi produse la Mioveni
  • Toți dealerii încasează pomenile exagerate ale statului român, iar Dongfeng-ul de UE (marketat de Renault Dacia Spring) nu e fix cel vândut în China, cum le place multora să clameze mincinos. Târloage leneșe și nesigure sunt tarabele neîntreținute, mai noi sau mai vechi, conduse la limită de inconștienții patriei, alese doar pe doar pe motiv de siglă. Dacia susține județe întregi, și fără salariile alea (de Africa e concepția ta) probabil că salariile în zonă ar fi de Pakistan. Asta e mentalitatea de gunoier de Vitan, să creadă că noroiul aruncat pe marca locală îl face mai interesant. Și câteva voturi multiple, să-și aprobe singur inepțiile.
    OFICIAL: Dacia Bigster și Duster 3 vor fi produse la Mioveni
Pagina
12345...484950...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău