• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 883 in total
  • Comentariul care minte este cel despre așa zise ”probleme economice” ale vehiculelor electrice fără baterii. Acestea, deși dependente de structură, sunt mai fiabile și mai ușor de întreținut local. Logica cea mai elementară ar trebui să descurajeze dependența de baterii chinezești schimbate ca pe șosete la 2-3 ani. La ultimele licitații pentru vehicule în București, s-au obținut la prețuri oarecum echivalente: 1. autobuze electrice Karsan Turcia 12m autonomie minim 200 km; 2. troleibuze Solaris Polonia 12m cu autonomie fără rețea de minim 20km. Acestea sunt date concrete, cine umblă cu minciunile?
    Comisia Europeană: Numai autobuze cu zero emisii din 2030
  • Ca de obicei Edikk-Mike se ține de dezinformări sau exagerări. 1. La trolee infrastructura inițială teoretic e instalată o dată, apoi utilizată cu recondiționări succesive, că nu se mută cartierele din poziție, și aș putea compara la costuri infrastructura aeriană a troleibuzelor cu toată rețeaua subterană (cu spargeri de șanțuri și refacerea trotuarelor) pentru alimentarea unor încărcătoare de putere instalate neapărat la capăt de linie; 2. Costuri mari de întreținere? În afara elementelor de uzură periodic schimbate ce s-ar mai schimba? Elementele de susținere? Că doar ele sunt majoritare; în plus, mă repet, decât să depindem o dată la 3-4 ani de lotul de baterii trimis sau nu la timp de chinezii de care suntem dependenți, nu mai bine plătim o echipă locală de electricieni români care să fie disponibili 24/7 pentru service? 3. Se fură cablurile? La tensiune de 700V să-ți riști viața pentru 30 lei sau cât e cuprul? Asta e nouă, pare că a necesitat scremere profundă; 4. Pierderi de energie? Oare nu sunt mai mari pierderile înregistrate datorită uzurii bateriilor pe litiu? Care scurtează autonomia și imobilizează autobuzele din ce în ce mai mult la încărcare? 5. Plata mentenanței e preferabilă și inferioară costului bateriilor, care implică și dependența de furnizorul extern. 6. Semnalizare rutieră? Îmi pare rău, iar pare că vorbește cineva care vede troleibuzele în poze, și nu e prima dată, la o discuție anterioară spuneai că troleibuz vine de la troliu, asta ca să nu uităm cine-și dă cu părerea total gratuit împotriva a tot ce nu e cu baterii.
    Comisia Europeană: Numai autobuze cu zero emisii din 2030
  • Cine comenta de rău noul MCV / Jogger hibrid să se uite bine la Captur-ul ăsta care fix cu același tren de rulare hibrid (și cine știe câte alte piese comune) dar cu siglă japoneză-n bot costă cu peste 20% mai mult, fără portbagaj spațios sau 7 locuri. Nenumitul frustrat de dacii și preocupat de gunoaie e rugat să se abțină și să-și răcorească dezechilibrele manipulând în continuare voturile alea multiple.
    Prețuri Mitsubishi ASX în România: start de la 20.300 de euro
  • ”Una din 5 mașini noi [...] au fost electrice” Of, și eu aveam pretenții să distingă tabelul pe care să-l citeze din comunicatele ACEA.
    Una din 5 mașini noi vândute în România, în ianuarie, au fost electrice sau hibride
  • Jogger hibrid 205 Nm la 3200 rpm și 140 CP la 5600 rpm (!) Jogger TCe GPL 170 Nm la 2000 rpm și 100 CP la 4600 rpm (!) Cifrele nu le diferențiază mult, iar la 5200 euro și 200kg mai puțin mie-mi pare o alegere mai bună varianta turbo cu GPL, chiar dacă beneficiază de cutie manuală.
    Geneza
Pagina
12345...626364...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău