Nu țin neapărat să denigrez modele trecute mai mult sau puțin reușite, dar astea mai noi sunt ceva mai aduse la zi la cerințele pieței iar vânzările bune (evident, datorate și contextului scumpirilor) confirmă raportul prestații / preț bun.
E normal să respectăm părerea fiecăruia, din păcate unii derapează în aberații trăncănite cu interes sau altfel.
Toți dealerii încasează pomenile exagerate ale statului român, iar Dongfeng-ul de UE (marketat de Renault Dacia Spring) nu e fix cel vândut în China, cum le place multora să clameze mincinos.
Târloage leneșe și nesigure sunt tarabele neîntreținute, mai noi sau mai vechi, conduse la limită de inconștienții patriei, alese doar pe doar pe motiv de siglă.
Dacia susține județe întregi, și fără salariile alea (de Africa e concepția ta) probabil că salariile în zonă ar fi de Pakistan.
Asta e mentalitatea de gunoier de Vitan, să creadă că noroiul aruncat pe marca locală îl face mai interesant. Și câteva voturi multiple, să-și aprobe singur inepțiile.
Electrica devine hot hatch la propriu când i se-aprinde bateria, a se vedea Teslele de prin State.
La cai teoretici însă stau bine, pentru dinamică mai bună le trebuie însă ceva baterii mai ușoare în primul rând.
Mai ușor cu manipulările Edică, cea mai ieftină Teslă 3 are preț de listă 44.990 euro (34.590 cu maxim de pomeni).
Duster Expression 4x4 150CP costă 21.750 euro (19.150 cu programul rabla), tot preț de listă.
Dacă astea sunt prețuri apropiate, te pricepi la calcule la fel cum pocești uneori limba română. Sau faci ca obicei cu electricele tale cu baterii: exagerezi cu nerușinare.
Exagerează Profit.ro, dați și voi cu preluatul fără o minimă verificare.
Secțiunea 4 din Sibiu - Pitești traversează un deal care n-atinge 700m, singurele care se intersectează cu munții sunt secțiunile 2 și 3, care sunt cu adevărat dificile.
Ultimele comentarii
883 in total