Înseamnă că-n 2021 vor produce 4 exemplare: unul pentru Schwarzenegger, al doilea pentru Mercedes și încă două rezervate de VW / Audi, ca să mai învețe și ei cum se face o electrică.
Niște voci șușoteau că și Elon ar fi vrut unu, dar s-a sucit că-i cam greu de trimis pe orbită. :-)
Plastică și documentată introducerea lui Bogdan, dar la obiect și mini-testele celorlalți.
...Chiar dacă le-am citit cam în diagonală, adept fiind al minimalismului în vremile astea tulburi.
Altfel v-aș fi poftit și la ”castelul” meu cu două camere din Mții Buzăului, la care ajung cu un consum mediu de 4,8 l/100 km -- ce-i drept, cu un ritm de condus de 1,56 pe o scară tot cu 5 trepte, dar mai dărăpănată. :-)
@mip: M-am auto(market :-)) limitat la câteva sute amărâte, deci cu o ordine de mărime sub tuningul serios aplicat mai demult ex-Swift-ului.
Mai pe scurt: am trecut la down-shifting (nu și la tiny-houses încă :-)), DE-ul costându-mă cam o treime de Sandero Stepway nou, cu f. multe consumabile incluse.
Puteam lua altceva, dar n-am kinder-sitze de pus și mi-a plăcut designul (e încă cea mai reușită citadină-B după mine), 2-ușimea, ușurimea, motorișca aspirată, reviziile la zi și rulajul de numai 80K km verificabili.
Drumuri bune să ai... dar nu-mi doresc să mă bușești vreodată cu semi-tancul tău Hyundai Superlong !!! :-)
Eu visam la performanțe + polivalență 4x4 combinate cu practicitate minimă zi de zi ȘI distracție ocazională pe circuite... la prețuri omenești, nu de Aventadoare... :-)
Clar că Golful R e o ofertă ”mai” completă -- trec peste oximoron, dar nici dac-aș fi dispus să plătesc aproape dublu pentru el nu m-ar tenta taman din cauza ălor 4 uși ale lui.
Concluzie: avem și nu prea (mai) avem opțiuni în segmentul hot-hatch, egal dacă-n segmentele B sau C (excepții: Fiesta ST și Mini Cooper S.)
@mip: Te rog stimabile să nu compari ditamai Dacia Duster cu Renault Oroch, care-i atât de prăpădit încât costă la mexicanos... de la 13.233 € !!! :-)
E mai lung ce-i drept cu 36 cm și are 5 locuri cu ușile aferente PLUS benă pentru 9.267 € în minus...dar nu-i thuringian ca al nostru.:-P
Plus cv.aut. opțională (4 viteze cu convertizor hidraulic.)
La banii ăștia nu e 4x4, dar are măcar un motor adevărat de 2.0 l și 140 CP încă din varianta de bază (cu climă de serie printre altele).
Brazilienii și columbienii (unde se și asamblează) pot opta și pt clasicul 1.6 l aspirat.
Ultimele comentarii
2333 in total