Repetați ca baba surdă aceeași placă de (in)corectitudine politică.
Unul îi admiră electrocasnicele din casă și garaj altul nu găsește pluralul hoților în spaniolă și-l pocește la pseudonim.
Misogin ar fi fost dacă spunea că e nepotrivită PENTRU CĂ E FEMEIE.
Nu e șeriful misogin, el s-a referit la tangența persoanei (doamnă sau nu) cu subiectul, și chiar dacă e un pic rău, are dreptate.
Foarte de apreciat strategia Toyota, oferă variante cu toate tipurile de motorizări: ardere internă, electrice cu baterii și chiar una cu hidrogen, și gama cea mai largă și mai veche de hibrizi. Ba chiar pe anumite piețe oferă vehicule ce folosesc GNC sau GPL.
Altfel, e bine că recunoaște franc și Edică, la greoaiele cu baterii 200 km pe hârtie înseamnă 100 în viața reală. Mai degrabă la ele se referă când vorbește de porcării...
Oricum, pentru cine nu e taximetrist, un PHEV mai accesibil cu autonomia aia teoretică de 200 km e oricum mult mai practic decât orice fier de-ăla de călcat cu baterii...
Ambițiile legislative ale UE sunt motivul principal al diferenței dintre Dongfeng și Spring.
Și (dacă!) o să ieftinească, o vor face toți, nu numai Tesla, doar atunci când vor dispărea motivele de scumpire, mai ales pomana exagerată pentru electrice cu baterie.
Și până să vorbim de volume, Tesla trebuie să reușească să vândă o mașină accesibilă punct, că la 45.000 e departe de așa ceva.
@duamna fifi
Ai dreptate, că rezolvase obrăznicătura din Voluntari toate problemele, apa caldă, a făcut revoluție cu transportul în comun ..... probabil trebuie să acceptăm liniștiți gaura de 4 miliarde lăsată la buget odată cu grămada de autorizații date ”pe ochi frumoși” în ultimele zile de mandat pentru o droaie de grozăvii în zone protejate.
Mai e o știre cu achiziția de către primărie a 20 de mini-centrale de cvartal plus centrala nouă din Pantelimon, asta pe lângă reparația țevilor din rețea.
Pe-asta n-ai știut s-o buchisești, sau v-a promis că vă reangajează la parcări dacă trollați și iese iar ”duamna”?
Un șofer fără accidente în istoric plătește în cel mai bun caz 50% din primă (bonus B8).
Un multiplu ”dăunat” din ăsta evidențiat de studiul de față plătește maximum 180% din primă (malus M8).
Sistemul ăsta nu penalizează destul pe cei ce produc daune pe bandă rulantă, și în mod normal de la a 3-a daună în sus într-un anumit interval asigurarea ar trebui să crească exponențial.
Dar nu, și tot datorită incompetenților corupți din ASF, care închid ochii la prețurile stabilite de cartelul austriac și la combinațiile unor asigurători cu service-uri care practică hoția la drumul mare, tarifele ajung să depășească noi limite.
Ultimele comentarii
883 in total