@fan-skodaq: Așa deci... binevenit testul cu Taycan 4S -- fiindcă tot caut un înlocuitor pt Swift Sport, e-Porsche-ul era pe lista mea scurtă. :-)
Serios acu, mersi pt semnalare, chiar dacă-i interesant un asemenea test strict ca rubrică *fascinație* și un comparativ mioritic cu Tesla Model S (în plus zic, că-i plin netul de ele) ar fi fost și mai apetisant.
Și musiu Cobée ăsta are un nume predestinat -- de COBE a unei morți anunțate pt segmentul A, cum altfel ?! :-)
Căruciorul de butelii Ami poate fi deci util adolescenților fără permis, dar la noi continui să cred că cei (nu f. mulți) care-și pot permite o a doua mașină urbană (electrică, evident) au alte opțiuni.
@dan_grc: :-) Se vinde, stai liniștit, că-i cu 3K € mai ieftină ca (falsul) e-cabrio 500 (AM zice cu 2.600, da-i în eroare de greșeală.)
Pe bune acum, versiunea asta de lansare e f. simpatică, dar supra-echipată (și inutil după mine pt un city-car, dar cine-s eu să dictez gusturile orgoliilor yuppie?!) - pielea e o mie €, vopseaua tri-strat la fel, wallbox-ul vreo două mii, jantele pe 17 cca. 500 €, plafonul sticlos cât nu face și tot așa.
E așteptată deci o versiune mai spartană la vreo 26K € înainte de pomeni (preț Italia, deci... maxim. :-P)
Mă îndoiesc totuși că spațiul interior ar fi crescut, o analiză ochiometrică a volumelor indicând creșteri în dimensiuni ale bosajelor aripilor (pt. lățime, de la 1,63 spre 1,69 m) sau barelor de protecție (pt lungime, tot cu 6 cm.)
Habitaclul propriu-zis pare deci identic și pot paria că portbagajul a rămas la fel de minuscul (185 l.).
p.s. O glumă e și ampatamentul cu 2 cm mai mare, *mâncat* de majorarea decupărilor pt roțile mai mari.
Aferim, stimabile ! -- numele ciudat predestinat mă frapase și pe mine, dar n-am comentat la o știre de importanță nulă-n definitiv, cum bine observi de altfel -- doar dacă am fi acționari-investitori VAG ne-ar interesa necontenitele translații între sub/supra-șefii etc, și nici atunci poate.
Intrai însă doar să remarc aproape o lună trecută de la ultimul test-drive AM -- principala atracție a site-ului, cu toate minusurile lor-testelor de 1001 ori repetate și -- iar mă repet -- cam degeaba.
(n.b.: *Șantierul* rubricii mărci-mașini noi are totuși rezultate lăudabile -- bravo AM !!!)
Cam mic câștigul de 0,4 s pt sprintul 0-100 km/h comparativ cu fostul 1.4 aspirat de 100 CP (și 134 Nm vs.144 Nm noul 1.5.)
Și emisiile de CO2 cam mari la 143 g/km WLTP (cred că nu merge nici pt eligibilitate Rabla cu consum 7,9/5,2/6,2 l mediu.)
Fiabil și la fel de spațios va fi cert și noul i30, dar tot va rămâne în umbra deloc VAG dominantă la noi. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total