@nume: Adevăru-i că cea mai tare din parcarea Euro îN.CAP rămâne o anonim-banală Mazda:
https://www.autoexpress.co.uk/mazda/cx-30/108396/mazda-cx-30-gets-best-ever-euro-ncap-crash-test-rating
Se poate deci și fără structuri de +două tone, pedigree luxury sau prețuri cu șase zerouri.
Back ontopic însă, mi-ar fi plăcut să citesc un mega-tur mai ”excentric” = comparativo-contrastant, cu perechi luxo/normale gen BMW M850i xDrive Cabriolet / Mazda MX5 2.0.
Detalii, în episodul aviator -- poate s-o și concretiza cândva ideea.
Ca să fim marketingo-corecți e ”lacșări edișăn bai mișlan”, maestre @inexo.
Dar, în ciuda zvârcolirilor regretatului George Pruteanu-n copârșeu, turul ăsta mi-a plăcut dincolo de targetul lui clar (dar și scuzabil-explicabil) publicitar.
Fiindcă nu doar excursurile istorico-legendare produse mă fac să constat că auto-acțiuni de o asemenea amploare (și f. complicat de organizat, b.t.w.) stimulează o emulație cu rezultate chiar artistice deseori.
Păcat doar că meșterul Mircea nu prea mai scrie-n ultima vreme, dar tot e bine că strânge la un loc mai multe Mării cu talent, dar și cu diverse pălării.
Presa auto nu-i deci moartă... de tot și asta mă bucură. Normal că-i loc mereu de și mai bine, dar pe tema asta o să galopez (aberez? :-)) mai încolo.
După alte surse mai puțin iberice, renovarea gamei Ecosport (nici Eco, nici Sport) arată altfel:
https://www.caradisiac.com/ford-ecosport-nouvelle-gamme-avec-l-active-et-sans-diesel-des-20-900-eur-185965.htm
Dispare dieselul (unica motorizare ce putea fi comandată cu 4WD)... dar apar apendicele care dau iluzia de off-roader veritabil.
Trăim deci vremi aberante și-n domeniul auto, însă disonanța asta cognitivă cică ar fi cerută chiar de clienți..
Pe scurt: o mașină urâtă, dar măcar utilă în unele declinări, devine doar hidoasă că ”așa cere piața”. :-)
De ce nu și-n State sau UE vreun recall similar? -- fiindcă deducem (vag) că niște bascule defecte ar fi incriminate de chinezi... dar niciun caz de accident consecutiv ruperii lor eventuale n-a fost raportat.
...Și încă din 2013 !!!
Twitter-eala lui Musk (cum că acuzele-s inventate) îmi pare deci credibilă.
Și toată daravela -- doar un nou episod din serialul rezbelului economic.
Totu-i bine când se termină cu bine -- nu doar norocul, ci și reflexele lui Dragoș ducând probabil la evitarea unui impact frontal.
În rest, structura + airbagurile lui Q5 (scuze, Macan) = garanție de soliditate, dar nu una absolută.
Sunt curios doar dacă Porsche-ul a ieșit ”daună totală” sau nu, că de costul casco la o asemenea sculă nu-s.
Altfel, mă înduioșează grija pe care mi-o poarta unii ca să nu fiu cumva virusat de vreo (in)sectă inexorabilă.:-)
Adevăru-i că, la naivitatea vârstei mele, pot fi ușor influențat să nu mai gândesc ”sănătos”, adică turmo-consensual ca multiplii mei critici.
...Cărora le doresc viață lungă și internet veșnic, convins de adevărul zicerii ”dacă nu ești înjurat nu existi”. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total