• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 882 in total
  • Foarte de acord PMC dar la sfârșit ai dat-o de gard. Știi măcar 2 exemple de așa zis ”votat împotriva României” sau iei de bună dstorsionarea asta împotriva USR care face parte din retorica P$D?
    Pasărea Phoenix
  • Un SUV/CUV intotdeauna e mai NEpractic decat majoritatea configuratiilor. Un hatch normal sau un break e mereu mai spațios la interior la aceeași amprentă la sol. Jantele mărite cer evazări la interior care știrbesc spațiul, unele struțocămile au și variante 4x4 deci la toate echipările diferențialul spate va avea spațiu dedicat care va ridica podeaua portbagajului. Nu mai zic de Ford Puma, un Ka umflat cu proiectare de tot râsul care i-a procopsit cu ”spațiu suplimentar în portbagaj”, în fapt o anomalie de spațiu îngust pe care o marketează de parcă ar fi un plus nu un spațiu izolat pe care nu l-au putut integra cu portbagajul util. Greutate mai mare, anvelope mai late deci consum mai mare, spațiu interior mai mic ....practice de nu se poate SUV-urile, singurul ”avantaj” (și numai în ochii posesorilor) că se uită de sus la ceilalți...
    În premieră, SUV-urile au reprezentat peste jumătate din vânzările de mașini noi în Europa
  • Cocina era pe vremea duamnei, când erau angajați toți godeii să taie frunză la câini la companiile municipale. ND tocmai a anunțat reabilitarea a 12 km de linie de tramvai, urmează ceilalți. Țevile Radet se înlocuiesc de ceva timp, tot pe fonduri europene. Din 100 de tramvaie deja au venit jumătate, de la anul vor veni 100 de troleibuze noi. Cine are interese de construit haotic nu mai poate, și nici să se risipească banii pe iepurași monstruoși, vouchere biciclete sau excursii în Grecia. Evident că votez pentru infrastructură importantă pe fonduri europene, cui i-e dor de turcisme și șpăgi sau vrea să doarmă la vreo companie municipală înțeleg că o regretă sinistra anterioară, vedea-o-aș la ”brutărie”.
    OFICIAL: Pasajul Doamna Ghica de la București, deschis circulației, după o întârziere de 3 ani
  • https://www.viritech.co.uk/blog/why-refuelling-with-hydrogen-will-be-cheaper-than-filling-up-with-petrol
    Toyota a construit un prototip Hilux alimentat cu hidrogen: 600 km autonomie
  • Da, știm, e discursul agramat (repetat în ciuda contraargumentelor) al lui edică / mike / mihai: hidrogenul e rău, numai tonele voastre de baterii vor salva lumea....înainte s-o inunde în chimicale periculoase. Hidrogenul e produs și din biomasă ori prin hidroliză folosind energie eoliană sau solară. Sunt o grămadă de alternative: GPL, GNC, biocombustibili sau e-fuel de sinteză. Or fi bune și greoaiele cu baterii la ceva, dar nu sunt singurele, oricât ni le-ați răcni în creieri, electrollilor.
    Noi imagini cu BMW iX5 Hydrogen: a fost testat în deșert, la 45 de grade Celsius
Pagina
12345...505152...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău