• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 884 in total
  • Altă dotare ”inteligentă” și inutilă dar pe care vor să ne pună s-o plătim. Pe lângă relativitatea cu care mașina va putea detecta corect viteza (cu indicatoare lipsă sau în pomi sau comunicare GPS / GSM lipsă), avem aici o problemă gravă de siguranță. Câte depășiri nu necesită pe timp scurt depășirea limitei de viteză pentru a putea fi finalizate în siguranță? Mai ales că minunata noastră rețea de drumuri nu e atât de dotată cu 2 benzi pe sens și mai prezintă și o multitudine de sectoare de drum unde fereastra de vizibilitate pentru depășiri este foarte scurtă. Multă minte le trebuie celor ce-au propus această ”minune” ca să-și exemplifice cum accelerarea este anulată în plină depășire.... Este altă aberație din seria ”dacă eu am autostradă au toți”. Sau ”puneți taxă de poluare că eu am metrou la scară”.
    UE anunță că, din 2024, toate mașinile noi vor avea sisteme împotriva depășirii limitei de viteză
  • Adevărul e că nu poate pricepe oricine nici măcar lucruri de bază. De exemplu un analfabet funcțional cu IQ de cap cu gumă pe el. Cu sau fără striații dar cu pasiuni de cunoscător pe net. Mai dau niște link-uri, ca pentru anonimi cărora le greu să caute cu google dar se pricep să cârâie la ce li să dă mură-n gură: https://www.lesschwab.com/article/4-reasons-not-to-drive-winter-tires-through-summer.html https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/learn/winter-tyres-vs-summer-tyres.html https://herthundbuss.com/en/industry-more/winter-tyres-in-summer/ https://www.dunlop.eu/en_gb/consumer/learn/winter-tires.html PS: Sunt mai multe șanse să dai vara în capul de pod cu vechitura premium cu gioarse de iarnă, ”sărakilor” cu Logan le-au rămas bani și de revizii și anvelope, deci trec pe lângă tine și-ți fac poze, valorosule. PPS: Doar 8 voturi negative? Sus ai reușit mai multe :)))
    Dacia înregistrează creșteri de până la 120% în Germania, Franța și Marea Britanie, în iunie
  • Nu mai bine vă informați voi înainte să-mprăștiați informații false într-un mediu deja cu educația la pâmânt? ”Winter tires are [...] less effective at dissipating heat, so the risks of overinflating and blowouts are much higher. The rubber compound is much more flexible, which [...] often results in a loss of control. Since the rubber compound is softer [...] this creates more rolling resistance and uses more gas. When you drive on winter tires in summer, you reduce their lifespan by close to 60 per cent, as opposed to if they were only used in winter conditions. [...] Driving on winter tires in summer increases the braking distance by at least 10 per cent on dry pavement and 26 per cent on wet pavement!” https://www.continental-tyres.co.uk/b2c/tyre-knowledge/winter-tyres-in-summer.html Iar faptul că siguranța și fiabilitatea sunt net superioare la o mașină nouă (dacie sau nu) față de o mașină de peste 20 de ani sunt STATISTICĂ. Scuze dacă v-am întrerupt bășcălia ieftină și gratuită despre Dacia. Și distracția cu voturile multiple, idic, care-ți face inepțiile ”bazate”.
    Dacia înregistrează creșteri de până la 120% în Germania, Franța și Marea Britanie, în iunie
  • Ce bășcălie de bodegă, ”masinile scot fum de 100 de ani”. Cine nu face diferența între gaze arse controlat și fumul poluator al unui cazan neîntreținut nu merită carnet nici pentru căruță. Una e să mergi legal cu un non-euro îngrijit la zi și să scoată abur pe țeavă iarna, cu totul altceva să te-nnegrească un diesel euro 6 cu filtrul în neregulă când pleacă de la semafor sau să te înece într-un nor albăstrui câte un Astra G de 20 de ani care arde la fel de mult ulei ca și benzină. De-aia nu putem discuta de poluare decât după ce sunt trase pe dreapta instant toate fumigenele (și mă refer și la suvoaie scumpe birjărite pe-afară dacă e cazul) și trimise la RAR să ia ITP-ul fără ”șpagă la băieți”.
    Noul Mazda CX-60 diesel: motorul de 3.3 litri are două versiuni de putere și mild-hybrid
  • Aici se vede cu cine dialoghezi, Seriff. După cum observi guristul anonim n-a prins sensul a ce-ai zis, că multe defecțiuni ale unei mașini cu ardere internă pot fi în multe cazuri remediate sau pot permite rularea în regim de avarie până la un service convențional foarte răspândit. Probabil ca pasager n-a avut cum să conceapă diferența enormă între șansele de a ajunge cu benzinara ușor la următoarea localitate și a rămâne blocat în pustiu cu electrica ore întregi până să vină tractarea și apoi să decarteze platforma pe mulți km pâna la unul din puținele service-uri pentru electroace.
    Renault și Nissan, trimiși în fața justiției din cauza unui motor cu probleme. Propulsorul, prezent și la modele Dacia
Pagina
12345...727374...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău