• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 883 in total
  • Repetați ca baba surdă aceeași placă de (in)corectitudine politică. Unul îi admiră electrocasnicele din casă și garaj altul nu găsește pluralul hoților în spaniolă și-l pocește la pseudonim. Misogin ar fi fost dacă spunea că e nepotrivită PENTRU CĂ E FEMEIE. Nu e șeriful misogin, el s-a referit la tangența persoanei (doamnă sau nu) cu subiectul, și chiar dacă e un pic rău, are dreptate.
    Aventour 2023: descoperim litoralul românesc alături de 8 femei influencer și 4 mașini abia lansate
  • Foarte de apreciat strategia Toyota, oferă variante cu toate tipurile de motorizări: ardere internă, electrice cu baterii și chiar una cu hidrogen, și gama cea mai largă și mai veche de hibrizi. Ba chiar pe anumite piețe oferă vehicule ce folosesc GNC sau GPL. Altfel, e bine că recunoaște franc și Edică, la greoaiele cu baterii 200 km pe hârtie înseamnă 100 în viața reală. Mai degrabă la ele se referă când vorbește de porcării... Oricum, pentru cine nu e taximetrist, un PHEV mai accesibil cu autonomia aia teoretică de 200 km e oricum mult mai practic decât orice fier de-ăla de călcat cu baterii...
    Toyota: viitoarele modele hibride vor avea 200 de kilometri autonomie
  • Ambițiile legislative ale UE sunt motivul principal al diferenței dintre Dongfeng și Spring. Și (dacă!) o să ieftinească, o vor face toți, nu numai Tesla, doar atunci când vor dispărea motivele de scumpire, mai ales pomana exagerată pentru electrice cu baterie. Și până să vorbim de volume, Tesla trebuie să reușească să vândă o mașină accesibilă punct, că la 45.000 e departe de așa ceva.
    Tesla vrea să construiască 4 milioane de mașini electrice accesibile pe an până în 2030
  • @duamna fifi Ai dreptate, că rezolvase obrăznicătura din Voluntari toate problemele, apa caldă, a făcut revoluție cu transportul în comun ..... probabil trebuie să acceptăm liniștiți gaura de 4 miliarde lăsată la buget odată cu grămada de autorizații date ”pe ochi frumoși” în ultimele zile de mandat pentru o droaie de grozăvii în zone protejate. Mai e o știre cu achiziția de către primărie a 20 de mini-centrale de cvartal plus centrala nouă din Pantelimon, asta pe lângă reparația țevilor din rețea. Pe-asta n-ai știut s-o buchisești, sau v-a promis că vă reangajează la parcări dacă trollați și iese iar ”duamna”?
    Google Maps arată acum unde se află mijloacele de transport public în timp real
  • Un șofer fără accidente în istoric plătește în cel mai bun caz 50% din primă (bonus B8). Un multiplu ”dăunat” din ăsta evidențiat de studiul de față plătește maximum 180% din primă (malus M8). Sistemul ăsta nu penalizează destul pe cei ce produc daune pe bandă rulantă, și în mod normal de la a 3-a daună în sus într-un anumit interval asigurarea ar trebui să crească exponențial. Dar nu, și tot datorită incompetenților corupți din ASF, care închid ochii la prețurile stabilite de cartelul austriac și la combinațiile unor asigurători cu service-uri care practică hoția la drumul mare, tarifele ajung să depășească noi limite.
    STUDIU: 6 mașini din 100 înmatriculate în România produc anual accidente rutiere
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău