Va fi DE LA 25.000 în sus (fără sau mai degrabă cu pomana inclusă).
Va avea PÂNĂ LA 450 km autonomie, depinzând de temperaturi cel mai mult.
Și da, ”zero emisii” ar trebui să poarte steluță, adică PÂNĂ LA zero emisii.
Cam mare poate fi abaterea, ca de la 25.000 cu 450 km la 33.000 și autonomie de Spring......sau la 45.000 cu autonomia clamată... la toamnă și fără viteze prea mari.....
„Începând cu data de 9 martie 2023, va fi necesară o plată pe kW/oră în timpul încărcării cu Supercharger”, spun cei de la Tesla, într-un e-mail trimis posesorilor de mașini ale companiei.
"Nu a fost comunicat tariful, dar sursele spun că va fi în jurul a 2,5 lei/kwh."
https://economie.hotnews.ro/stiri-auto-26117312-tesla-motors-anuntat-nu-mai-gratuita-incarcarea-masinilor-statiile-rapide-superchargers-romania.htm
Un studiu din 2021 zicea că 46% din europeni stau la apartament, aplicat la posesori de mașină nu am găsit.
Numai că-n țările cu apă caldă ei plus mare parte din ceilalți au și transport public și-l și folosesc, deci nu prea au nevoie să dea zeci de mii de euro pe o hardughie cu baterii plus panouri ca să se dea cu ea în jurul casei câteva zeci de km ”gratis”.
Așa că mai bine folosești transportul plus puțină mișcare sau ceva alternativ. Mișcarea ajută și creierașul agramat ("majoritatea lumii civilizate sta la case, inclusiv au sau pot") să evite scurtcircuite logice sau supraîncărcarea (mono)neuronală în sprijinul isteriei pro-baterii.
Le-a-ncurcat un pic Mirică.
ASX poate fi luat cu: 1.0 Tce, 133 Tce sau 1.6 aspirat hibrid, cu baterie mică sau mare (PHEV).
Aspirat singur nu mai e disponibil demult la Renault, deci nici la Capturul ăsta.
Tu crezi că toți au părerea ta limitată la tiparele subiective, incapabil a evalua alegerea mașinii din mai multe puncte de vedere.
Tu crezi că toți sunt Scumacheri de Playstation care se udă la accelerația fulminantă la semafor a electricei (doar în linie dreaptă!) și sunt ignoranți 1000% de celalalte caracteristici ale unei mașini (autonomie, timp de încărcare - indisponibilizare, costuri și număr de locuri de întreținere, costuri de rulare și de achiziție plus altele).
Strict pe argumente, electricele cu baterii s-ar preta doar unui număr limitat de taximetriști și curieri, restul orășenilor putând să frece orașul și cu transportul public. Extraurban sunt cel puțin 2 variante mai bune.
Așa că aștept cu interes revizuirea actualelor reglementări imberbe UE referitoare la transport, mai ales dacă se prefigurează o alianță a marilor membri UE în acest sens.
Ultimele comentarii
883 in total