• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Scurtissim și strict ontopic, dezamăgirea mea se leagă de eficiența / randamentul SUB cel al ”bătrânului” Golf-e. Pe care l-am condus și nu-i rău deloc. La stilul de van mă așteptam, ca și la designul pe linia depersonalizării din toate domeniile industriei. Nu cu EV-uri de 1,8 tone mă va convinge deci VW să devin eco-freak, deși-s convins că toate deciziile ref. la ID.3 au fost luate după studii atente.
    Esențial
  • Cred c-o să dau colțu” fără să aflu un răspuns clar la o întrebare de 100 de puncte: Care o fi procentul oamenilor ce-și cumpără mașina în funcție de statisticile de vânzări?!
    Volkswagen Golf, cea mai vândută mașină în Europa în luna octombrie: Dacia Sandero a ieșit din top 10, clienții așteaptă noua generație
  • @dan_grc: Știrile de genul ăsteia sunt din start aberante, cele 30 procente EV trebuind să fie deci vreo 80% (restul=hibride) în lumina interdicțiilor de vânzări ICE anunțate după 2030. ...Sau poate productia auto globală va fi redusă la 30%, urmând trendul dispariției mașinilor proprietate personală?! Vorba lu nea Shakespeare -- ”Cum vă place”. :-)
    Studiu: vânzările de mașini electrice vor crește anual cu 30% în următorul deceniu. În 2030, o treime dintre mașinile vândute vor fi electrice
  • Sincere felicitări pentru articole de calibrul ăsta, AM / Andrei Știrbu ! Chiar dacă obiectul din poză pare mai degrabă un cazan decât o tigaie. :-)
    Acesta este un BMW
  • Rămân pe pozițiile din ultimul comentariu la articolul cu promovarea BMW prin artă, în care lăudam scriitura lui Mircea + eforturile bavarezilor de schimbarea a unor percepții... dar nu și alte tendințe, zicând: ”Decât să finanțeze falsa -- ba chiar nociva --idee a umanizării roboților, BMW făcea poate mai bine să nu-l lase pe Kuka de capul lui și să-l scoată din priză :-) înainte să termine desenatul plafoanelor alea turtite ori a consolelor și portbagajelor interminabile de la știți-voi-care noi modele. (n.b. La mega-grile nu mă bag, că-s mai greu de combătut obiectiv și pot fi acceptate ca schimbare de macaz stilistic.) La iX-ul asta aș rezuma cârcoteala cu antica glumă (răsuflată, știu) ”Ar fi frumoasă, dar o strică fața.” :-) N-am nimic cu grila uriașă, dar parcă i-ar fi greșit conturul designerii (sau Kuka?) și au trebuit să i-o îngroașe în grabă c-o carioca. Cât despre tema discuției voastre ultime (someone & dan_grecu), nu trebuie uitat factorul ”fascinație” jucat en-gros de promotorii taxării și-a expirației (scuze, voiam să zic a BEV-urilor). Fiindcă-i LMC (la-mintea-cocostârcului) că piesele astea scumpe cu ștecher vor rare și rezervate ălora cu biciul. ...Dar normaloșii care le vor admira cu jind de la volanul Daciilor-VW-geot-ult-urilor etc. vor sări la coada pentru fie și doar 45 CP electrici cu iluzia că pot accede și la 500+ CP sclipicioși.
    Conceptul BMW iNext se transformă în modelul de serie iX: SUV-ul electric promite peste 500 de cai putere și autonomie de până la 600 de kilometri
Pagina
12345...868788...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău