• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Nu trebuie să fim musai de acord cu (toate) ideile din articol ca să recunoaștem onest că Mircea l-a scris f.f. bine. Dincolo însă de nota la impresia artistică, efortul documentării și interconectării cursive a datelor e la fel de lăudabil. Clar însă că nici eforturile... bavareze de schimbare a percepției unora asupra mărcii lor nu-s deloc mici, la fel ca fondurile alocate pe atâtea fronturi tangente (sau nu prea ;-)) cu universul auto. N-o să mă-ntind totuși pe tarlaua criticilor din start subiective (ex.: Mariș&Mitu ”ai noștri” ori Diallo sunt după mine cu mult peste (ex)celebrități forțat promovate ca nulitatea Andy Warhol), dar o concluzie tot trebuie să trag. Decât să finanțeze falsa -- ba chiar nociva --idee a umanizării roboților, BMW făcea poate mai bine să nu-l lase pe Kuka de capul lui și să-l scoată din priză :-) înainte să termine desenatul plafoanelor alea turtite ori a consolelor și portbagajelor interminabile de la știți-voi-care noi modele. (n.b. La mega-grile nu mă bag, că-s mai greu de combătut obiectiv și pot fi acceptate ca schimbare de macaz stilistic.)
    Cine sunt eu? BMW între roșu, galben, albastru și roboți cu suflet
  • Cu dedicație deci amicului fan-merțan @zărne fiindcă are simțul umorului (dar și AM-detractorilor mei că și ei are valoare), versiunea scurtă/single de… Odă tablei teutone Săracii zic c-ar semăna cu Lada Niva Că doar o grea invidie le umple tigva, Dar eu, cu genialitatea-mi absolută Din tată mega-hoț și mamă hiper-tută Degeba m-aș mai bate cu cărămida-n piept De n-aș avea în curte un gipan perfect Care escaladează cu mine doar trotuare Și bea cisterne de benzină pân-la mare. (Refren): Colțos-forțosule G-Klasse AMG, Acu dacă tot mi-ai golit conturile, Spune măcar cu ce fermece ai umblat De ferul tablei tu în aur l-ai schimbat.
    PORTRET: Mercedes-AMG G63 după 2000 de kilometri: "AMG G63 rămâne unul dintre modelele pe care trebuie să le conduci el puțin o dată în viață"
  • Citeam la un articol cu prețurile Dacia că unui de-tractor al filosofului Kiro-tractor îi lipsesc comentariile mele. Modest cum sunt, mă bătea gândul c-aș avea chestii mai bune de făcut decât să ridic moca nivelul AM – de exemplu, să compun pentru BUG-Mafia & Co texte de hituri garantate și degrabă aducătoare de mălai, cu care să-și tragă – cum altfel? – niște G-AMG-uri. Ca să nu inte totuși în sevraj pălmașii voturilor roșii, o să revin mintenaș c-un moment poetic apropo de trendul abil stimulat de nemți la rapperi + alte vedete ale subkulturii, care a produs metamorfoza rățuștii urâte G-Klasse AMG în obiect de cult. Nu mi-am schimbat deci părerea că nici cei ”doar” 110K € pentru dieselul 3.0 nu se justifică neam, chiar dacă eficiența mastodontului în offroad rămâne indiscutabilă. Și regret în continuare dispariția practică a ”regnului” tot-terenurilor veritabile, adică (și) non-luxuriante… dar clar că Sfântului Profit nu-i pasă de părerea unui chibiț AM.
    PORTRET: Mercedes-AMG G63 după 2000 de kilometri: "AMG G63 rămâne unul dintre modelele pe care trebuie să le conduci el puțin o dată în viață"
  • Repet - crash-testele astea, pe lângă liniştirea clienţilor miliardari, au şi rol de publicitate aproape gratuită. Findcă, la o producţie de doar 150 buc./ an, legislaţia e f. laxă (excepţie: noxele, dar cum e electrică...) şi nici măcar ABS sau airbaguri nu-i obligatoriu să aibă. Jos pălăria-n orice caz pentru Rimac, la know-how-ul cărora nu degeaba apelează nume grele ca Porsche sau Pininfarina. ...Chiar dacă nu hiper-maşinile de 2.000 CP ar fi domeniul de elecţie al electrificării. Că doar nu-ți tragi Rimac să te plimbi prin oraș cu 50 la oră. (Ex. de calcul simplu: dacă bateria de 120 kWh permite unui e-motor de 120 kW = cca.160 CP să funcționeze o oră la Pmax., în cât timp o golește un e-motor de 1.408 kW = 1.914 CP ?! - pe circuit, evident.)
    Rimac continuă testele de siguranță cu hypercar-ul electric C_Two: prototipurile au trecut cu bine de simularea unui impact frontal cu 56 km/h
  • Notez din nou cu f.b. echipa turului la „impresia artistică”, dar revin și la ideea că mi-ar fi plăcut să citesc impresiile unui mega-tur mai ”excentric” = comparativo-contrastant, cu perechi luxo/normale gen BMW M850i Cabrio / Mazda MX5 2.0. Sau G-Klasse AMG / Suzuki Jimny. Ori (mai p-aproape) Porsche Macan GTS / Cupra Ateca etc etc. Nu mai zic că ar fi fost f. interesant și un bilanț al costurilor unei săptămâni „premiumiste” de vacanță (auto)mobilă vs. ale uneia normaloide. Și nu doar comparând consumuri medii, ci și cazări luxo / moteloide, mese boierești / la varice, prime casco strato / atmo-sferice sau chiar prăpastia dintre deprecierea unor mașini de lux vs. a celor generaliste. Nu râdeți, fiindcă fie și doar aia săptămânală e astronomică (spre mia de euro) în cazul sculelor de prestigiu. Clar însă c-ar fi trebuit inclusă și o scară de evaluare a răsfățului simțurilor, cu riscul să se rupă sub greutatea BMW-G-AMG-urilor. :-)
    Romanian Roads Luxury Edition, ziua 7: Final de tur la Palatul Știrbey, ultima oprire a caravanei
Pagina
12345...878889...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău