• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 883 in total
  • Va fi DE LA 25.000 în sus (fără sau mai degrabă cu pomana inclusă). Va avea PÂNĂ LA 450 km autonomie, depinzând de temperaturi cel mai mult. Și da, ”zero emisii” ar trebui să poarte steluță, adică PÂNĂ LA zero emisii. Cam mare poate fi abaterea, ca de la 25.000 cu 450 km la 33.000 și autonomie de Spring......sau la 45.000 cu autonomia clamată... la toamnă și fără viteze prea mari.....
    PREMIERĂ: Volkswagen ID.2all este o electrică de 25.000 de euro cu 450 de kilometri autonomie
  • „Începând cu data de 9 martie 2023, va fi necesară o plată pe kW/oră în timpul încărcării cu Supercharger”, spun cei de la Tesla, într-un e-mail trimis posesorilor de mașini ale companiei. "Nu a fost comunicat tariful, dar sursele spun că va fi în jurul a 2,5 lei/kwh." https://economie.hotnews.ro/stiri-auto-26117312-tesla-motors-anuntat-nu-mai-gratuita-incarcarea-masinilor-statiile-rapide-superchargers-romania.htm
    Numărul stațiilor de încărcare în Europa, de 3 ori mai mic decât numărul mașinilor electrice pe șosea
  • Un studiu din 2021 zicea că 46% din europeni stau la apartament, aplicat la posesori de mașină nu am găsit. Numai că-n țările cu apă caldă ei plus mare parte din ceilalți au și transport public și-l și folosesc, deci nu prea au nevoie să dea zeci de mii de euro pe o hardughie cu baterii plus panouri ca să se dea cu ea în jurul casei câteva zeci de km ”gratis”. Așa că mai bine folosești transportul plus puțină mișcare sau ceva alternativ. Mișcarea ajută și creierașul agramat ("majoritatea lumii civilizate sta la case, inclusiv au sau pot") să evite scurtcircuite logice sau supraîncărcarea (mono)neuronală în sprijinul isteriei pro-baterii.
    Numărul stațiilor de încărcare în Europa, de 3 ori mai mic decât numărul mașinilor electrice pe șosea
  • Le-a-ncurcat un pic Mirică. ASX poate fi luat cu: 1.0 Tce, 133 Tce sau 1.6 aspirat hibrid, cu baterie mică sau mare (PHEV). Aspirat singur nu mai e disponibil demult la Renault, deci nici la Capturul ăsta.
    Îngemănare
  • Tu crezi că toți au părerea ta limitată la tiparele subiective, incapabil a evalua alegerea mașinii din mai multe puncte de vedere. Tu crezi că toți sunt Scumacheri de Playstation care se udă la accelerația fulminantă la semafor a electricei (doar în linie dreaptă!) și sunt ignoranți 1000% de celalalte caracteristici ale unei mașini (autonomie, timp de încărcare - indisponibilizare, costuri și număr de locuri de întreținere, costuri de rulare și de achiziție plus altele). Strict pe argumente, electricele cu baterii s-ar preta doar unui număr limitat de taximetriști și curieri, restul orășenilor putând să frece orașul și cu transportul public. Extraurban sunt cel puțin 2 variante mai bune. Așa că aștept cu interes revizuirea actualelor reglementări imberbe UE referitoare la transport, mai ales dacă se prefigurează o alianță a marilor membri UE în acest sens.
    Germania, nemulțumită de interzicerea mașinilor cu motoare termice în Europa
Pagina
12345...616263...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău