• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Elon Musk, deși ocupat lately cu lansarea de sateliți Starlink en-gros (prietenii știu de ce... chiar în perioada asta ;-)), citește sigur comentariile stimabilului ACE dacă bagă charger (și) la Craiova. Sau, în fine, plănuiește să bage -- inițiativă bună, aș fi cârcotaș aiurea să contest. Dar hai să presupunem că vom avea 3 (trei) Superchargere la finele anului, versus 6.500 chinezii. Proporțional, România ar trebui să aibă vreo sută. Raportul de forțe... electromagnetice arată deci clar așteptările slăbuțe ale e-promotorilor pentru zona asta. Nu surprinde însă pe nimeni lipsa Transilvaniei din planurile Tesla ?! Ei, asta se circumscrie după mine altor (geo)strategii și culoare de forță... electrică, dar nu mai presupun nimic fiindcă mi-s prea mic și nu știu mai nimic,
    Tesla va extinde semnificativ rețeaua Supercharger din China: 4.000 de stații de încărcare vor fi instalate în 2020
  • @AM: O mică inexactitate -- fostul e-bonus nemțesc de 4.000 € era valabil doar pt. BEV-uri de max. 60K € fără TVA (motiv pt. care am mai scris p-aici că Merc EQC e mai ieftin la ei ca la noi.) Altfel, UE=vagoanele locomotivei Germania în principiu, așa că sunt de așteptat măsuri similare peste tot. Că-s bune teoretic, dar injuste practic n-are rost să mai repet -- doar dacă ne-ar citi Jean-Claude Juncker și poate nici atunci.
    Măsuri pentru industria auto în Germania: bonus de 6.000 de euro pentru mașini electrice de până la 40.000 de euro
  • Atenție AM -- Picanto vine și cu *aspiratul* 1.2 de 84 CP, identic cu cel de pe noul Hyundai i10 (și care înlocuiește fostul 1,25 l de 87 CP). În rest, mă surprinde lipsa de comentarii=interes pentru a doua cea mai vândută citadină pe planeta Terra, :-) după un Suzuki indisponibil în Europa, dar câtă frunză și iarbă prin Asia. De fapt nu prea e o surpiză, mașinuțele de segment A fiind treptat înghițite de tsunami-ul isteriei electrice și în curs de abandonare de către majoritatea producătorilor europeni (nu și de coreeni însă, bravo lor.) UE-managerii susțin că A-urile nu le aduc destul profit și d-aia cred că nu numai oferta urmează cererea, ci și cererea e *modelată* insidios de fabricanți... și de presa auto. Ontopic, Picanto a fost dintotdeauna ok calitativ, dar cam scumpă și la noi, practic la fel ca Rio și... prea îngustă (1,59 m) raportat la înălțimea de 1,49m Nu mai zic nimic de farurile alea prelinse până-n parbriz, că unii ar putea să le adore (nevesti-mii sigur îi plac. :-)) Versiunea GT-Line e chiar vioaie cu motorașul 1.0 TGDI de 100 CP, un test italian relevând performanțe peste cele anunțate oficial (0-100 în 9,6 s și nu doar 10,1 s plus Vmax 187 km/h vs. 180 anunțați.) Nici consumul mediu nu e exagerat -- puțin peste 6 l/100 km. Ideală pentru oraș, dar nu numai?! -- Desigur, însă tot SUVurile au mai mult trend-appeal, cu varianta mega-SUV dizăl pentru *bazați*. ...Sau PHEV ori full-electrizat pentru *progresiștii* la fel de bănoși, care vor fi ajutați sărăcuții din taxele fraierilor să-și tragă și un al doilea Up-Citigo-etc. electric la juma de preț.
    Kia lansează versiunea europeană a lui Picanto facelift: modificări estetice, ecran central de 8 inch și transmisie robotizată
  • Înclin să cred că ecranele au ajuns să-i coste pe producători mai puțin decât o pădure de butoane / clape / manete / cadrane cu toată mățăraia electromecanică aferentă. Ref. la statistica JDPower util adusă la rampă de @UnAlex, un grad de relativitate e totuși inevitabil când se cuantifică gradul de satisfacție al posesorilor doar pe număr de probleme la suta de mașini, fiindcă: 1. așteptările diferă în funcție de cât bănet dai pe mașină 2. gravitatea problemelor diferă mult... 3...ca și costul remedierii lor. Interesante oricum ultimele 6 locuri, ocupate de Fiat și JLR (nicio surpriză aici), dar și de... celebra triadă teutonică !!! 20, Mercedes 21. Land Rover 22. Jaguar 23. Audi 24. Fiat 25. BMW
    Teaser pentru noua generație Opel Mokka: SUV-ul va avea cockpit digital Pure Panel cu ecrane touch de mari dimensiuni
  • @PMC: Normal că adevărul e rareori pur și niciodată simplu, deci ai și tu un 49% dreptate. :-) Mda, apropo de d-cazanele importate, care-s după ochio-statistici proprii 80% din parcul auto și Euro 4-5 majoritatea, în satul meu cel puțin. Și fumegă, miros urât, grohăie horror etc. Știi însă sigur (posedând simțul nuanțelor/umorului) că nu-s vreun anti-dizăl taliban baban, deși n-am avut ever vreun diesel personal. Am și povestit cândva impresiile (pozitive spre euforice :-P) după un drum de +800 km prin Nemția c-un E-Klasse Coupe... diesel cu care am avut norocul/ocazia să-mi plimb fizicul de la Frankfurt la Hamburg. De fapt pt trasse d-astea pe autobanD :-) și nu prin orașe rămân imbatabile MAC-urile. Implicit nu și-n aglomerata Japonie, unde tot legislația le faultează (asta fiind cauza împrumutării motoarelor diesel de la europeni, dar nu trebuie subestimate nici unele MAC-uri nipo-proprii f. reușite, cum ar fi 1.6 D-ul Honda.) În fine, e posibil să am și vreun complex psiho-freudian anti-dizăl după ce destule TDI-uri banale m-au depășit conducând ex-Swiftul meu tot pe Autobahn, oricât de Sport se dădea el... :-)
    Noua generație BMW Seria 4 Coupe: design nou, tehnologii moderne și motorizări mild-hybrid cu puteri de până la 374 CP
Pagina
12345...131132133...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău