Scurtissim și strict ontopic, dezamăgirea mea se leagă de eficiența / randamentul SUB cel al ”bătrânului” Golf-e.
Pe care l-am condus și nu-i rău deloc.
La stilul de van mă așteptam, ca și la designul pe linia depersonalizării din toate domeniile industriei.
Nu cu EV-uri de 1,8 tone mă va convinge deci VW să devin eco-freak, deși-s convins că toate deciziile ref. la ID.3 au fost luate după studii atente.
Cred c-o să dau colțu” fără să aflu un răspuns clar la o întrebare de 100 de puncte:
Care o fi procentul oamenilor ce-și cumpără mașina în funcție de statisticile de vânzări?!
@dan_grc: Știrile de genul ăsteia sunt din start aberante, cele 30 procente EV trebuind să fie deci vreo 80% (restul=hibride) în lumina interdicțiilor de vânzări ICE anunțate după 2030.
...Sau poate productia auto globală va fi redusă la 30%, urmând trendul dispariției mașinilor proprietate personală?!
Vorba lu nea Shakespeare -- ”Cum vă place”. :-)
Rămân pe pozițiile din ultimul comentariu la articolul cu promovarea BMW prin artă, în care lăudam scriitura lui Mircea + eforturile bavarezilor de schimbarea a unor percepții... dar nu și alte tendințe, zicând:
”Decât să finanțeze falsa -- ba chiar nociva --idee a umanizării roboților, BMW făcea poate mai bine să nu-l lase pe Kuka de capul lui și să-l scoată din priză :-) înainte să termine desenatul plafoanelor alea turtite ori a consolelor și portbagajelor interminabile de la știți-voi-care noi modele.
(n.b. La mega-grile nu mă bag, că-s mai greu de combătut obiectiv și pot fi acceptate ca schimbare de macaz stilistic.)
La iX-ul asta aș rezuma cârcoteala cu antica glumă (răsuflată, știu) ”Ar fi frumoasă, dar o strică fața.” :-)
N-am nimic cu grila uriașă, dar parcă i-ar fi greșit conturul designerii (sau Kuka?) și au trebuit să i-o îngroașe în grabă c-o carioca.
Cât despre tema discuției voastre ultime (someone & dan_grecu), nu trebuie uitat factorul ”fascinație” jucat en-gros de promotorii taxării și-a expirației (scuze, voiam să zic a BEV-urilor).
Fiindcă-i LMC (la-mintea-cocostârcului) că piesele astea scumpe cu ștecher vor rare și rezervate ălora cu biciul.
...Dar normaloșii care le vor admira cu jind de la volanul Daciilor-VW-geot-ult-urilor etc. vor sări la coada pentru fie și doar 45 CP electrici cu iluzia că pot accede și la 500+ CP sclipicioși.
Ultimele comentarii
2333 in total