• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @fan-skodaq: Așa deci... binevenit testul cu Taycan 4S -- fiindcă tot caut un înlocuitor pt Swift Sport, e-Porsche-ul era pe lista mea scurtă. :-) Serios acu, mersi pt semnalare, chiar dacă-i interesant un asemenea test strict ca rubrică *fascinație* și un comparativ mioritic cu Tesla Model S (în plus zic, că-i plin netul de ele) ar fi fost și mai apetisant.
    Volkswagen are un nou director de brand: Ralf Brandstätter preia funcția de la Herbert Diess
  • Și musiu Cobée ăsta are un nume predestinat -- de COBE a unei morți anunțate pt segmentul A, cum altfel ?! :-) Căruciorul de butelii Ami poate fi deci util adolescenților fără permis, dar la noi continui să cred că cei (nu f. mulți) care-și pot permite o a doua mașină urbană (electrică, evident) au alte opțiuni.
    Citroen ar putea renunța la C1: "Cvadriciclul electric Ami cu autonomie de 70 de kilometri poate înlocui modelul de oraș"
  • @dan_grc: :-) Se vinde, stai liniștit, că-i cu 3K € mai ieftină ca (falsul) e-cabrio 500 (AM zice cu 2.600, da-i în eroare de greșeală.) Pe bune acum, versiunea asta de lansare e f. simpatică, dar supra-echipată (și inutil după mine pt un city-car, dar cine-s eu să dictez gusturile orgoliilor yuppie?!) - pielea e o mie €, vopseaua tri-strat la fel, wallbox-ul vreo două mii, jantele pe 17 cca. 500 €, plafonul sticlos cât nu face și tot așa. E așteptată deci o versiune mai spartană la vreo 26K € înainte de pomeni (preț Italia, deci... maxim. :-P) Mă îndoiesc totuși că spațiul interior ar fi crescut, o analiză ochiometrică a volumelor indicând creșteri în dimensiuni ale bosajelor aripilor (pt. lățime, de la 1,63 spre 1,69 m) sau barelor de protecție (pt lungime, tot cu 6 cm.) Habitaclul propriu-zis pare deci identic și pot paria că portbagajul a rămas la fel de minuscul (185 l.). p.s. O glumă e și ampatamentul cu 2 cm mai mare, *mâncat* de majorarea decupărilor pt roțile mai mari.
    Primele imagini cu hatchback-ul Fiat 500 electric: citadinul italian are motor de 118 CP și autonomie de până la 320 de kilometri
  • Aferim, stimabile ! -- numele ciudat predestinat mă frapase și pe mine, dar n-am comentat la o știre de importanță nulă-n definitiv, cum bine observi de altfel -- doar dacă am fi acționari-investitori VAG ne-ar interesa necontenitele translații între sub/supra-șefii etc, și nici atunci poate. Intrai însă doar să remarc aproape o lună trecută de la ultimul test-drive AM -- principala atracție a site-ului, cu toate minusurile lor-testelor de 1001 ori repetate și -- iar mă repet -- cam degeaba. (n.b.: *Șantierul* rubricii mărci-mașini noi are totuși rezultate lăudabile -- bravo AM !!!)
    Volkswagen are un nou director de brand: Ralf Brandstätter preia funcția de la Herbert Diess
  • Cam mic câștigul de 0,4 s pt sprintul 0-100 km/h comparativ cu fostul 1.4 aspirat de 100 CP (și 134 Nm vs.144 Nm noul 1.5.) Și emisiile de CO2 cam mari la 143 g/km WLTP (cred că nu merge nici pt eligibilitate Rabla cu consum 7,9/5,2/6,2 l mediu.) Fiabil și la fel de spațios va fi cert și noul i30, dar tot va rămâne în umbra deloc VAG dominantă la noi. :-)
    Hyundai i30 facelift este disponibil în România: prețurile pornesc de la peste 18.300 de euro. Promoțiile curente vin cu reduceri de 3.900 de euro
Pagina
12345...130131132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău