E un exemplu reprezentativ cu 3 mașini și casă la curte, nu? Ca și taxele alea pe termice, numai că ambele au aproape zero relevanță în România.
Folosind zilnic fiecare mașina proprie, nu vă plângeți de traficul aglomerat tot de voi și cei ca voi?
Culmea tupeului, spui că vă petreceți viața de zi cu zi în mașini prin oraș, dar recomandați altora să ia trenul pentru distanțe lungi!
Păi luați voi autobuzul sau trenul din suburbie zilnic, și de costul a două electrice aveți de ales dintre multe termice spațioase să vă bucurați de momentele libere în afara orașelor sau nu! Și-n drum spre/dinspre job citești relaxat cât vrei, poate te luminezi și constați că per total ieși mai convenabil ca timp și bani cu o termică!
PS: Asta e una din mostrele de propagandism electrocutat cu exemple traduse din țări foarte diferite, dar repetate până la saturație poate poate se mai înhamă vreun guguștiuc la rate pentru vreun ”EV” de cîteva zeci de mii de euro.
Electrollul nu gândește, doar plimbă niște jumătăți de minciună care trebuie susurate la urechile naive.
Omniprezenți, mai fac și pe profesorii când de fapt e evident că gargara lor n-are treabă cu fizica. Dovadă mai sus, sau în articolul despre BMW i5, când era aruncată inepția cu anvelopele ”speciale” de pe ”EV”-uri.
Totul ca să mascheze slăbiciunile unor măgăoi prea scumpe și prea puțin utile.
Da, are 5 stele-NCAP-ul vostru. D-alea verzi.
În primul rând, organizația care le face pantofii șmecherilor face teste de impact, nu de frânare.
Doi, stelele verzi pe care le interpretează fiecare habarnist cum vrea nu țin loc de siguranță activă. Deci poate să aibă și 7 stele, dacă are cu anvelope tari ca piatra și canale late să ajute autonomia cu 3 km, tot crește distanța de frânare, cu toată mama ABS-ului.
Dacă pneurile alea sunt mai tari, cum e cu aderența? Mai oprești alea 2,5 tone, sau te duci sanie la prima urgență?
Evident că se ciupește la maxim profilul anvelopelor pentru electrice, nu cumva frecarea să subțieze și mai mult autonomia aia deja șubredă, dar tare mi-e că nu se joacă și amprenta permite totuși o frânare decentă.
Și nu-mi veniți cu argumente de Edică (că nu e nevoie de anvelope late, folosește regenerativa). Da, frânarea regenerativă scutește bateriile alea sleite să moară mai repede în oraș, dar pentru frânarea de urgență anvelopele trebuie să permită oprirea în siguranță, deci PMC are dreptate, costul cauciucurilor de electrică vă-ndoaie bugetul suplimentar.
A, și să spui că sedanul ăsta de 5m și 2,2 tone ar fi ”mașină de oraș” nu mai e exagerare e de-a dreptul nesimțire. Electrollii ăștia se cred amuzanți dar repetă aceleași jumătăți de minciună scremute.
Câns s-a-nceput producția lui Lodgy la Tanger în 2012 deja erau ani buni de când la Somaca în Casablanca erau produse din CKD-uri (subansambluri exportate de la Mioveni) și Logan și Sandero pentru Europa de Vest.
Noroc cu Renault că a revitalizat o marcă ajunsă în anii 90 prilej de glume. Și încă o dată mulțumiri P$D Argeș că nu a permis ARO să ajungă la Renault, era rău dacă acum se produceau Duster și Bigster acolo?
Nu-i nimic, surplusul de dacii pentru export se face în Maroc iar dâmbovițenii și o parte din votanții partidului stat din zonă și-au căutat de lucru prin Spania.
Ultimele comentarii
882 in total